daca site-ul tau nu este suficient de "puternic" probabil vei fi penalizat
daca site-ul tau nu este suficient de "puternic" probabil vei fi penalizat
Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama
Nu am vazut niciodata penalizari de la google din cauza link-urilor externe.
(vorbesc, evident, de site-uri indexate deja in google)
Penalizarea maxima poate fi ignorarea completa a link-urilor de tip "spam". S-a vorbit despre asta, si asta este si motivul: ar fi usor pentru concurenta sa te scoata din joc punandu-ti un milion de link-uri intr-o zi.
Trust, but verify.
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!
Inbound
@puthre sa stii ca nu mi sa parut absolut de loc, am facut testul de mai multe ori, si sa datorat faptului ca link-urile veneau foarte multe din pagini de tip linkfarm, si am vazut si pe alti care sunt penalizati din acelasi motiv, dar inca nu isi dau seama.
Asta am observat eu inca din noiembrie 2010
Si nu sunt un incepator ca sa nu pot evalua corect efectele
Nu te contrazic pentru ca nu am analizat niciodata acest aspect. Dar, daca e asa precum spui, e bine de tinut minte
+1 pentru acest share.
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!
Stiu ca exista cazuri in care anumite site-uri au fost depozitionate din cauza link-urilor outbound. Sunt de acord ca nu poti sa dai jos concurenta facand spam cu site-ul lor. Singurul motiv care mi se pare viabil in cazul depozitionarilor e ca Google isi da seama cine adauga link-urile respective. E doar o idee ... Sa nu imi sariti in cap
Are ceva algoritmi google prin care determina asta, dupa ce au dispart o parte din acele "link-uri rele" paginile respective si-au recastigat pozitia in SERP.