Pagina 395 din 414 PrimulPrimul ... 295345385393394395396397405 ... UltimulUltimul
Rezultate 3.941 la 3.950 din 4136

Subiect: Afiliere Emag ProfitShare

  1. #3941
    Avatarul lui Mishu
    Mishu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    28th March 2013
    Vârstă
    56
    Posturi
    1.307
    Putere Rep
    30


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Prin aceasta modificare ne dorim sa incurajam achizitia rapida si repetitiva a produselor de pe eMAG, dintr-o gama cat mai variata de categorii.
    Fara suparare, chestia de mai sus era mai bine daca lipsea din comunicat. Sau macar explicat mecanismul prin care acesta modificare incurajeaza achizitia rapida, sa inteleaga toata lumea.
    Nu afiliatul stabileste cand se face achizitia, ci clientul. Perioada de recurenta nu influenteaza sub nicio forma perioada de decizie. Ca afiliat e greu sa gasesti metode care sa grabesca achizitia daca nu te bucuri de suport din partea advertiserului. Cred ca solutii se pot gasi, dar e nevoie de suport si coerenta.
    Chiar si asa, 3 zile e posibil sa fie cam putin, dar ar merita testat...
    Ultima modificare făcută de Mishu; 13th February 2016 la 15:27. Motiv: mancasem un "m"

  2. #3942
    Avatarul lui gmc
    gmc
    gmc este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    21
    Data înscrierii
    4th December 2013
    Posturi
    148
    Putere Rep
    21


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Sunt convins ca toate schimbarile din partea PS se iau NUMAI pe observatii si informatii statistice. Sunt urmarite toate clickurile si efectuate scenarii de schimbari. La scenariul care arata un prim avantaj pt advertiser si PS se ia decizia, ulterior se vad efectele in online timp de 1-3 luni apoi se iau alte decizii dupa alte scenarii si informatii samd....
    Succesul este ca si sarcina. Toata lumea te felicita, dar nimeni nu stie de cate ori ai fost f....

  3. #3943
    Avatarul lui buzucan
    buzucan este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    27
    Data înscrierii
    27th September 2010
    Locaţie
    Ploiesti
    Posturi
    94
    Putere Rep
    27


    Implicit

    Citat Postat în original de dotcom Vezi Post
    Articolul de pe Profitshare e unul sec de PR în care sunt trecute niște povești de adormit copiii.

    Cred că mulți se vor opri în a mai promova eMAG în condițiile în care câștigul va scădea cu 30-50 procente (recurența de 3 zile scade 30% din câștig + scăderea comisioanelor pe cele mai vândute categorii). Cu atât mai mult cu cât din ianuarie cei care au PFA-uri (marea majoritate a afiliaților) trebuie să plătească pensie procentual din venit.

    Acum urmează ca și restul advertiserilor să scadă și ei perioada de recurență și comisioanele.

    Cum ar fi, eu nu mai promovez advertiseri care oferă comisioane de 1, 1,5 sau 2%. De Black Friday nici atât pentru că nu e rentabil. Sunt advertiseri care oferă bonusuri de performanță și m-am orientat înspre aceștia.

    Până la urmă traficul costă timp sau bani. Cei care fac AdWords sau Facebook Ads nu primesc reduceri de la Google ori Facebook pentru că un anume advertiser s-a hotărât să taie 50% din câștig.

    Pai nu se platea pensie si inainte? Ce s-a schimbat?!
    scriu pe blog cand n-am ce face ..

  4. #3944
    Avatarul lui 2dor
    2dor este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    35
    Data înscrierii
    10th September 2012
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    39
    Posturi
    583
    Putere Rep
    35


    Implicit

    Daca erai si angajat nu mai era nevoie sa platesti si pensie pe PFA.

    Citat Postat în original de buzucan Vezi Post
    Pai nu se platea pensie si inainte? Ce s-a schimbat?!
    We buy things we don't need to impress people we don't like.
    Vand advertoriale pe site-uri cu autoritate mare

  5. #3945
    Avatarul lui Butcher
    Butcher este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    33
    Data înscrierii
    15th June 2007
    Locaţie
    Constanta
    Vârstă
    43
    Posturi
    308
    Putere Rep
    33


    Implicit

    Flanco are in continuare 20 de zile perioada de recurenta.

  6. #3946
    Avatarul lui nicu1985
    nicu1985 este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    11th May 2015
    Posturi
    26
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Cel mai fain este ca spre deosebire de alte postari pe blog, la asta au dezactivat comentariile pentru ca stiau foarte bine ce reactii vor fi. Recurenta au modificat-o sa termine blogurile de slaba calitate care stateau la ciupit, sau pe spamerii de facebook. As fi apreciat daca bagau un motiv legat de spam si ca incurajeaza blogurile de calitate vizitate zilnic de aceeasi oameni. Nu prea inteleg insa ce au avut cu comisionul si de ce au aplicat ambele masuri in acelasi timp.

    Probabil ca vreun geniu de la "butoane" se gandeste ca aceste vanzari se fac oricum, chiar si fara ajutorul afiliatilor. Din pacate piata afilierii nu este suficient de matura incat sa faca concurenta. Nu-i suficient ca flanco are 20 zile recurenta, atata timp cat foarte multe produse la ei sunt mai scumpe decat la emag, iar procentul de comisioane respinse este putin mai mare, asadar tot acolo ajungi.

    Daca s-ar baga si Altex in afiliere cu un comision mai bun ca emagul, altfel ar sta lucrurile.

    Citat Postat în original de Mishu Vezi Post
    Fara suparare, chestia de mai sus era mai bine daca lipsea din comunicat. Sau macar explicat mecanismul prin care acesta modificare incurajeaza
    Chiar si asa, 3 zile e posibil sa fie cam putin, dar ar merita testat...

  7. #3947
    Avatarul lui edy12006
    edy12006 este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    40
    Data înscrierii
    26th January 2009
    Locaţie
    Brasov
    Vârstă
    33
    Posturi
    3.260
    Putere Rep
    40


    Implicit

    Altex a mai fost, dar din cate stiu unii asteapta de vreo 2 ani sa li se plateasca comisioanele, deci orice ar fi, nu va fi niciodata o solutie viabila. Flanco, la fel zic eu, am avut comisioane aprobate la ei, si cand le caut in extrasele din cont nu mai exista, deci cumva li s-a sters urma.

    La emag a scazut rata de conversie cu 35-40 % din cauza perioadei de cookie de 3 zile. Solutia este migrarea spre alti advertiseri, sau chiar alte retele. Emag va avea mult de pierdut, in primul rand linkurile pe care le-a castigat de la noi si l-au propulsat pe locul 1 la cateva mii de cautari importante.
    Într-o zi, riscând, poți să rămâi fericit pentru toată viața !
    Contează ce produci nu cine pretinzi a fi.

  8. #3948
    Avatarul lui nicu1985
    nicu1985 este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    11th May 2015
    Posturi
    26
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Am citit si eu despre experientele nefericite cu Altex avute de membri acestui forum. Altex nu a facut decat sa puna o lopata de tarana peste afilierea romaneasca, si acum a venit si emag cu remorca. Eu am vorbit cu blogeri care au incercat si alternative si nu se merita. Cred ca site-urile mari ar putea sa faca diferenta in ceea ce priveste afilierea, numai ca s-ar putea ca aceste site-uri sa nu fie afectate prea tare de recurenta si nici de scaderea comisionului la unele produse pentru ca emagul spune ca pe de alta parte au crescut comisioanele pe alte categorii. Asadar site-urile generale mari, stabile, s-ar putea sa resimta prea putin noile schimbari.

  9. #3949
    Avatarul lui Tom
    Tom
    Tom este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    129
    Data înscrierii
    25th September 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    3.169
    Putere Rep
    129


    Implicit

    Citat Postat în original de edy12006 Vezi Post
    Altex a mai fost, dar din cate stiu unii asteapta de vreo 2 ani sa li se plateasca comisioanele, deci orice ar fi, nu va fi niciodata o solutie viabila. Flanco, la fel zic eu, am avut comisioane aprobate la ei, si cand le caut in extrasele din cont nu mai exista, deci cumva li s-a sters urma.

    La emag a scazut rata de conversie cu 35-40 % din cauza perioadei de cookie de 3 zile. Solutia este migrarea spre alti advertiseri, sau chiar alte retele. Emag va avea mult de pierdut, in primul rand linkurile pe care le-a castigat de la noi si l-au propulsat pe locul 1 la cateva mii de cautari importante.
    La altex e jale si se pare ca nu se schimba nimic. Comisioanele se aproba la ghici, din luna in an, etc. Altex se misca ok dpdv site, au pe cineva care se pricepe (rar spun asta ), asa ca (poate) sunt sanse ca pe viitor sa schimbe ceva in afiliere. Pana atunci, ramane emag.

    Cel era o optiune buna, dar sunt la nivel de 2000 ca business. Indiferent de comisioane, nu au site, nu au mentalitate de 2016.

    Emag nu pierde dpdv seo, e prea tarziu. Emag a crescut mult datorita afiliatilor, acum e prea mare sa mai simta ceva. Emag momentan este mult peste restul, iar cum restul sunt afaceri care efectiv nu evolueaza, emag poate face ce vrea. Nu e ok pentru noi, dar aceeasi reactie a fost si la Amazon, iar Amazon isi vede de treaba.

    Emag in ro este super strong, iar cat timp nu au concurenta pe nisa, nu o sa ofere nimic pentru afiliati. Daca Altex, Evomag sau orice alt magazin ridica capul, atunci cine stie, poate abordarea lor se poate schimba.
    Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.

  10. #3950
    Avatarul lui edy12006
    edy12006 este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    40
    Data înscrierii
    26th January 2009
    Locaţie
    Brasov
    Vârstă
    33
    Posturi
    3.260
    Putere Rep
    40


    Implicit

    Citat Postat în original de nicu1985 Vezi Post
    Cred ca site-urile mari ar putea sa faca diferenta in ceea ce priveste afilierea, numai ca s-ar putea ca aceste site-uri sa nu fie afectate prea tare de recurenta si nici de scaderea comisionului la unele produse pentru ca emagul spune ca pe de alta parte au crescut comisioanele pe alte categorii.
    Ce te face sa crezi asta? Toate siteurile produceau si dupa cele 3 zile, indiferent de dimensiunea proiectului. Ce te face sa crezi ca un site cu 10.000 clickuri pe zi vinde doar in primele 3 zile, si altul cu 300 clickuri pe zi vinde mai mult dupa cele 3 luni?

    -------------

    Ai dreptate, Tom. Din pacate nu au rival si nu se stie daca va ridica vreunul capul in anii ce urmeaza.

    Totusi, ca solutii alternative, crezi ca Adevarul Shop sau alte chestii dinastea mai ciudatele de prin 2 parale ar putea oferi ceva bun? Intradevar, poate rata de conversie nu se ridica nici la nivelul care mai este acum la eMag, dar au procente de comisionare mai bune pe majoritatea categoriilor.
    Ultima modificare făcută de edy12006; 16th March 2016 la 20:16. Motiv: completare
    Într-o zi, riscând, poți să rămâi fericit pentru toată viața !
    Contează ce produci nu cine pretinzi a fi.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. voucher emag
    De prodan_13 în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 1
    Ultimul Post: 26th January 2010, 15:04
  2. SPAM: eMAG.ro (din nou!)
    De c_n_m în forumul E-mail SPAM
    Răspunsuri: 11
    Ultimul Post: 5th July 2007, 08:55
  3. eMag.ro
    De Diana în forumul E-mail SPAM
    Răspunsuri: 19
    Ultimul Post: 20th July 2006, 21:23
  4. Emag In Rep. Moldova?
    De alfie în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 4
    Ultimul Post: 17th April 2006, 14:50
  5. Emag In Dmoz
    De Iskander în forumul DMOZ
    Răspunsuri: 4
    Ultimul Post: 6th January 2006, 23:35

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •