Pagina 4 din 5 PrimulPrimul ... 2345 UltimulUltimul
Rezultate 31 la 40 din 49

Subiect: Brands push, SEO prin afiliere, EMAG, ALTEX ..... Google?

  1. #31
    Avatarul lui Claudiu Farcas
    Claudiu Farcas este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    12th July 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    404
    Putere Rep
    36


    Implicit

    @Tom
    nu e totul despre linkuri. Gandeste-te la cate cautari sunt "rca emag", "aparate de aer conditionat eMAG/altex". Sau ca prin simplul fapt ca undeva se vorbeste de RCA si este inclus si eMAG pe acolo, cu sau fara link, este SEO.

    Afilierea cred ca are impact, dar nu este cel care a generat rezultatele de care vorbesti. Vorbim de branduri mari, cu autoritate, cu credibilitate, customer oriented. Si Google vrea sa ofere rezultate bune mai ales din punctul de vedere al clientului. Daca eMAG si Altex ar fi pe pagina a treia ar fi o problema a motorului de cautare, din ceea ce ar intelege "average user". Se face o filtrare pe cautarile comerciale tot mai vizibila pe criteriile astea.
    Si gandeste-te, din nou, la CTR-urile brandurilor. Semnifica interes din partea clientilor.. e normal ca Google sa tina pe primele pozitii rezultate cu CTR mare? E normal. Daca nu ar face asta, atunci s-ar spune ca iar favorizeaza AdWords.

  2. #32
    Avatarul lui Tom
    Tom
    Tom este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    129
    Data înscrierii
    25th September 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    3.169
    Putere Rep
    129


    Implicit

    @ Claudiu. As dorii sa intelegi ca postul nu are legatura cu Emag sau Altex, fie ca mai sunt cateva exemple cu ce fac gresit sau bine, dar despre Google e vb si nu neaparat despre magazine.

    Daca emag era in pag 3 pt asigurari rca, era ok. Acolo ii e locul. Parerea mea.

    Daca Altex era in pag 3 pt aer conditionat, nu deranja pe nimeni. Fata de emag, aer conditionat e o categorie de produse, asigurarile NU. Faptul ca e in prima pagina e ok la fel, cat si locul 1, dar daca se "lupta". Faptul ca au "zburat" locul 1, nu e corect, pt restul.

    Nu este o discutie de cine cu cine "trage", cat ce face google cu ceilalti?

    Cum se aplica "legea" pt unii, si cum se aplica pt altii. Si vb lui puthre " nu e corect, asa e viata", mie nu-mi place, dar se pare ca trebuie sa ne obisnuim asa.

    Nu ai clikuri cand esti in pagina 3, deci uita de ctr mare. Daca tine cont este fix de 0,x%. Ca sa tina cont ar insemna ca toti sa aiba acelasi "potential" trafic.

    Sincer intr-un timp aveam impresia ca favorizeaza adwords (eu as fi facut-o ), dar cand vezi ca loc 1 plateste si loc 1 in adwords, e clar ca nu ai motiv sa ii favorizezi
    Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.

  3. #33
    Avatarul lui adriant
    adriant este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    24
    Data înscrierii
    10th September 2012
    Locaţie
    Constanta
    Posturi
    117
    Putere Rep
    24


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    @Tom
    o nisa mica pe care activez de aprox. 3 ani este cea a cosurilor cadou. la noi, in Romania, aceasta nisa functioneaza doar de Paste si Craciun, atunci exista cerere, in rest piata este moarta, sau in curs de formare.
    Dintr-o data a aparut o pagina a lui mega image Mega Image, fara seo, fara nimic, 5 produse si atat...
    Asadar DA, brand-ul a inceput sa conteze.
    Slava Domnului ca am fost ajutat sa inteleg acest lucru in ultima perioada si am lucrat si la brand awarness, si ma pozitionez relativ ok.
    Succese si excese,
    Eu
    Recomand cel mai frumos magazin online de cosuri Craciun din Romania. Alege GourmetGift cand vrei sa oferi cadouri.

  4. #34
    Avatarul lui Tom
    Tom
    Tom este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    129
    Data înscrierii
    25th September 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    3.169
    Putere Rep
    129


    Implicit

    Citat Postat în original de filip.camara Vezi Post
    Confoem spuselor Google (http://static.googleusercontent.com/...guidelines.pdf), cel putin teoretic, rezultatele unei cautari trebuie sa intoarca ceea ce am intentionat eu sa caut. Nu vreau sa spun ca ce-mi place mie este majoritar, dar poate ar trebui sa-ti pui intrebarea, asa cum a mai zis un user aici, ca poate asa este. Adica poate majoritatea userilor dau clicj pe Altex la o asemenea cautare, si nu pe firmele noname (de exemplu locul 2 este o firma de apartament). In acest context ti-am spus care este ceea ce ma astept eu sa intoarca cautarea, si nu ca sa-ti comunic preferintele mele.

    SEO este denumirea unor practici care exista in afara Google. Google nu si-a luat angajamentul nici ca nu va considera anumite link-uri, si nici nu cunoaste conceptul de ""ilegala" dpdv seo". Dupa cum bine am aflat cu totii regulile se pot schimba major si brusc, deci ce era ok (legal daca vrei sa-i zici asa), maine nu mai este. Faptul ca ai observat ca google "considere aceste linkuri, dar uite ca le considera, si mai mult, pana la level 2, poate chiar 10-20" este un plus din punct de vedere SEO pt. cei care citesc acest forum, dar abordarea constructiva cred ca ar fi ceva de genul hai sa vedem cum putem aplica asta in favoarea noastra (adica faptul ce si link-urilr de tip "afiliat" cu redirect transmit juice).


    Din cum inteleg eu, nu nu e identic. Din punctul de vedere google, un link afiliat este un link corect, pemtru ca dupa definiitle lor, nu ar trebui sa transfere rank.


    Da. Daca vrei sa te muti in online, nu mi se pare normal sa ajungi in 1-2 ani pe prima pagina, peste branduri, platind un consultant SEO bun cu cateva mii de euro pe luna. In schimb sa-ti faci un sistem propriu de afiliere mi se pare un pic mai greu, oricum nu am auzit de cineva care sa aiba sistem de afiliere propriu si sa nu fie totodata si brand.

    Oricum mie mi-ai dat tema de gandire, deja ma gandesc la un experiment cu o schema de linking cu link-uri de tip "afiliat".
    1. Google spune ca da rezultate pe baza de content. Altex are 0 content.

    Si, aia cu firma de apartament e o tampenie. Cum era google? O firma de garaj? Facebook? Youtube?.... Ce treaba are firma de apartament? Sau ai impresia ca magazinele mai mici sunt praf, pt ca sunt mici? Nu te inteleg. Apropo " small is the next big". Cand un proiect e "wow" sigur e facut de 2 insi intr-un apartament. Cand citesti ca Google a platit 1 miliard pt un nou motor de cautare(puthre), sigur e facut de o firma de apartament, si nu de o corporatie cu mii de angajati. Deci lasa abordarea asta, ca nu are legatura.

    Ai obtiunea sa elimini din cautari anumite site-uri. Simplu?

    2. Da, la final, abordarea o sa fie: ce facem cu google? Altex si Emag sunt daor 2 exemple, nu sunt magazinele problema, ele doar profita. Dar momentan sper sa ma insel.

    3. Dpdv Google, linkul afiliat care trimite "link juice" sau "pass page rank", se penalizeaza. Dar el nu o face, si face alte tampenii mai mari, vezi poza mea de mai devreme.

    4. La ultima fraza nu am inteles nimic. Nu e ok sa paltesti seo, dar nu poti sa faci nici sistem de afiliere.? Dar?
    Ultima modificare făcută de Tom; 9th March 2013 la 01:00.
    Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.

  5. #35
    Avatarul lui lovelife
    lovelife este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    101
    Data înscrierii
    8th July 2006
    Locaţie
    Galati
    Vârstă
    48
    Posturi
    5.993
    Putere Rep
    101


    Implicit

    Citat Postat în original de adriant Vezi Post
    Dintr-o data a aparut o pagina a lui Mega Image, fara seo, fara nimic, 5 produse si atat...
    Asadar DA, brand-ul a inceput sa conteze.
    Si tu de baiat bun ce esti le dai si link-uri directe sa se tina mai bine

    --- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")

    Ar fi util daca am sti de la un magazin afliat daca dupa ce sa introdus sistemul de afiliere propriu sau tert a survenit si o crestere a traficului organic.

    --- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")

    Citat Postat în original de Marius Morariu Vezi Post
    De asta incepusem sa vad in interfata 2p ca referrer pentru unele click-uri ceva de genul http://www.google.ro/url?... Interesant!
    Aia apare atunci cand un vizitator da click pe link dintr-o pagina de cache
    Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama

  6. #36
    Avatarul lui Tom
    Tom
    Tom este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    129
    Data înscrierii
    25th September 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    3.169
    Putere Rep
    129


    Implicit

    Citat Postat în original de lovelife Vezi Post
    Ar fi util daca am sti de la un magazin afliat daca dupa ce sa introdus sistemul de afiliere propriu sau tert a survenit si o crestere a traficului organic.
    Pai cum crezi ca a "zburat" altex? Au am verificat de ce zboara astfel, si asa am vazut afiliatii Si de acolo am inceput sa ma uit mai atent la toti, ca sa observ ca afiliatii vin cu linkurile SEO.
    Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.

  7. #37
    Avatarul lui RoManiac
    RoManiac este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    48
    Data înscrierii
    31st March 2008
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    1.045
    Putere Rep
    48


    6 out of 6 members found this post helpful.

    Implicit

    @Tom a generat o tema pe marginea careia se nasc enorm de multe discutii. Ceea ce nu intelegem sau nu intelegeti e ca Google ia decizii in functie de ce se intampla pe .com si apoi le aplica pe toate extensiile printre care si .ro.
    Noi romanii urlam in toate partile SPAM cand de fapt Google.Ro inca nu e afectat de SPAM intr-o masura care sa conteze. Romania nu are inca oameni care sa stie inca sa spameze intr-adevar SERP-ul. Noi nu avem mari spameri ... inca. Sau daca ii avem ii numaram pe degete. Cand ma refer la spam nu ma refer la siteuri de afiliati. Ma refer la chestii cu greutate.

    Problema apare pe .com si e mult mai grava decat ar crede oricine de pe acest forum. Nu stiu cati din voi isi rup din timp 8 ore pe zi minim sa faca research pe .com. Eu unul o fac si de aceea cred ca pot avea o opinie legitima in acest sens. Google e spamat mai rau decat oricand. Daca nu e spamat cu buna intentie de catre webmasteri o sa observi ca Google se spameaza singur. Prin Panda, pinguini si alte cele reuseste incercand sa scape de paginile slabe sa adauge altele de multe ori mai proaste decat cele scoase. A ajuns intr-o situatie din care ii este greu sa mai iasa pentru ca tehnicile de SPAM au avansat enorm de mult si nu le mai poate face fata.

    Am facut aceasta mica introducere ca o prefata de ce se intampla pe .ro aceste probleme cu Emag si Altex luate drept exemplu si sa intelegem ca problema nu suntem noi romanii . Noi romanii suntem cumintei chiar fff cumintei pe al nostru .ro. Deciziile insa se iau din cauza lucrurilor ce se intampla pe .com

    Sa luam acum un caz. Sa zicem Amazon.
    Amazon are 2 mlioane de afiliati. Din 2 milioane de afiliati cel putin 300.000 fac afiliere prin SPAM. 90% dintre ei fac spam micut dar ca volum adunat numarul paginilor cu continut spam e foarte mare. Cei 10% ramasi sunt spameri profesionisti foarte performanti cu resurse si care au capacitatea foarte rapida de a se adapta foarte usor schimbarilor. Practic Google poate introduce orice algoritm si in cateva zile se dezvolta o solutie de a bate algoritmul. Acesti 10% au o eficienta extraordinara de a spama in SERPs. Un singur spammer poate urca in Google cateva sute de milioane de pagini pe luna. Pagini ce rankeaza in primele pozitii si in nici un caz pe pozitia 1000. De foarte multe ori Amazonul este aruncat in spatei de aceste pagini.

    Google trebuie sa gaseasca solutii. Stie ca nu poate opri spamul si a gasit de cuviinta ca poate stopa traficul care se duce catre aceste pagini aruncand brandul in fata. Pe undeva are dreptate. Ori se increde in paginile considerate spam ori se increde intr-un site cu autoritate. Nu cred ca Google vrea sa tina in brate brandurile mari in detrimentul brandurilor mai mici. Dar ceea ce se intampla pe .com ii dicteaza acest lucru si implicit piata va deveni mai putin libera. Sunt probleme de fond si mai putin probleme de tehnica de optimizare si de obtinere a linkurilor.

    Ma rog am mult mai multe de spus dar din pacate nu am talentul lui @Tom sau @emm de a pune ordonat ideile intr-un post Cel mai bine ar fi la o bere.
    Ultima modificare făcută de RoManiac; 9th March 2013 la 16:53.

  8. #38
    Avatarul lui Vali D
    Vali D este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    41
    Data înscrierii
    3rd November 2010
    Locaţie
    Orsova
    Vârstă
    38
    Posturi
    1.603
    Putere Rep
    41


    Implicit

    Foarte bine punctat @RoManiac. Google vrea, crezand ca poate (mai) opri din spam, sa dea un avantaj brandurilor. Dar problema cu adevarat mare va fi cand brandurile vor urca sus pe mai toate nisele, nu doar asigurari.

    Cum ar fi sa cauti o marca de telefon, aparat foto, tv, laptop, frigider etc - si nu doar marci/nume - si sa gasesti pe prima pagina doar branduri? Atunci e atunci

    Eu sunt mai mult sigur ca sfarsitul lui google e aproape. Ori o va da el singur in bara, ori "mai marii" internetului vor face ceva in privinta lui.
    Vand Advertoriale (pr 5)

  9. #39
    Avatarul lui Tom
    Tom
    Tom este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    129
    Data înscrierii
    25th September 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    3.169
    Putere Rep
    129


    Implicit

    @Romaniac. DA, are sens logica ta, si e destul de reala.

    Problema in schimb se muta pe .ro si banuiesc ca si pe restul de tari, unde brandurile distrug tot ce prin in fata lor. Iar asta google trebuie sa rezolve, sau sa schimbe guidelines.

    Sa zica simplu: Esti brand ai +50 in serp, nu esti brand rankezi de la 11 in sus. Asa stim si noi cum stam. El o da cu "don't buy links", "add good content", blablablablabla. Aiurea.

    El e singurul care poate lua masuri. Daca nu poate sau nu vrea, e defapt problema noastra, a celor care oferim content gratis pt el, si incercam sa ne dezvoltam un business in meniul online (pe net), unde el detine 90% din piata (ro).

    Daca maine Ministerul Economiei decide ca magazinele cu peste 100.000 de clienti sa nu mai plateasca tva, restul dau faliment. Cam asa a decis google.

    Deci brand push din explicatia lui romaniac, are sens, asta nu inseamna ca e corect.


    Dpdv afiliati, aici tot google greseste. Daca eu caut un produs, pe care vreau sa-l cumpar, o sa am surpriza ca in top20 sa am 1 magazin cu 19 afiliati, deci el imi returneaza 20 de rezultate (top20) pt acelasi magazin. Iar asta nu e ce vrea el, si nici noi.

    Daca google nu rezolva afiliatii dpdv seo, adica sa penalizeze afiliatii care dau linkuri aiurea, atunci fiecare are interesul sa-is dezvolte platforma in house. Pe lanaga avantajele de business (conta, plati...) apar avantajele de seo (care normala are costuri enorme pt toate categoriile unui magazin). Daca ramane asa, restul de magazine mici, la revedere.

    Ma gandesc serios sa dezvolt sau sa modific o solutie de afiliere, si sa o vand la magazine, cerere sigur exista Cine se baga?

    2parale face eforturi sa scape de linkurile seo, dar fie ca reusesc sau nu, magazinele daca au posibilitatea sa dezvolte in-house, o vor face. Am vazut intr-un alt post, ca facebook a interzis linkurile afiliate, in anumite conditii. Dar de ex, cj.com are interzis O abordare interesanta, si e un subiect de analizat.

    Cei cu solutie inhouse, fac eforturi sa-si primeasca linkuri) E normal, e interesul lor, dpdv seo. Asa au ajuns top 3 pe orice.

    Vad ca Emag are roviniete. Ii dau maxim 1 luna sa ajunga loc 1. Ca doar rovinieta e related la aparat de ras, si ipad

    Merci romaniac pt abordare si explicatie. Ai un +.

    Off: daca si eu sunt ordonat, inseamna ca ai baut deja 3 beri pana acum.
    Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.

  10. #40
    Avatarul lui basil
    basil este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    20th June 2007
    Locaţie
    Cluj-Napoca
    Posturi
    24
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Daca o luam din perspectiva celui care cauta informatie, nu vad ce este gresit in a afla site-urile unor companii producatoare in primele rezultate. De exemplu Samsung, HTC, Apple sau altele atunci cand cauti telefoane mobile. Printre site-urile care se ocupa doar cu vanzarea lor sau cu reviews, cred ca ar fi bine sa apara si site-urile brand-urilor. Si sa apara acolo nu datorita unui "brands push", de a carui existenta ma indoiesc, ci datorita autoritatii brand-ului pe internet.

    Legat de "brands push", eu nu cred ca exista intr-o masura atat de mare precum credeti voi. Algoritmii google fac ca un brand sa apara in primele rezultate din cauza autoritatii pe care o are, autoritate construita cu multe backlink-uri organice si extrem de multe mentionari pe cele mai diverse site-uri.

    Cred, de altfel, ca in algoritmul Google exista si ceva numit "current brand awareness" sau importanta unui website/link ACUM, in aceasta perioada. In apararea acestei idei, pot sa dau un exemplu de pe .com. Eu activez in domeniul artei contemporane, si stiu ca in primele rezultate apar site-uri fie de la reviste de gen, fie de la resurse online de gen (ambele tipuri de site-uri au multa autoritate, backlink-uri si mentionari). Ei bine, anul trecut a existat o expozitie extrem de mare si importanta la un muzeu din Houston. Link-ul catre acea expozitie de pe site-ul muzeului a stat in primele 5 rezultate (a jonglat intre 2-5) timp de aproape 3 luni. Am verificat acest lucru de pe mai multe IP-uri, delogat. Dupa parerea mea, a fost acolo din cauza mentionarilor (si backlink-urilor) care s-au facut in acea perioada - probabil cu putin ajutor de la Google care a stiut cumva ca acel link e deosebit de important exact in acea perioada (si nu mai este important acum, fiind undeva intre paginile 5-10).

    Cred ca si cazului spus de Tom, cu asiguraile rca, i se poate aplica aceeasi poveste intr-un fel sau altul. Si cred ca link-ul de la emag va cadea de acolo imediat ce majoritatea si-au luat asigurarea (in cateva luni), adica imediat ce Google nu mai crede ca acel link e important ACUM, si ca e foarte probabil sa urce din nou la inceputul anului viitor.

Pagina 4 din 5 PrimulPrimul ... 2345 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Afiliere Emag ProfitShare
    De Popescu Marian în forumul Affiliate Marketing
    Răspunsuri: 4135
    Ultimul Post: 20th May 2024, 23:12
  2. Altex Afiliere
    De Serban Cristian în forumul Affiliate Marketing
    Răspunsuri: 1294
    Ultimul Post: 24th April 2018, 19:35
  3. Vand site afiliere eMag
    De danP în forumul Website-uri
    Răspunsuri: 10
    Ultimul Post: 17th June 2012, 22:33
  4. Afiliere Emag ProfitShare
    De Lupanu în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 28
    Ultimul Post: 31st January 2011, 23:21
  5. Afiliere Emag ProfitShare
    De Popescu Marian în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 57
    Ultimul Post: 23rd January 2011, 15:16

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •