black friday!
Eu am zis de mult traba asta, de cand cu fractura mea de la bazin. Nu gasesti nimic util pe ro, doar advertoriale. Pe com nu e chiar asa "dezmat".
E vina noastra, sau a lui google?
-----------------------------------------
@ Dan. Aia e poza cu Kidu, Roby si Alex din vara asta de la intalnirea Seopedia Monaco 2013?
Ala cu cruce sigur e Kidu.
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
Voi vanati postul nr. 9000.
Credeti ca nu stiu?
La 10.000 propun sa inchidem acest topic.
Trust, but verify.
@ Dan. Aia e poza cu Kidu, Roby si Alex din vara asta de la intalnirea Seopedia Monaco 2013?
Ala cu cruce sigur e Kidu.
8998
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
8999
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
9001 ?
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
Pai ma Tom, acum sincer, cine sa produca content de calitate si util? Gandeste-te de pe seopedia de exemplu cine poate produce un articol cu sfaturi medicale de calitate, non-biased si documentate. Vanzatorii de suplimente?
Pana si pe IT, singurele lucruri produse de "autori" sunt datul cu parerea despre un TV model e5645HGFFTY453 care.. se vede bine. In rest se copiaza specificatiile intr-o forma frumoasa, de te plictiseste. In loc sa puna tabel cu specificatiile (care specificatii sunt deja peste tot) ei explica tabelul in cuvinte:
Acest monitor are rezolutia de 1900x1200, ceea ce e foarte bine pentru ca sunt pixelii mai mici decat daca ar avea rezolutia mai mica la aceeeasi dimensiune a ecranului.
Cat ziceai ca dai pe un asa articol? Ca parca si tu cumparai.
PS: ma uitam aseara pe un articol de-al unui coleg de pe aci, scria despre SEO. Si ghici ce. Te cita. Si-a bazat un articol pe ce ai zis tu. De fapt ce ai zis tu era singurul lucru util de acolo, restul era de genul "poate e asa poate nu, poate urca poate creste, poate e alba poate e neagra".
Q
U
A
L
I
T
Y
De originalitate ce sa mai povestim...
Trust, but verify.
seopedia nu are content writeri de level "medical", pentru ca e imposibil.
Aici se scriu articole pentru seo, fara sa conteze prea mult calitatea. Eu comand articole ieftine, pentru ca sunt seo based. Daca as vrea un articol medical, am nevoie de un doctor talentat la scris sau macar la "dictare". Nu poti scrie despre proteza de shold, prin traducere, nu ai cum.
Deci, problema mea nu sunt writerii de pe seopedia (cei cu pret corect), cat faptul ca Romanii nu produc content (dar romanii au talent). Nu intelegem faptul ca trebuie sa "te demonstrezi", iar online asta inseamna continut (text si video).
Poti obtine locul 1 prin links, dar ai nevoie de continut (sa nu zic content marketing) pentru conversii, altfel esti doar primul la rand, dar nu si cel care vinde.
Asa ca as vrea sa separam subiectul in doua (2):
- quality vs seo content. Eu cumpar content pt links, nu pentru conversii. Da, ideal e sa le ai pe ambele, dar nu-mi permit nici eu, nici majoritatea clientilor sa plateasca un articol de top. Toti asteapta sa rankeze si dupa "vedem".
- content www in ro . Nu exista content de calitate, suntem iubitori de can-can. Poate de aceea ziarele dau faliment, e satula lumea de copy-paste sau traducere.
Dar cu siguranta exista persoane care pot crea content de calitate, platit sau nu. Trebuie doar sa inteleaga rostul acelui content.
E vremea pentru o abordare noua online, iar cei care inteleg (si isi permit) content de calitate, au doar de castigat. Seo a devenit simplu, nu mai este challenging si nici nu produce rezultatele promise. Conversia este altceva. O afacere are nevoie de profit, traficul prin seo este doar o mica parte din ceea ce are nevoie. O startegie de Inbound marketing este ceea ce se cauta.
Ultima modificare făcută de Tom; 28th November 2013 la 18:57.
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)