Sters. Am citit prost si in graba.
Sters. Am citit prost si in graba.
Nu vinde nimeni produse noi sub pretul de achizitie pentru ca e ILEGAL. Pot sa le vanda in pierdere doar daca le au de mult timp pe stoc (> 3 luni) si vor sa scape de ele.
"Oferirea spre vânzare a produselor în pierdere în alte cazuri decât cele prevăzute la art. 17, cu amenda de la 2.000 lei la 10.000 lei în măsura în care nu sunt aplicabile prevederile Legii concurenței nr. 21/1996, republicată."
Vezi Ce se întâmplă dacă vând marfă sub prețul de achiziție? | Eurocount & audit
Caut cu jingle.ro.
Asta cu vanzarea produselor in pierdere de BF este o minciuna ce face parte din strategia de marketing
Un pret mai mic se obtine prin cantitatea mare de marfa, cu cat ai o comanda mai mare la furnizor ai discount mai mare, costuri de transport si manipulare mai mici, costuri de procesare si functionare mai mici.
In plus de BF vand produse la care se pot obtine discounturi mari, nu orice produs, din acest motiv la untelevizor va avea discount de 10% si la altul 50%
Nimeni nu va iesi in pierdere, si profitul va fi mai mic ca procent din vnazari dar ca valoare totala va fi mai mare.
Nu cadeti in capcana aia in care magazinela firma ca ei fac munca patriotica de BF si chiar mai vin cu bani de acasa pentru a face clientii fericiti
Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama
In caz ca mai sunt persoane interesate, anunt ca s-a rezolvat problema postata aici. Profitshare 2.0 poate incheia contracte cu firme dinafara Romaniei.
Multumesc, Claudiu Farcas, banuiesc c-ai fi implicat in asta.
Totul despre IT&C, pe Solutii PC. Stiri si tutoriale, reviews si recomandari de cumparare.
La fel ca anul trecut cand era in 2parale, dar macar acum Flanco o spune in fata si cu ceva timp inainte:
in perioada 22 - 24 noiembrie 2013 nu se vor putea realiza conversii in website-ul Flanco.ro, acestea putand fi obtinute oricand inainte si dupa data mentionata.
Un asemena eveniment precum Black Friday se pregateste cu ceva timp inainte. eMAG tinteste sa isi consolideze brand-ul, in niciun caz nu mizeaza pe castiguri din vanzarea produselor din oferta de BF.
In niciun caz nu vinde nimei sub pret de achizitie, insa trebuie sa luam in calcul investitia in infrastructura, servere, platforma online, angajati, comisioane afiliati, ore suplimentare etc. Cat despre produsele cu discount mare, trebuie sa stiti ca insasi producatorul subventioneaza produsul prin facilitati ulterioare vanzarii produsului. Voi credeti ca HP, Dell sau Samsung nu vor sa isi intareasca imgainea/brand-ul intr-o piata destul de aglomerata. Aici e vorba de negocieri purtate cu cel putin jumatate de an inainte.
Retailul de profil nu urmareste sa se imbogateasca de pe urma BF, au ei timp sa practice adaos mare. Insa aici e vorba de imaginea si pozitia brandurilor care vor avea vizibilitate totala prin intermediul BF.
Vorbind de ProfitShare, cum apreciati o rata de conversie de 0,9% pentru perioada asta? Voi cum stati?
Rata de conversie nu inseamna nimic pentru ca e influentata de prea multi factori. Daca esti multumit de raportul munca / venituri atunci e ok...
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)