Pagina 2 din 5 PrimulPrimul 1234 ... UltimulUltimul
Rezultate 11 la 20 din 49

Subiect: Brands push, SEO prin afiliere, EMAG, ALTEX ..... Google?

  1. #11
    Avatarul lui Dan
    Dan
    Dan este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    107
    Data înscrierii
    17th November 2004
    Locaţie
    Cluj
    Posturi
    3.358
    Putere Rep
    107


    Implicit

    Citat Postat în original de puthre Vezi Post
    Nu cred ca google s-a schimbat, ci cei mari in offline au devenit din ce in ce mai interesati de online si investesc in asta.
    Google se schimba constant.
    Prin rezultatele locale exact asta a urmarit, sa faca loc magazinelor de cartier. La fel si cu aparitia termenului de "brand" si acel mic "push".
    Fireste, si ce zici tu este perfect valid.
    Mutarea in online plus actiunile Google fac "piata libera" sa functioneze in online mai aproape de varianta offline.
    Trust, but verify.

  2. #12
    Avatarul lui Tom
    Tom
    Tom este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    128
    Data înscrierii
    25th September 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    46
    Posturi
    3.169
    Putere Rep
    128


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    @ puthre, bine ca ai postat, ca nu verificasem pagina de "aer conditionat".

    altex. ro/ produse-electrocasnice/incalzire-aer-conditionat/aparate-de-aer-conditionat what? Altex, facem si noi seo on-site sau? Stie Magento "altex. ro/aparate-de-aer-conditionat", doar trebuie activat!

    Internal Follow: 227
    External Follow: 3

    descriere: Aer conditionat ! alo? Google? Atat?
    Keywords : are, dar nu conteaza

    h1: AER CONDITIONAT
    h1: PRODUSE
    h2: 10 produse
    h4: cosul meu

    Content: Da, mai mult ca pagina ta (incalzire), dar fiind "specificatii" cred ca le ignora.

    Cred ca confunzi pagina cu domeniul. Normal este pagina vs domeniu, nu domeniu vs domeniu, deci vb de linkuri catre aceasta pagina+ autoritate vs domeniu+autoritate.

    Concurenta are root, mai putin brands. Deci avem root vs pagina. Site-urile sunt toate 100% pe nisa asta, cu content 100% pe nisa asta, cu linkuri mult mai multe decat pagina respectiva. Da, autoritatea domeniului conteaza, dar linkuri catre pagina conteaza la fel de mult. Altex are linkuri pt: laptop, hota... concurenta are linkuri doar related catre un site doar de aer conditionat, cu content doar despre aer conditionat. De ce ai pune altex locul 1 fata de cei care se ocupa doar de aer conditionat?

    Emag are linkuri si mai diversificate.

    Iar la emag nu cred ca linkurile catre laptop sunt related cu asigurari rca! Poate google crede ca da, dar eu nu cred ca linkurile catre emag pentru hota, ipad, mouse..... sunt related cu asigurari. Da, ofera autoritate domeniului, dar asta inseamna ca daca emag creeaza o pagina emag.ro/lenjerie-intima, linkurile cu laptopuri o sa ridice pagina de lenjerie intima pe locul 1! Eu nu cred ca asa e altgoritmul google.

    Pe .com ca sa bati un root puternic ai nevoie de minim un redirect. Acum se pare ca nu mai e nevoie. Daca altex maine face altex.ro/termopane, se duce loc 1, ca doar are linkuri cu camere foto.

    Revenind. La aparate de aer conditionat, apare si domo si flanco si SAMSUNG si dedeman...... deci 5 luni e mult ca sa dispara toate site-urile firmelor mici si medii.

    Ca observatie pentru Altex, daca citeste cineva de la ei pe forum. Emag stie sa-si faca seo onpage mai bine ca voi. NU cred ca mai conteaza, dar daca vreau sa dau un link catre Altex, mai bine ma lipsesc decat sa scriu tot "carnatul" ala. Poate nu stiu sa dau copy paste! Ca doar asa se da link natural, NU?

    Vad ca emag are si aparate_aer_conditionat dar si aparate-filtrare-aer, sa inteleg ca le fac manual? Si unele sunt facute mai demult (cele cu "_" si altele mai noi cu "-"). Ciudat!



    @ puthre si dan, sa ne concentram un pic la subiect, ZIC. Daca nu aveti branduri concurenti, va doare la basca.
    Ultima modificare făcută de Tom; 8th March 2013 la 02:11.
    Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.

  3. #13
    Avatarul lui dary5ro
    dary5ro este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    7th June 2005
    Locaţie
    Romania
    Vârstă
    49
    Posturi
    364
    Putere Rep
    36


    Implicit

    Citat Postat în original de Tom Vezi Post
    Am observat doua aspecte astazi, care ma deranjeaza, si as dorii si opinia altor mebrii de pe forum.

    1. GOOGLE a dat push la BRANDS.
    2. Afilierea "in house" aduce multe beneficii, dar cel mai importat este cel SEO!

    Momentan am observat 2 aspecte, pe o nisa la care lucrez (asigurari) si pe o nisa a unui prieten (aer conditionat).

    Pe nisa "aer conditionat', pe care o cunosc de 2 ani aproape, pentru ca am oferit sfaturi si chiar am dezvoltat site-uri, apar in top 10, ALTEX, EMAG, MEDIAGALAXY.

    Altex ocupa locul 1 cu o pagina gresita, adica nu pagina de aer conditionat. Fara content, fara produse...............dar ma mai spus deja acest lucru in alte posturi.

    Ciudat pentru mine este ca aceste site-uri, nu existau in top 20 anul trecut.

    M-am uitat peste linkuri, si am observat cu surprindere, ca nu au decat niste "balarii", si cu aceasi surprindere am observat foarte multe linkuri de la afiliati. Raspunsul logic este = AUTORITATE, si este corect, dar am 2 probleme.

    1. daca dispar linkurile afiliate, scade autoritatea, implicit pozitia se schimba
    2. de ce google a dat atat de mult avantaj la brands? Restul ce fac?

    Tot aici urca: shopmania, mercador & company

    Asta inseamna ca peste 5 luni, in ritmul asta, in top 10 la aer conditionat, nu mai exista nici o afacere mica. Pac-Pac!

    A doua nisa, asigurari: Locul 1 pe cautarea "asigurari rca", este, ghici cine? EMAG. Altex nu face (inca), dar ila vem pe? Carrefour! In rest liniste, pentru ca INCA, nu au si restul.

    Problema este ca emag are linkuri doar de la afiliati, si nu are nici un motiv pentru care sa stea Locul 1. Dar GOOGLE, crede altfel!

    Asta inseamna ca daca Altex, Mediagalaxy, ..... isi adauga 1 pagina de asigurari, la fel ca la aer conditionat, brokerii sau societatile or sa dispara din top 10!

    Brands: a devenit clar pt mine, ca Google a activat AVANTAJ Brands, asta inseamna ca daca apar mai multe brands pe o nisa, concurenta este doar intre ei, restul nu mai exista! PUNCT!

    Afiliatii au devenit resursa principala pentru seo. Linkuri noi, fresh, in baner sau content (de cele mai multe ori) si din ce ince mai multe. Un site poate promova 5 magazine, dar nu conteaza, cele 5 au pe langa, vanzari, brand awarness, promovare, ...... SEO!!!

    Asta ma deranjeaza destul de tare pentru ca pur si simplu Google a decis sa limiteze accesul firmelor mici la TRAFIC.

    2parale are de pierdut pe termen lung, pentru ca daca vrei seo, ai nevoie de platforma separata. Si 2parale da link, chiar level 2 (am un caz de studiu momentan), dar nu se compara cu Altex, care zboara, si Emag.

    La cat de greu se obtine un link in ziua de astazi, seo prin afiliere este pur si simplu o mina de aur.

    Am rugamintea la cei care vor sa studieze cu mine aspectul de mai sus, sa analizeze site-urile, pe cele 2 nise sau altele (cu siguranta sunt si pe altele) si sa-si spuna parerea.


    E posibil sa nu am dreptate, dar daca cele 2 aspecte sunt reale, atunci ele devin probleme pentru foarte multe nise. Daca nu esti brand, nu existi. Da, poti adwords, dar tot cu brandurile o sa concurezi, iar brandurile au alte preturi, mai mici, asa ca nici acolo nu ai loc.

    Daca maine altex decide sa vanda lenjerie, e deranj pe nisa de lenjerie!

    Sunt 2 aspecte foarte importante, dar care se leaga, asa ca am preferat sa le postez intr-un singur post.

    La fel de clar este ca tot ce zice Google e pentru prosti. Seo on page? Content?...................... Unde?

    Astept pareri documentate, si analize, pentru ca sunt 2 subiecte foarte fierbinti, asa ca nu postati doar sa conversam. Discutam de SEO (sper) si nu despre Altex sau Emag, cat despre Google si SEO. Asa ca pe cei care au "afinitati" pt un site, ii rog sa nu fie subiectivi.
    Da sa stii ca ai foarte mare dreptate in privinta faptului ca Google a activat AVANTAJ Brands.
    Eu nu am treaba cu afilierea, dar stiu un lucru: Google avantajeaza brandurile pe toate nisele care au valoare in privinta traficului.
    Pe scurt, nisa mea (loto) a fost invadata in top 10, de site-uri media de anvergura care probabil au realizat ca pot face trafic si din afisarea rezultatelor loto.
    Uite asa de cateva luni, au inceput incet sa dispara fostii mei concurenti si sa apara incet dar sigur pagini interne ale a1, realitatea, click, hotnews, ziuaveche etc. doar pentru au scris un articol sau afiseaza rezultate partiale ale tragerilor, indiferent ca sunt de actualitate sau nu.
    Atat eu cat si concurentii (inclusiv site-ul loteriei) suntem depasiti metodic de acesti noi concurenti din piata pentru simplul fapt ca nici eu nici loteria nu detinem link-uri de asemenea anvergura precum aceste branduri.
    Practic am ramas doar eu si loteria sa ne luptam cu ei, restul au pozitii care nu mai conteaza.
    Miscarea s-a produs incet, mai intai la sectiunea "News" au inceput sa apara timid cate un articol de la realitatea sau hotnews, acum apar cate trei articole ba de la unul ba de la altul.
    Dupa introducerea "News" au inceput sa apara incet si in rezultatele cautarii atat pe cuvantul principal cat si pe expresiile secundare.
    Acum practic e invazie generala de pagini interne de la brandurile astea in top 20.

    Partea ciudata e ca i-am vazut in "News" si pe alte nise care nu au treaba cu mine, practic apar doar acolo unde se merita iar Google este defapt raspunzator de acest lucru.

    M-am uitat si in google.com la diferite nise unde apare "news" la rezultatele cautarii, dar la straini e decent, apare maxim un articol din ziar online dar nu trei precum la noi. In plus in rezultatele cautarii, nu apar site-uri de media (presa sau post tv online), apar in general site-urile care au treaba cu nisa respectiva, nicidecum nu sunt site-uri cu continut general de stiri.

    M-am uitat la traficul acestor branduri pe ultimul an si am observat o crestere semnificativa cu cateva zeci de procente.

    Daca Google nu schimba ceva, we are doomed!

    Adica trebuie sa ne apucam de altceva ca internetul l-au luat rechinii.
    Defapt in Romania stii ca daca unul face ceva toti se iau dupa el iar pe urma toti dau faliment.


    Nu mai vorbesc de ceilalti concurenti mai mici care sarmanii au fost inghititi in lupta aceasta.

  4. #14
    Avatarul lui Marius Morariu
    Marius Morariu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    44
    Data înscrierii
    29th September 2011
    Posturi
    759
    Putere Rep
    44


    Implicit

    Cum se face ca in general Google are ceva cu siteurile afiliate si linkurile de gen, care de multe ori sunt scurtate, ascunse, nofollow, etc dar in acelasi timp ajuta brandul care face afilierea? Nu-i o contradictie asta?

  5. #15
    Avatarul lui myamar
    myamar este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    39
    Data înscrierii
    14th June 2005
    Locaţie
    Bacau
    Vârstă
    48
    Posturi
    540
    Putere Rep
    39


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Google se muta incet catre brands dar, mai important de asta, se muta incet catre brandul GOOGLE.

    In cativa ani la o cautare pe asigurari vei vedea inainte rezultatelor organice asta. Si daca va fi la fel de mare ca widget-ul meteo o mare parte din vizitatorii mai putin instruiti (majoritatea adica) nici nu vor stii ca mai e ceva "below the fold".

  6. #16
    Avatarul lui lovelife
    lovelife este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    99
    Data înscrierii
    8th July 2006
    Locaţie
    Galati
    Vârstă
    47
    Posturi
    5.993
    Putere Rep
    99


    Implicit

    Eu am observat asta de mai de mult, dar vor fi vantajati si cei ce fac afiliere prin 2parale sau alte retele de afiliere, pentru firmele mici este mai avantajos asa.
    Google spune oficial ca link-urile cu nofollow, noindex (de obicei pagina intermediara de redirect este cu noindex altfel exista un risc de penalizare) nu conteaza deloc, dar in realitate este cu totul altfel, toate tipurile de link-uri conteaza, iar cele nofollow sau cu noindex contribuie la cresterea brandului.
    De ce ajuta google site-urile cu sisteme de afiliere?
    - Incercand sa elimine avantajul EMD (chiar si sa penalizeze) a acordat mai mare importanta BRAND-ului
    - Pentru ca afiliatul introduce in text de mult ori versiuni ale brandului respectiv, astfel pentru google creste cu fiecare mentiune a unui element de brand un pic valoarea brandului
    - Multe link-uri nofollow pot parea mai naturale decat link-urile dofollow, teoretic aici nu ai nici un interes SEO sa le construiesti, si sunt 100% sigur ca in algoritmul lui google conteaza si aceste link-uri, mai ales ca multi afiliati pun link-uri pe brand
    - Multe site-uri mici au fost penalizate de pinguini si alte oratanii din biroul google, si asa brandurile au urcat mai usor (unui brand i se iarta mai usor link-urile spam)
    - Publicitatea offline si notorietatea obtinuta determina mai multe persoane sa intre prin introducere url direct in browser sau sa caute direct brandul in google, si google cred ca tine cont si de asta.
    - Autoritatea domeniului principal, relevanta site-ului

    PS: Acesta este cel mai "adevarat" subiect de SEO deschis de TOM
    -
    Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama

  7. #17
    Avatarul lui Tom
    Tom
    Tom este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    128
    Data înscrierii
    25th September 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    46
    Posturi
    3.169
    Putere Rep
    128


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    @ dary, pentru "loto" google da stiri, nu e un capat de tara. Pentru ca nu e o nisa unde exista autoritate, si linkuri. Cat content sa scrii despre loto? vd ca sunt multe site-uri, inclusiv yahoo in organic, asa ca e calr ca nisa e slaba rau.

    Problema mare ar fi daca da: 3 stiri, top 3 sites, 3 blogs, 3 faq's , restul de site-uri. Asta e structura de prima pagina a lui google, dar inca nu este activa pentru ca NU are content

    @ marius. Google vb prostii, linkurile din afiliere sunt linkuri seo. Toti cei care fac afiliere in house, devin brands (daca nu sunt deja) si "zboara" in cautari. Uitate la altex cum zboara. Si degeaba o sa-mi spuneti ca face seo, seo ce fac ei e apa de ploaie. Linkurile sunt de la afiliati, si sunt MOKA.

    Nu e vb doar de link cu redirect (cod afiliat), sunt articole cu linkuri directe, cu mentionare de brand, cu content related...... mina de aur!

    @myamar. Da, am mai discutat de aspectul asta, de la credit cards la travel, google devine principalul afiliat. Banuiesc ca e principalul motiv, pentru care NU mai are probleme cu afiliatii. Dar asta e un subiect separat, l-am mai abordat. Vezi aici: Google? E frumos ce faci? NU sau tot subiectul aici Google? E frumos ce faci? NU

    @lovelife: Din pacate nu ma mai omor cu SEO, si proiectele noi sunt FARA SEO, am preferat sa astept sa se linisteasca furtuna si sa trag niste concluzii.
    Da, linkurile nofollow sunt bune, si DA, afilierea este SEO. Este cel mai nou si poate chair cel mai vechi sistem: SEO prin afiliere.

    Sincer ma deranjeaza pt ca cele 2 se leaga. BRANDS PUSH + SEO prin Afiliere = dezastru pt restul. Si cred sincer ca Google nu a vrut asta, (cine are nise pe .com, poate ne spune si noua daca se aplica si pe .com), dar asa a iesit.

    Daca postul meu e corect (sunt sanse mari) atunci pentru foarte multe nise e jale. O sa postez concluzia cand am convingerea ca am dreptate.

    Daca aveti nise unde apar brands, va rog sa postati, dar ideal cu analiza de linkuri. E foarte probabil ca anumite pagini sa aiba linkuri bune catre ele.

    Off: Lovelife, nu mai am motivatie sa vb de seo, pentru ca nu ma mai intereseaza prea tare. Am catva clienti vechi, am proiecte, dar doar cateva nise, unde ii stiu pe toti concurentii.
    Problema e alta: sunt in discutie cu 2 clienti pe nisa de asigurari, si se pare ca top3 nu mai exista pt ei! Ce le ofer? Top 5? Si peste 1 an, top 20 (11-20)? Asta nu mai e promovare online.
    Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.

  8. #18
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    68
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    46
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    68


    Implicit

    Eu as structura lucrurile cam asa:

    - intr-o piata libera, toata lumea are o sansa. Cel putin in teorie. Asta inseamna ca unul mic are sanse bune sa il dea jos pe ala mare. Scopul scuza mijloacele.
    - intr-o piata controlata, doar unii au o sansa. Nu e teorie. Asta inseamna ca doar cei care controleaza piata pot profita de bunurile ei. Scopul nu mai are mijloace.

    Seo prin afiliere se face de mult pe .com si a mers fara nici o problema. Afilierea prin retele nu se face ptr SEO, cea prin programe proprii, da.

    Desi multi au inteles ca Google se ia de SEOs, in realitate ei vor schimba un sistem in care vor exista brandurile, iar mojicii (SEOs, webmasters si altii) devin un rau al internetului.

    Ne adaptam usor la ideea ca tot ce facem e spam si ca Google ofera cele mai bune rezultate. Astfel n-o sa mai fie nevoie de SEOs.

    Cred ca in cativa ani Google Serch devine dominat de propriile rezultate si sper ca lumea sa se indrepte catre alte motoare de cautare care sustin o piata libera.

    ---

    Versiunea scurta: da, Tom cam are dreptate. In .ro magazinele cu program propriu de afiliere profita din plin de SEO, mai ales daca sint branduri si au autoritate.

    Si inca un lucru, luati in calcul si continutul. E important si el in contextul SEO si al brandingului.
    Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.

  9. #19
    Avatarul lui Tom
    Tom
    Tom este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    128
    Data înscrierii
    25th September 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    46
    Posturi
    3.169
    Putere Rep
    128


    Implicit

    Citat Postat în original de Krumel Vezi Post
    ) In .ro magazinele cu program propriu de afiliere profita din plin de SEO, mai ales daca sint branduri si au autoritate.

    Si inca un lucru, luati in calcul si continutul. E important si el in contextul SEO si al brandingului.
    Eu am impresia ca isi cladesc "brandul" si autortiatea pe afiliere! Adica "afiliatii isi sapa groapa singuri! ". Asta e concluzia mea daca ma uit la Altex cum zboara. Stiu, ei vor zice ca au o strategie seo, agentii care lucreaza la greu pt ei 24/24, dar daca scoti afiliatii, raman cu putin si cu povestea cu seo.

    Deci afiliatul, de fapt urca magazinul dpdv seo, ofera brand awarness, vanzari si TRUST, totul moca? Am uitat, e vb de un 3%, hai 5? Din "Veniti in magazine"?

    Continut? Da, pe long tail, Altex nu are pic de continut. Emag are o singura pagina in tot site-ul cu asigurari. Daca emag urca pe jucarii, da, e related, no-comment. Dar pe asigurari? Related cu ce?

    Off: Krumel, daca tot ai aparut, explica-mi si mie asta, te rog: https://docs.google.com/file/d/0B4bD...X3M/edit?pli=1 aici e vb de level 2 link, ceva care nu credeam ca poate exista. Daca cei de la 2parale, citesc topicul, poate raspund ei. Iti dai seama cum e la restul, daca eu primesc link printr-un client?
    Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.

  10. #20
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    68
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    46
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    68


    Implicit

    Da, Tom, afiliatii nu mai fac marketing afiliat, ci fac SEO ptr magazine.
    Interesant, pana acum link-urile prin 2p nu apareau ca sursa de linking. Studiez...

    --- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")

    Asta ar putea fi sursa? Asta ar trebui sa fie motivul ptr care link-urile 2p apar ca IBL in Webmaster tools. Sau?
    Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.

Pagina 2 din 5 PrimulPrimul 1234 ... UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Afiliere Emag ProfitShare
    De Popescu Marian în forumul Affiliate Marketing
    Răspunsuri: 4135
    Ultimul Post: 20th May 2024, 22:12
  2. Altex Afiliere
    De Serban Cristian în forumul Affiliate Marketing
    Răspunsuri: 1294
    Ultimul Post: 24th April 2018, 18:35
  3. Vand site afiliere eMag
    De danP în forumul Website-uri
    Răspunsuri: 10
    Ultimul Post: 17th June 2012, 21:33
  4. Afiliere Emag ProfitShare
    De Lupanu în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 28
    Ultimul Post: 31st January 2011, 22:21
  5. Afiliere Emag ProfitShare
    De Popescu Marian în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 57
    Ultimul Post: 23rd January 2011, 14:16

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •