Pagina 1 din 4 123 ... UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 38

Subiect: Chat online pe un magazin online - impact?

  1. #1
    Avatarul lui kevinro
    kevinro este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    29
    Data înscrierii
    28th June 2005
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    45
    Posturi
    369
    Putere Rep
    29


    Implicit Chat online pe un magazin online - impact?

    Stie cineva ce impact are pe un magazin online din Romania un script de chat online pentru suport in timp real? Chiar si YM, desi as vrea sa testez ceva mai destept decat YM - dar orice parere e binevenita. Ma intereseaza sa stiu daca ajuta in mod real la imbunatatirea ratei de conversie, sau e doar tichie de margaritar.
    Lucian

  2. #2
    Avatarul lui Popescu Marian
    Popescu Marian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    37
    Data înscrierii
    18th April 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    40
    Posturi
    983
    Putere Rep
    37


    Implicit

    Daca as dori sa cumpar ceva online as vizita mai multe site-uri pana m-as decide, ma uit la preturi, caracteristici si apoi vreau sa aflu mai multe detalii care in multe cazuri nu le gasesc specificate. Asadar, consider ca un chat live cu un vanzator care sa imi ofere raspuns la intrebarile mele ar conta mult in alegerea mea de a cumpara de pe acel site. Nu mai vorbesc de faptul ca un vanzator bun ma poate convinge sa cumpar si accesoriile necesare sau chiar indruma sa aleg ceva corespunzator nevoilor mele in cazul in care am facut o alegere mai nepotrivita.

    Consider ca este un avantaj enorm sa oferi suport online, live, indiferent de activitatea desfasurata. Acum depinde foarte mult si calitatea oamenilor de la suport.

  3. #3
    Avatarul lui Chaos
    Chaos este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    27
    Data înscrierii
    3rd April 2006
    Locaţie
    Cluj-Napoca
    Vârstă
    37
    Posturi
    389
    Putere Rep
    27


    Implicit

    Un chat online e foarte folositor insa politica de business trebuie sa fie orientata in a sustine asta. Daca business-ul nu pune accent si pe asta.. atunci e cam inutil si s-ar putea sa dea o imagine proasta asupra magazinului. Cum se zicea si mai sus... sunt foarte importanti si oamenii de suport aici.

  4. #4
    Avatarul lui style
    style este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    15th November 2006
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    35
    Posturi
    185
    Putere Rep
    0


    Implicit

    LiveZilla este un soft placut & free.

    Ce am gasit eu interesant la el:
    - harta cu locatia vizitatorului
    - send message oricarui vizitator
    - Send to page oricarui vizitator (asta daca doresti sa faci o recomandare ceva, sa nu mai stai sa ii spui unde sa dea click, ii dai msg-ul si el da OK.)
    - informatii detaliate despre locatia clientului, sistemul de operare, browser, etc.
    - arhiva convorbiri
    - posibilitatea de a adauga mai multi operatori
    - etc ...

    Eu il folosesc pe un site de job-uri nisat.
    Am decis sa-l instalez pentru ca primeam zilnic peste 20 mail-uri trimise prin formularul de contact.

    Mesajele erau de tip-ul:
    - un numar de telefon al firmei respective aveti?
    - cum aplic la un job (cu toate ca in interiorul job-ului scrie clar "Aplica la acest job)
    - cat ma costa vizita medicala sau unde pot gasi informatii despre asa ceva.
    - etc ...

    Pe mine ma ajuta si cred ca si pe tine te va ajuta pt magazin.
    Ultima modificare făcută de style; 17th February 2010 la 20:02.

  5. #5
    Avatarul lui superbus
    superbus este deconectat Banned
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    23rd October 2007
    Locaţie
    Madrid
    Vârstă
    44
    Posturi
    810
    Putere Rep
    0


    Implicit

    din proprie experinta iti pot spune ca ajuta foarte mult.
    cel putin in cazul meu asa e.

  6. #6
    Avatarul lui sht3fu
    sht3fu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    22
    Data înscrierii
    29th March 2009
    Posturi
    108
    Putere Rep
    22


    Implicit

    Consider ca ar fi super util/folositor atat pentru client cat si pentru vanzator.
    Clientul obtine informatii in plus despre produsul x, vanzatorul isi face mai rapid o idee despre ce se cauta plus ca are avantajul contactului direct cu, cumparatorul si ii poate influenta oarecum deciziile.
    Dar totusi acest live suport l-as considera util (ca si cumparator) atata timp cat la celalalt "capat al firului" exista niste oameni pregatiti in domeniu, la modul ca ar trebui sa isi cunoasca foarte bine marfa pe care o vand dar si specificatiile acesteia.

  7. #7
    Avatarul lui doro
    doro este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    31
    Data înscrierii
    8th September 2007
    Locaţie
    Berlin / Bucharest
    Posturi
    988
    Putere Rep
    31


    Implicit

    Au fost momente în care am vrut să întreb la un magazin dacă un anumit produs e pe stoc şi mi-aş fi dorit să pot face asta instant. Da, cred că un chat ca ăla poate avea un impact pozitiv. Dă celui care navighează că totul se poate petrece pac-pac. Adică rapid.

  8. #8
    Avatarul lui superbus
    superbus este deconectat Banned
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    23rd October 2007
    Locaţie
    Madrid
    Vârstă
    44
    Posturi
    810
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Citat Postat în original de doro Vezi Post
    Au fost momente în care am vrut să întreb la un magazin dacă un anumit produs e pe stoc şi mi-aş fi dorit să pot face asta instant. Da, cred că un chat ca ăla poate avea un impact pozitiv. Dă celui care navighează că totul se poate petrece pac-pac. Adică rapid.
    IMPRESIA

    you know what i mean

  9. #9
    Avatarul lui evolution
    evolution este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    29th October 2006
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    997
    Putere Rep
    30


    Implicit

    Pentru mine conteaza mult daca au chat ,cand cumpar si am nevoie de o lamurire.

  10. #10
    Avatarul lui voidcode
    voidcode este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    24
    Data înscrierii
    12th October 2007
    Locaţie
    Baia Mare
    Vârstă
    45
    Posturi
    321
    Putere Rep
    24


    Implicit

    foloseste chatu ala cum il foloseste de ex hostgator.com la support clienti, mi se pare ft bun.... vezi cine il comercializeaza si daca afli sa imi zici si mie ca is curios doar
    Aici gasesti cele mai tari Jocuri cu masini si mai poti juca alte Jocuri Gratis

Pagina 1 din 4 123 ... UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Script Online chat
    De warrior în forumul Client side
    Răspunsuri: 10
    Ultimul Post: 23rd February 2011, 20:45
  2. Script Magazin Online
    De wrc în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 13
    Ultimul Post: 29th January 2011, 12:26
  3. promovare magazin online
    De eugeno în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 24
    Ultimul Post: 11th January 2008, 14:31
  4. magazin online
    De flory în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 2
    Ultimul Post: 30th June 2007, 13:06
  5. Magazin online... Cum?
    De ElioS în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 1st April 2007, 03:29

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •