Rezultate 1 la 10 din 10

Subiect: "Majoritatea consumatorilor sustin ca nu sunt influentati de Social Media"

  1. #1
    Avatarul lui ForeverYoung
    ForeverYoung este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    20
    Data înscrierii
    11th February 2014
    Locaţie
    Tg - Mures
    Posturi
    77
    Putere Rep
    20


    Implicit "Majoritatea consumatorilor sustin ca nu sunt influentati de Social Media"

    Am gasit acest raport facut de catre GALLUP, care mi se pare interesant. Trebuie subliniat desi, ca este facut pe piata US, insa cred ca oarecum este valabila si la noi.

    "THE MYTH OF SOCIAL MEDIA. A MAJORITY OF CONSUMERS SAY THEY ARE NOT INFLUENCED BY FACEBOOK, TWITTER"

    Cateva idei pe care eu consider ca merita mentionat si retinut (citez, deci scuze pentru text in limba engleza):

    • "Therefore, if companies want to acquire new customers, their best bet is to engage their existing customers and inspire them to advocate on their behalf."
    • "The process may involve a lot of trial and error, but there is potential in social media that is not directly related to sales revenue"
    • "Yet, many companies continue to treat social media as a one-way communication vehicle and are largely focused on how they can use these sites to push their marketing agendas."

  2. #2
    Avatarul lui IulianC
    IulianC este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    25th August 2013
    Locaţie
    Ialomita
    Vârstă
    43
    Posturi
    362
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Nu cred ca e concludent acest studiu.
    Reclamele actioneaza si influenteaza si la nivel subconstint mintea omului.

    Era un test concludent daca faceau doua grupe, una expusa la social media si alta neexpusa apoi vedeau in ce masura cei expusi influentei social media sunt mai influentati mai mult in alegerile lor ca ceilalti.

  3. #3
    Avatarul lui emm
    emm
    emm este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    56
    Data înscrierii
    11th November 2006
    Posturi
    829
    Putere Rep
    56


    Implicit

    Influentarea nu e constienta.

    30% din ei sunt constienti ca sunt influentati. Iar din restul de 60%, e foarte posibil ca jumatate sa fie influentati, dar sa nu stie acest lucru.

    Mie studiul asta mi se pare o prostie.

  4. #4
    Avatarul lui ForeverYoung
    ForeverYoung este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    20
    Data înscrierii
    11th February 2014
    Locaţie
    Tg - Mures
    Posturi
    77
    Putere Rep
    20


    Implicit

    Nu neaparat este o prostie.

    Careva zi era un post unde discutam despre vanzarile de pe FB. Acolo unii sustineau (si eu) ca FB nu este folositor pentru vanzari in mod direct, ci pentru "brand awareness" (da, aceasta duce in mod indirect la vanzari). Studiul aceasta, pentru mine, pur si simlpu dovedeste acest lucru: oamenii de pe FB nu au intentia sa cumpara, asta este 100%, ideea de brand awareness, influentarea oamenilor pe FB ca sa aleaga brand-ul tau, este altceva.

  5. #5
    Avatarul lui emm
    emm
    emm este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    56
    Data înscrierii
    11th November 2006
    Posturi
    829
    Putere Rep
    56


    Implicit

    Ba da, este o prostie si argumentez. Si nu contrazic ce spui tu prin asta.

    Este o prostie sa generezi un rezultat, pe baza raspunsului constient al unei mase de consumatori in care elementul principal care trebuie masurat este inconstient. Ca afisezi rezultatul, mi se pare util. Ca tragi concluzia ca NU influenteaza cumparatorii? Asta e o mare tampenie, iar motivul sta in fraza de la inceputul acestui paragraf.

    Influentarea adevarata este inconstienta. Cand ai timp liber, iti recomand sa citesti cartea Influence, de Robert Cialdini. E faimoasa si o gasesti pe Amazon. Iti va arata mai clar cum, ce, si unde merge influentarea.

    Adica iti afisez reclama mea, si te conving subliminal sa cumperi produsul meu. O parte din ei sunt constienti, dar daca influentarea exista, cea mai mare parte NU vor fi constienti. Asta si inseamna influentare - versus argumentare si convingere.

    Intrebi consumatorii daca sunt influentati? N-are nicio noima. Ar trebui sa-i hipnotizezi sau sa le scanezi creierul, ca sa afli asa ceva. Ei habar nu au daca sunt influentati sau nu, realmente. Altfel nu mai e influentare, ci convingere.

  6. #6
    Avatarul lui emm
    emm
    emm este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    56
    Data înscrierii
    11th November 2006
    Posturi
    829
    Putere Rep
    56


    Implicit

    Daca eu te influentez (realmente!) sa-mi dai niste bani moca, si tu mi-i dai, si Gheorghe te intreaba daca ai fost influentat, vei raspunde ca nu, e propria ta decizie.

    Asta e influentare.

  7. #7
    Avatarul lui ForeverYoung
    ForeverYoung este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    20
    Data înscrierii
    11th February 2014
    Locaţie
    Tg - Mures
    Posturi
    77
    Putere Rep
    20


    Implicit

    Am inteles ce ai zis tu prin influentare. Si mersi de recomandare, psihologia reclamei intotdeauna m-a fascinat. Ceea ce trebuie de notat, inca, ca de cele mai multe ori in spatele unei rapoarte de gen intotdeauna exista un motiv. Nu cunosc motivul, am dat link si am citit raportul deoarece era de la o sursa (dupa parerea mea) credibila.

    Eu am ajuns pe punctul in care nu mai cred rapoarte oficiale, ci trag concluzii din acestea (daca ma mai obosesc sa le citesc). Insa, concluzia a ramas acelasi:

    "social media that is not directly related to sales revenue", "Yet, many companies continue to treat social media as a one-way communication vehicle and are largely focused on how they can use these sites to push their marketing agendas."

    Ar trebui sa uitam de sume uriase "risipite" pe Facebook (sau alte platforme de gen) cautand vanzari directe. Multi fac acest lucru si nu e bine. Facebook este ideal pentru foarte multe lucruri, dar 1 like nu inseamna neaparat 1 comanda in acelasi saptamana. Investeste in materiale promotionale, fa-ti un fanbase, fii creativ, incearca sa atingi viralitate. Pune-ti stampila brand-ului tau in creierasul vizitatorilor/fanilor Numai asa vei (in mod indirect) reusi sa-ti aduci clienti de pe platforme sociale.

    Cat despre ultimul citat - platformele sunt enorm de folositoare pentru feedback. Daca iti asculti clientii, in viitor vei vinde mult mai mult.

    Ca o concluzie, mentionez, ca desi aceasta este metoda ideala (cred eu) sa folosesti FB-ul, foarte multi nu asa fac. It's time for a change.

  8. #8
    Avatarul lui emm
    emm
    emm este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    56
    Data înscrierii
    11th November 2006
    Posturi
    829
    Putere Rep
    56


    Implicit

    Pai e vremea unei schimbari in marketing in general. Ea a aparut deja - insa deocamdata cei care se inscriu in trend sunt ceva mai putini. Apple e una din primele companii de top care a inteles asta (prin Steve Jobs, cat traia).

    A trecut vremea in care pur si simplu se "marketa". Vine vremea sa comunici cu clientul tau. Si sa creezi produse care sa il fascineze.

  9. #9
    Avatarul lui ForeverYoung
    ForeverYoung este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    20
    Data înscrierii
    11th February 2014
    Locaţie
    Tg - Mures
    Posturi
    77
    Putere Rep
    20


    Implicit

    Din pacate in online marketing, mai ales pe piata romana nu vad schimbare... cel putin nu intr-o masura in care as astepta sa se intample. Si cand vine vorba de SEO mult prea multi merg pe tactica "spammy linkbuilding", si alte tactici "antice". Si problema este ca inca functioneaza... oarecum. Nu am de gand sa zic site-uri sau firme, dar cand ma uit la concurenta, sau niste site-uri relativ mari de pe piata imi vine sa plang cand vad ce fac. (din punct de vedere SEO). Dar asta este, mai asteptam utopia.

  10. #10
    Avatarul lui emm
    emm
    emm este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    56
    Data înscrierii
    11th November 2006
    Posturi
    829
    Putere Rep
    56


    Implicit

    Citat Postat în original de ForeverYoung Vezi Post
    Din pacate in online marketing, mai ales pe piata romana nu vad schimbare... cel putin nu intr-o masura in care as astepta sa se intample. Si cand vine vorba de SEO mult prea multi merg pe tactica "spammy linkbuilding", si alte tactici "antice". Si problema este ca inca functioneaza... oarecum. Nu am de gand sa zic site-uri sau firme, dar cand ma uit la concurenta, sau niste site-uri relativ mari de pe piata imi vine sa plang cand vad ce fac. (din punct de vedere SEO). Dar asta este, mai asteptam utopia.
    Si afara sunt multi care fac fix la fel.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. salut. sunt "scriitor pentru siteuri"
    De relansat în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 9
    Ultimul Post: 31st August 2012, 13:40
  2. Răspunsuri: 2
    Ultimul Post: 3rd February 2011, 12:54
  3. Sunt interesat de link-uri life time - "bulk"
    De MrGuru în forumul Link-uri/Bannere
    Răspunsuri: 6
    Ultimul Post: 29th November 2010, 19:39
  4. Răspunsuri: 13
    Ultimul Post: 29th January 2010, 21:33
  5. Mai sunt "vaci de muls" in .ro ?
    De kleampa în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 15
    Ultimul Post: 7th January 2010, 11:09

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •