Pagina 2 din 2 PrimulPrimul 12
Rezultate 11 la 18 din 18

Subiect: Trust Flow și Citation Flow, mă cam macină!

  1. #11
    Avatarul lui tibanu1987
    tibanu1987 este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    21st January 2021
    Locaţie
    Ploiesti
    Posturi
    16
    Putere Rep
    0


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Metricii sunt creati de tool-uri, iar Google functioneaza pe sistem propriu, nu pe tool-urile altora. Daca acum cativa ani un site cu metrici buni avea si un trafic pe masura, in ziua de azi exista site-uri cu autoritate uriasa si trafic aproape de 0. Ce inseamna asta? Inseamna ca au fost penalizati algoritmic, manual sau cifrele de autoritate sunt manipulate si indiferent cat de mari sunt, Google nu tine cont de asta. Cand analizez un link ma uit intr-adevar si la autoritate dar daca aceasta nu este direct proportionala cu numarul de cuvinte pentru care site-ul rankeaza sau cu traficul organic, atunci e clar ca ceva nu e in ordine.
    Nu stiu daca ati observat dar in urma marilor update-uri de la Google 90% din site-urile care vand link-uri au pierderi masive de cuvinte cheie si automat de trafic. Ceilalti 10% probabil inca nu au fost descoperiti ca sa zic asa. Deci una peste alta sunt alte cai mai sigure prin care putem verifica autoritatea unui site, mult mai relevante si mai actuale decat metricii.

  2. #12
    Avatarul lui lecktronix
    lecktronix este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    18
    Data înscrierii
    4th July 2011
    Locaţie
    Italia, România
    Vârstă
    47
    Posturi
    131
    Putere Rep
    18


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    @vertedi Salut,
    este adevărat că autoritatea contează, dar nu trebuie confundată autoritatea pe care o acordă Google unui site cu valorile date de MOZ sau Majestic.

    Autoritatea acordată de Google unui domeniu se măsoară prin alte metode, unele spuse deja mai sus, adică analiza profilului de link-uri, poziție în SERP, trafic organic, structura link-urilor interne, calitatea conținutului publicat pe site etc.

  3. #13
    Avatarul lui vertedi
    vertedi este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    20
    Data înscrierii
    3rd January 2011
    Locaţie
    Alba Iulia
    Vârstă
    56
    Posturi
    425
    Putere Rep
    20


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    În peste 14 ani de activitate în domeniul SEO, am trecut prin toate fazele și modificările Google. Eu mă refeream strict la autoritatea unui website și Trust Flow. Întrebarea mea către cei care spun că nu contează Domain Authority și Trust Flow, câți dintre voi ați cumpărat link sau advertoriale pe website-uri cu DA 5 și Trust Flow 0 (zero). Este clar că deocamdată acumularea de backlink-uri contează.

    Dacă faci tâmpenii și cumperi sute de link-uri de pe nu știu unde ca să ai un DA mare, faci greșeli. Trusturile de presă care vând advertoriale, dau majoritatea un Trust Flow, foarte mic. De ce? Știu ei! Care dintre voi ranchează bine pe expresii cheie care au concurență, fără backlink-uri bune? MOZ, Majestic și alte tool-uri info, nu dau decât informații, nu te ajută să crești în organic. În organic crești doar dacă ai backlink-uri bune, conținut relevant, un website bine optimizat și conținut proaspăt.

    Un website trebuie echilibrat cu link-uri interne și backlink-uri bune. Tool-urile de la MOZ, Majestic, Ahrefs, etc., te ajută să vezi ce link-uri ai, de unde le ai, dacă sunt de încredere, dacă ai link-uri moarte, etc. Aceste website-uri sunt dezvoltate de persoane care au habar despre SEO și tot ce este nou în algoritmul Google.

    Acum vine cineva și spune "nu contează"! Serios? Care dintre voi faceți SEO, pentru companii fără aceste tool-uri? Cum dai clientului o statistică despre ce ai făcut sau despre cum este website-ul lui când faci un contract de promovare? Este cineva care se ocupă de SEO și face totul după ureche? Nu caută website-uri cu autoritate să cumpere un link de pe website-ul respectiv?

    La ora actuală, văd că pentru foarte multe persoane care se ocupă de SEO, promovarea unui website este doar prin intermediul advertorialelor. Indiferent de unde, indiferent de autoritate, indiferent de Trust Flow. Din punctul meu de vedere este greșit, total greșit.

    Pentru mine, promovarea unui website înseamnă în primul rând optimizare SEO on-page (partea tehnică), structura de link-uri internă, conținut relevant, articole pe blog (dacă există secțiune de blog), advertoriale bune și dacă este posibil, backlink-uri din pagina de start pe website-uri de nișă. Totul controlat în formulare speciale de statistică. Acestea sunt principiile de bază în SEO, nu după ureche.

    Asta este opinia mea, nu contrazic, doar opinia mea și pentru mine a dat roade.
    Mai scriem despre SEO, pe: seo.org.ro

  4. #14
    Avatarul lui nRazvan
    nRazvan este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    17
    Data înscrierii
    14th June 2013
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    249
    Putere Rep
    17


    Implicit

    Tool-urile sunt foarte bune ca sa faci tot felul de lucruri si sa vezi tot felul de statistici. Corect.

    Discrepanta apare cand tu te ghidezi dupa DA si PA ca sa achizitionezi un link sau sa aproximezi valoarea unui site. DA si PA sunt foarte usor de manipulat. Ex: cumpar 100 de linkuri de pe dropped domains cu PA si DA mare (dar ele sunt moarte si au 0 ranking keywords) si in 2 luni imi creste PA si DA cu o investitie de ~$50. Eu, personal, decat sa iau un link de pe siteul asta care a crescut in PA si DA cu $50, mai bine iau un link de la un site nou care are PA si DA super mic dar rankeaza pe vreo 800-1000 de cuvinte cheie.

    Alta idee - Exista siteuri penalizate de Google care inca au PA si DA mare. Deci, acest tip de site demonstreaza clar ca Google nu iubeste un site in functie de PA si DA.

    Acum, alte idei:
    - "În peste 14 ani de activitate în domeniul SEO, am trecut prin toate fazele și modificările Google." -> Si eu am facut franceza din clasa a 2-a pana in anul 3 de facultate. Tot la nivel de incepator am ramas. Important este cum faci ceva, la ce nivel faci acel ceva si in ce locatie faci acel ceva.
    - "câți dintre voi ați cumpărat link sau advertoriale pe website-uri cu DA 5 și Trust Flow 0 (zero)." -> sincer habar nu am pentru ca atunci cand primesc leaduri noi, le bag in Ahrefs si ma uit la numarul de cuvinte cheie pt care rankeaza in Google. Apoi ma uit la continut si bla bla bla.
    - @lecktronix a zis foarte bine cand a zis "este adevărat că autoritatea contează, dar nu trebuie confundată autoritatea pe care o acordă Google unui site cu valorile date de MOZ sau Majestic". Problema e ca tu nu ai stat sa citesti si sa intelegi ce a zis el. Poate pentru ca tu vezi lucrurile diferit.

  5. #15
    Avatarul lui vertedi
    vertedi este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    20
    Data înscrierii
    3rd January 2011
    Locaţie
    Alba Iulia
    Vârstă
    56
    Posturi
    425
    Putere Rep
    20


    Implicit

    @nRazvan, în discuțiile mele am spus că da, contează DA, dar un DA, crescut natural. Nu am pomenit de website-uri care au link-uri ciudate. În altă ordine de idei, dacă în atâția ani de școală nu ai acumulat nimic din limba Franceză, problema nu este limba Franceză, este în altă parte!
    Mai scriem despre SEO, pe: seo.org.ro

  6. #16
    Avatarul lui nRazvan
    nRazvan este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    17
    Data înscrierii
    14th June 2013
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    249
    Putere Rep
    17


    Implicit

    în discuțiile mele am spus că da, contează DA, dar un DA, crescut natura - Lumea tot incearca sa iti spuna ca DA nu conteaza. E doar un metric sustinut inca de oamenii care vor sa vanda chestii fara valoare pe o suma cat mai buna, la oameni care nu au cunostinte prea mari in domeniu.

    Nu am pomenit de website-uri care au link-uri ciudate - Asta intareste idea in care exista siteuri cu link-uri ciudate care au DA mare, deci DA nu este un metric care sa conteze.

    dacă în atâția ani de școală nu ai acumulat nimic din limba Franceză, problema nu este limba Franceză, este în altă parte! - Exact. Nu franceza este problema. Eu sunt problema. Nu am acumulat nimic pentru ca nu imi place, pentru ca nu mi-am dorit sa fac mai mult, nu mi-am dorit sa invat mai mult, nu am dorit sa ies din zona de confort, nu am vrut sa exersez, nu am vrut sa imi pierd timpul pe experimente, nu am vrut sa ma duc intr-o alta piata/tara in care se vorbeste franceza si altele. Este o metafora aici.

    Dar, cu toate astea, fiecare e liber sa faca ce vrea si sa creada ce vrea.

    Am zis, am incercat, m-am retras.

  7. #17
    Avatarul lui Hobart
    Hobart este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    19th May 2009
    Locaţie
    Bucharest, Romania
    Posturi
    694
    Putere Rep
    28


    Implicit

    Altfel spus, Google foloseste si schimba algoritmi fara sa faca public asta tocmai ca sa nu lase jdemii de "specialisti" sa caute portite pentru a fenta algoritmii.
    Restul isi fac niste metrics-uri care pentru Google nu coteaza.
    Daca pentru Google nu conteaza de ce ar conta pentru noi ? Practic
    Am un magazin de licente Microsoft, un director web si multa pasiune

  8. #18
    Avatarul lui Rapsodia
    Rapsodia este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    23
    Data înscrierii
    18th March 2013
    Locaţie
    Hungary + Chișinău + Câmpina
    Posturi
    2.591
    Putere Rep
    23


    Implicit

    Cum vad eu lucrurile dupa 15 ani de facut site-uri [ 500k unici pe luna cumulat ]: metricii aia masoara numarul si caliatea bkl, adica cat de multe ai cumparat. Google stie deja ca lumea nu prea pune links, de aia le analizeaza intr-un mod netransparent. Ce cred ca conteaza este cum rankezi si traficul, in rest e o poveste. Chiar vreau sa stiu cati de aici au primit mii de bkl organic.
    Ofer servicii Social Media Marketing!. Articole contra cost Oferta generala, ro, fr si ru aici!

Pagina 2 din 2 PrimulPrimul 12

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Site Low Trust Rating - Sanse de revenire ?
    De Nyckutz în forumul Subiecte pentru incepatori
    Răspunsuri: 5
    Ultimul Post: 19th February 2016, 02:17
  2. Răspunsuri: 1
    Ultimul Post: 12th September 2013, 12:12
  3. Ce reprezinta citation flow, respectiv trust flow.
    De florescualin în forumul SEO
    Răspunsuri: 4
    Ultimul Post: 1st October 2012, 01:00
  4. Page rank flow
    De deadworldisee în forumul Google
    Răspunsuri: 16
    Ultimul Post: 7th July 2008, 12:34

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •