13th February 2016, 14:39
#3941
1 out of 1 members found this post helpful.
Prin aceasta modificare ne dorim sa incurajam achizitia rapida si repetitiva a produselor de pe eMAG, dintr-o gama cat mai variata de categorii.
Fara suparare, chestia de mai sus era mai bine daca lipsea din comunicat. Sau macar explicat mecanismul prin care acesta modificare incurajeaza achizitia rapida, sa inteleaga toata lumea.
Nu afiliatul stabileste cand se face achizitia, ci clientul. Perioada de recurenta nu influenteaza sub nicio forma perioada de decizie. Ca afiliat e greu sa gasesti metode care sa grabesca achizitia daca nu te bucuri de suport din partea advertiserului. Cred ca solutii se pot gasi, dar e nevoie de suport si coerenta.
Chiar si asa, 3 zile e posibil sa fie cam putin, dar ar merita testat...
Ultima modificare făcută de Mishu; 13th February 2016 la 15:27.
Motiv: mancasem un "m"
13th February 2016, 14:58
#3942
1 out of 1 members found this post helpful.
Sunt convins ca toate schimbarile din partea PS se iau NUMAI pe observatii si informatii statistice. Sunt urmarite toate clickurile si efectuate scenarii de schimbari. La scenariul care arata un prim avantaj pt advertiser si PS se ia decizia, ulterior se vad efectele in online timp de 1-3 luni apoi se iau alte decizii dupa alte scenarii si informatii samd....
Succesul este ca si sarcina. Toata lumea te felicita, dar nimeni nu stie de cate ori ai fost f
....