S-a schimbat mult felul in care oamenii navigheaza pe net. De pe desktop, se deschid zeci de taburi care stau deschise cu orele, oamenii nu mai dau back in pagina in google pentru ca cei mai multi au deschis un nou tab, dand click cu control, sau click dreapta open new tab. De pe telefoane se navigheaza mai liniar, adica cautare go0gle, click, ajungere in pagina, back in pagina de cautare go0gle.
Eu cred ca bounce rate-ul nu mai are asa o importanta, altfel n-as vedea in primele locuri site-uri cu bounce rate 60%. Bounce rate-ul nu poate masura corect relevanta siteului, de cele mai multe ori masoara cati utilizatori bezmetici nu stiu sa caute si ajung in locuri unde nu aveau ce sa caute.
Ordinea in care dau click utilizatorii pe o pagina cu rezultate poate fi, in schimb, un factor demn de masurare. Diferenta o face aici description care ii face pe unii utilizatori sa dea click pe un site de pe locul 5 inaintea unuia de pe locul 2. Tehnica de a da un link in go0gle cu o anumita cautare, urmata de click-uri pe cel listat pe un anumit loc, a mai fost testata si raportata ca pozitiva.