2 out of 2 members found this post helpful.
Factorul SEO pe care il ignora majoritatea specialistilor!
Stiu ca titlul suna pretentios, insa cam asta rezulta dintr-un articol postat pe Moz de Rand Fishkin. Plecand de la acest articol, am cercetat opiniile mai multor specialisti internationali pe SEO si chiar am facut o serie de experimente, pentru a vedea cum stau lucrurile pe piata din Romania (adica pe google.ro).
Pentru cei interesati, am pus online analiza acestui factor de SEO, sub forma unui eBook: Factorul SEO pe care il ignora 90% din specialisti - DWF
Ce parere aveti? Este engagementul utilizatorilor un factor de SEO?
2 out of 2 members found this post helpful.

Postat în original de
meetzah
Ce parere aveti? Este
engagementul utilizatorilor un factor de
SEO?
Nu, in primul rand ca nu se poate tehnic (nu are google date despre ce se intampla pe un site cand intra userul pe el, cele din analytics sunt mult prea putine si oricum pot fi manipulate si de un copil). Singurele date sunt cele in care userul revine la cautare, dar aia nu tine de "engagement" ci de relevanta.
In al doilea rand, daca ar fi un factor de seo, ar fi unul negativ. Userul trebuie sa gaseasca din prima ceea ce cauta. Daca e nevoie sa dea clickuri ca sa ajunga la ce caute, e de rau, nu de bine.
Deci dupa cum a spus un clasic in viata: "povesti cu pesti".
2 out of 2 members found this post helpful.
Pentru o analiza mai usoara si pentru ca inteleg ca nu toti primesc linkul: http://bit.ly/1V3lrg7
(sper ca nu e problema ca am pus linkul, ebookul fiind free si rostul topicului fiind analiza, nu culegerea de adrese de mail)
Ultima modificare făcută de Dan; 22nd July 2015 la 00:34.
1 out of 1 members found this post helpful.
@puthre serios acum, chiar crezi ca Google nu are acces la mult mai multe date despre comportamentul utilizatorilor decat credem/ intuim noi? Iti dau numai cateva indicia: chrome, analytics, webmaster tools, adsense (da, daca site-ul are adsense, google citeste tot despre userul care acceseaza) etc.
@Tom, multumesc pentru feedback. Evident ca site-urile urca fara trafic... eu zic insa ce se intampla cu cele din prima / a doua pagina... E chiar asa de imposibil ca google sa foloseasca in parte un algoritm similar celui prin care prioritizeaza add-urile in adwords? ma refer aici la CTR, printer altele.
@Sorin, ai dreptate, probabil unele exprimari sunt putin fortate, insa a fost nevoie sa atragem intr-un fel putina atentie, care sa se concretizeze in primul rand in discutii. Multumesc pentru feedback.
@Dan, nici o problema, macar sa fie citit si sa genereze feedback.
1 out of 1 members found this post helpful.

Postat în original de
meetzah
@puthre serios acum, chiar crezi ca Google nu are acces la mult mai multe date despre comportamentul utilizatorilor decat credem/ intuim noi? Iti dau numai cateva indicia: chrome, analytics, webmaster tools, adsense (da, daca site-ul are adsense, google citeste tot despre userul care acceseaza) etc.
Chrome NU trimite date despre ce urluri viziteaza userii What Data of Mine Does Chrome Send to Google?
Majoritatea siteurilor NU au Analytics Google Analytics Market Share
Webmaster tools NU colecteaza date, e altceva
Majoritatea siteurilor NU au adsense pe ele (pentru asta nu e nevie sa dau link pentru ca e mai mult decat de bun simt)
Google nu are nimic "Magic" in el ca documentul tau, e o firma formata din oameni care se supun acelorasi legi fizice cu care traim totii.
Stiu ca vrei sa-ti vinzi serviciile de microjobs care ar putea simula "engagement", insa factorul "engagement" in SEO e cum ar spune alt clasic in viata "bullshit".
18th July 2015, 00:18
#10
1 out of 1 members found this post helpful.
@meetzah, util video, nu am tras pdf-ul
Eu cred ca Google foloseste semnalele de brand si user engagement. Stiati ca foloseste si mentiunile brandului,
cum ar fi de ex. Seopedia.ro mentionat pe web fara a fi link? Au si un patent inregistrat.