Pagina 4 din 4 PrimulPrimul ... 234
Rezultate 31 la 38 din 38

Subiect: Chat online pe un magazin online - impact?

  1. #31
    Avatarul lui edyy
    edyy este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    27
    Data înscrierii
    24th October 2010
    Locaţie
    Craiova
    Vârstă
    41
    Posturi
    116
    Putere Rep
    27


    Implicit

    Eu unul am ales sa folosesc Crafty Syntax Live Help, asta a fost la idemana (avem integrarea cu softul meu ). Nu am facut cercetari amanuntite, se potrivea cu softul de integrare si avea optiune pentru chat si lasa mesaj ( atunci cand nu sunt operatori live ) asa ca l-am instalat.

    Eu consider ca este bine sa ai live help ( chat ), chiar daca este folosit de pustani sau mai stiu eu ce oameni dubiosi, creeaza o impresie de seriozitate si intareste increderea userului in magazin ( eu unul cand cumpar ceva ma gandesc la seriozitatea magazinului)
    Ultima modificare făcută de edyy; 8th July 2011 la 12:10.
    Ea era frumoasa ca umbra unui gand ... Intre ape, numai ea era pamant ...

  2. #32
    Avatarul lui crystalzone
    crystalzone este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    15th July 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    34
    Posturi
    113
    Putere Rep
    25


    Implicit

    Si eu folosesc un script de chat pe magazinul meu si chiar merita. Ii poti convinge sa cumpere de la tine.

  3. #33
    Avatarul lui MajesticRol
    MajesticRol este deconectat Banned
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    24th October 2013
    Vârstă
    39
    Posturi
    28
    Putere Rep
    0


    0 out of 2 members found this post helpful.

    Implicit

    Chat online la un magazin este cu 2 fete , 1: daca ai 10 cumparatori o data iar 2 dintre ei te intreaba si cum arata suruburile ... nu este tocmai ok pentru ca petreci foarte mult timp degeaba , este mai indicat ca la fiecare produs o descriere detaliata la sange si este perfect

  4. #34
    Avatarul lui NVR
    NVR
    NVR este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    21
    Data înscrierii
    16th February 2014
    Locaţie
    Romania / Germania
    Posturi
    57
    Putere Rep
    21


    Implicit

    In caz ca unii nu il cunosc, as dori sa va aduc in atentie un tip de chat care face un pas mai departe decat cel clasic, si anume "proactive chat"-ul. Este un tool care creste real rata de conversie. Din pacate nu am privilegiile necesare pentru a pune link cu un articol frumos cu un studiu pe acest subiect.

    Developerul seteaza in prealabil o serie de semnale (triggere) care sa declanseze aparitia casutei care invita vizitatorul la contact cu operatorul. Practic sunt momente din timpul experientei de cumparaturi, cand vizitatorul trebuie sa primeasca acel mic boost ca sa apese butonul de finalizare al comenzii. In comparatie cu o descriere seaca scrisa si statica, monologica, acest boost este mult mai bine realizat de un agent de vanzari care scrie intr-un chat si de multe ori mai bine de vocea unui om la telefon.

    Triggerul poate sa fie de mai multe forme, insa in principal trebuie sa selecteze vizitatorii targetati si sa arate casuta cu invitatia doar celor care isi pun o anumita problema. Acea problema este adresata de mesajul invitatiei. De exemplu, un vizitator citeste descrierea unui produs. Pentru a citi instructiunile de asamblare ale produsului trebuie sa faca scroll. Cand face scroll si ajunge la acel nivel ii apare o casuta cu mesajul "Vrei sa iti explic cum se asambleaza acest produs? Treci numarul tau de telefon in campul urmator si te voi suna imediat ca sa iti explic." sau "... intreaba-ma prin chat".

    Mai multe despre acest sistem se poate citi pe Google, iar pentru solutii puteti cauta "proactive chat software".

  5. #35
    Avatarul lui TabulaWeb
    TabulaWeb este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    20
    Data înscrierii
    26th February 2014
    Vârstă
    44
    Posturi
    30
    Putere Rep
    20


    Implicit

    Citat Postat în original de NVR Vezi Post
    In caz ca unii nu il cunosc, as dori sa va aduc in atentie un tip de chat care face un pas mai departe decat cel clasic, si anume "proactive chat"-ul. Este un tool care creste real rata de conversie. Din pacate nu am privilegiile necesare pentru a pune link cu un articol frumos cu un studiu pe acest subiect.

    Developerul seteaza in prealabil o serie de semnale (triggere) care sa declanseze aparitia casutei care invita vizitatorul la contact cu operatorul. Practic sunt momente din timpul experientei de cumparaturi, cand vizitatorul trebuie sa primeasca acel mic boost ca sa apese butonul de finalizare al comenzii. In comparatie cu o descriere seaca scrisa si statica, monologica, acest boost este mult mai bine realizat de un agent de vanzari care scrie intr-un chat si de multe ori mai bine de vocea unui om la telefon.

    Triggerul poate sa fie de mai multe forme, insa in principal trebuie sa selecteze vizitatorii targetati si sa arate casuta cu invitatia doar celor care isi pun o anumita problema. Acea problema este adresata de mesajul invitatiei. De exemplu, un vizitator citeste descrierea unui produs. Pentru a citi instructiunile de asamblare ale produsului trebuie sa faca scroll. Cand face scroll si ajunge la acel nivel ii apare o casuta cu mesajul "Vrei sa iti explic cum se asambleaza acest produs? Treci numarul tau de telefon in campul urmator si te voi suna imediat ca sa iti explic." sau "... intreaba-ma prin chat".

    Mai multe despre acest sistem se poate citi pe Google, iar pentru solutii puteti cauta "proactive chat software".
    Cred ca se aplica doar la magazinele online din anumite nise. Spre exemplu, la un magazin online ce comercializeaza lumanari parfumate nu vad practicabilitatea sistemului de proactive chat.

  6. #36
    Avatarul lui NVR
    NVR
    NVR este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    21
    Data înscrierii
    16th February 2014
    Locaţie
    Romania / Germania
    Posturi
    57
    Putere Rep
    21


    Implicit

    Pt. TabulaWeb:
    Eu nu consider ca elementul care sa te determine daca sa folosesti o astfel de metoda sau nu, se raporteaza la profilul magazinului. Ceea ce este obligatoriu la aceasta metoda este sa iti cunosti clientul. Trebuie sa sti ce nevoi are, ce cauta el la tine, cum cauta, caracteristici demografice (sex, varsta, urban/rural, venit, educatie etc). Practic trebuie sa il cunosti ca sa sti cum sa il abordezi. Evident ca daca ai un magazin de nisa este mai usor ca trebuie sa cunosti doar 1-2 profiluri de client (presupun... femeie 17-35 ani, cu facultate, de la oras, venit mediu sau putin peste medie, sau barbatul care cumpara prietenei sale ptr ceva aniversare). Pentru ca sa ma argumentez ca ar merge si la un magazin general, vreau sa adaug ca poti seta o astfel de casuta de invitare la chat doar pe anumite pagini (doar in anumita categorie, doar la anumite produse), astfel ca poti sa o folosesti doar ptr unii clienti pe care ii cunosti...

  7. #37
    Avatarul lui Minta Florin
    Minta Florin este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    13th April 2013
    Vârstă
    35
    Posturi
    19
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Chiar daca e putin mai vechi post-ul am si eu o nedumerire in legatura cu suportul live la un magazin online.

    Folosesc serviciul Zopim la un magazin online, pachetul free in care n-am incluse triggere.

    Observ cu stupoare ca cei mai multi vizitatori lasa mesaje offline, cand nu sunt live, decat sa ma abordeze cand stau sa-i asist, cam 8 ore pe zi si am schimbat orele la care stau online si tot asa patesc.

    Intrebarea mea este ce parere aveti despre abordarea clientului daca el nu deschide Chat-ul? Adica vad ca se plimba pe site 2 minute, sau ramane pe un articol si tot citeste, iar eu ca Suport sa il intreb frumos daca il pot ajuta?

  8. #38
    Avatarul lui NVR
    NVR
    NVR este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    21
    Data înscrierii
    16th February 2014
    Locaţie
    Romania / Germania
    Posturi
    57
    Putere Rep
    21


    Implicit

    Da. Acela e principiul la proactive chat; vezi care sunt locurile unde paraseste siteul si il abordezi tu acolo.

Pagina 4 din 4 PrimulPrimul ... 234

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Script Online chat
    De warrior în forumul Client side
    Răspunsuri: 10
    Ultimul Post: 23rd February 2011, 20:45
  2. Script Magazin Online
    De wrc în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 13
    Ultimul Post: 29th January 2011, 12:26
  3. promovare magazin online
    De eugeno în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 24
    Ultimul Post: 11th January 2008, 14:31
  4. magazin online
    De flory în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 2
    Ultimul Post: 30th June 2007, 13:06
  5. Magazin online... Cum?
    De ElioS în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 1st April 2007, 03:29

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •