22nd July 2011, 12:20
#11
1 out of 1 members found this post helpful.
Postat în original de
Wonders
Eu vreau sa sctiu cat ma costa de exemplu sa-mi inscrie siteul in 100 de dir
asta nu e seo. Cat timp cineva sta (automat sau manual) sa-ti inscrie cineva in 100 de directoare, iti gasesc eu 2 link-uri cu aceeasi valoare seo si valoare crescuta din punctul de vedere al vizitelor. (e un exemplu doar, nu-mi fac reclama). In plus de asta, e un serviciu care poate fi externalizat (nu gasesc alt cuvant pentru outsourcing).
Revenind la tema subiectului: Am auzit de 2 practici: 50% la inceput, 50% la sfarsit (3 sau 6 luni, depinde de estimarea initiala) - si apoi, o taxa pe luna/3 luni/an depinde de client pentru mentinerea lui acolo (top 10,5,3). De acord cu bonusul, in special pentru rezultate inainte de termen sau pozitie mai inalta decat stabilit prin contract.
Si inca una, folosita in afara: plata integrala la final + o alta suma pe luna daca la sfarsitul lunii daca site-ul isi pastreaza pozitia (cu aproximare). In momentul in care trece pe pagina 2 sa zicem, angajatorul nu mai plateste nimic pana in momentul in care site-ul revine.
Eforturile pe SEO, roadele muncii sa le zic asa, nu devin vizibile in momentul in care se implinesc cele 3 luni promise. Atunci doar se incheie treaba, dar vizitatori targetati vin mai repede. Ar fi minunat ca si clientii sa inteleaga asta.
In rest, daca oamenii cu care lucram sunt dezghetati si atunci cand apeleaza la serviciile unui specialist il lasa sa-si faca treaba, nu se pot intampla decat lucruri bune.
Ultima chestie: hai sa nu mai facem auditare gratuita, decat daca poate fi gandita ca si consultanta preliminara si daca respectivul client se decide sa apeleze la voi/noi. Asa ma pot duce la 3 firme si obtine 3 audituri gratuite. I le dau unui indian si gata treaba. E un serviciu si trebuie platit.
22nd July 2011, 12:31
#12
1 out of 1 members found this post helpful.
Postat în original de
Madison
hai sa nu mai facem auditare gratuita, decat daca poate fi gandita ca si consultanta preliminara si daca respectivul client se decide sa apeleze la voi/noi. Asa ma pot duce la 3 firme si obtine 3 audituri gratuite. I le dau unui indian si gata treaba. E un serviciu si trebuie platit.
Bine punctat. Doar ca lucrurile de finete le pastrez pentru mine, aducandu-i-le la cunostinta clientului in momentul in care batem palma. Stiu, probabil nu e o abordare tocmai fair, dar, deh....
Bine punctat si de @ kleampa. Una peste alta, un audit, fie el gratuit sau platit, ma ajuta in primul rnd pe mine, ca furnizor de servicii sa stiu exact in ce ma bag de la inceput. Altfel, risc sa imi subevaluez valoarea muncii prestate.
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!
22nd July 2011, 19:33
#14
1 out of 1 members found this post helpful.
De acord cu roby: auditarea gratuita (preauditare o numesc) face un serviciu furnizorului de servicii.
Legat de inscrierea in directoare, o "vorba de duh" via palex1988 (nu pricep de ce s-a inrosit, scria bine): probleme inscrieri.
Problema este ca dupa ce unii folosesc servicii de astea 100 directoare - 5 euro (unde toate sunt pe .info) vin si se plang pe la altii care fac inscrieri manuale. Apoi daca ii spun cuiva: "pai te costa atata !", raspunsul: "Pfuai...asa de mult ? Reduceri nu faci ? ". Astea sunt raspunsurile pe care le cam primesc mereu. Frate, nu vrei inscrieri in directoare, si asa sunt asa cum sunt si nu cred ca un 0.30 bani sau 0.40 bani/director facut manual este mult. Nu mi se pare un pret exagerat, avand in vedere volumul de munca depus, timpul mancat si nervi arsi de pomana. Vine cate unu, iti arunca un site care este inscris in 80 % din dirpedia, dar el spune ca nu e inscris in nimic. Cand te apuci si vezi ca faci cate 300 directoare dintre care doar in 80 ai putut inscrie site-ul...iti vine sa te iei cu capul. Dar asta este...omul nu stie, mai ales Romanul, la el tot e scump.
Credinta la institutiile specializate. Aici facem
Servicii de seo
Mi se spunea 1nesco