26th August 2011, 01:21
#3
1 out of 1 members found this post helpful.
26th August 2011, 09:14
#5
2 out of 2 members found this post helpful.
Un singur element conteaza: Cat de bine rankeaza pagina respectiva.
Co-founder of
Deepstash. Tech lover. Dinosaur. Dad. Chef.
26th August 2011, 12:54
#10
1 out of 1 members found this post helpful.
@Maldinii: ideea e buna. Baiul e ca nu ramane acolo mai mult de 2 saptamani.
@danielcb: ba se poate. E mai mult de lucru dar se poate.
Vezi aici valoare link:
—> Te duci in google, scrii cuvintele cheie pentru care vrei sa rankezi, intri pe primele 10-20 de siteuri si incerci sa cumperi linkuri. Cele mai valoroase linkuri. Fara discutie. Concurenta nu o sa iti vanda linkuri, insa sunt destul de multe siteuri care rankeaza pentru diverse cuvinte pentru care nici nu incearca sa optimizeze. Ei o sa vanda.
—> Generezi variatii de cuvinte cheie cat mai similare cu ale tale, dar care elimina concurenta ta directa. De ex, daca tu optimizezi pentru “cabinet medical bucuresti” , scrii in google “cabinet medical pitesti”, “cabinet medical brasov”, “cabinet medical constanta” etc, si vezi de la care poti cumpara linkuri. Acestia sunt si foarte buni parteneri de link exchange. Poti varia si cuvantul cheie principal, si tot obtii linkuri valoroase , gen “cabinet stomatologic bucuresti” , “cabinet psihologic bucuresti”, etc.
—> Linkurile exemplificate mai sus se cumpara in general fie sitewide/homepage si linkeaza catre homepage-ul siteului tau sau paginile principale. Ca sa definitivezi profilul de linkuri naturale, iti trebuie linkuri doar pe o singura pagina a unui site care linkeaza catre linkurile interne ale siteului tau, adica te apuci de “advertoriale” pe bloguri.
Advertorialele insa pot costa destul de scump pentru ca bloggerul respectiv va posta articolul pe prima pagina, il va tine acolo minim 24 de ore si iti va trimite si trafic – si pentru unele bloguri merita sa cumperi. Dar daca te intereseaza numai link juice si ai buget redus, te duci si cauti pe bloguri articole referitoare la subiectul tau. Nu conteaza despre ce e blogul, ca nu e nisat, sau etc, important e ca articolul respectiv sa aibe legatura cu nisa ta. Dupa care contactezi bloggerul respectiv si ii spui ca vrei sa cumperi un paragraf (important e sa iei paragraf de 2-3 randuiri, ca sa iti poti inconjura linkurile de cuvintele cheie care iti trebuie tie, in special daca blogul nu e related) la finalul articolului doar pe pagina respectiva – (trebuie sa verifici ca pagina respectiva e indexata, apare in google pentru titlu ei macar, unele au prins si ceva page rank). Nu trebuie sa apara pe homepage, in sidebar, sau sa il vada vizitatorii.
Avantaje
- pretul foarte foarte foarte ieftin pt o singura pagina.
- nu o sa iti scoata nimeni linkul de acolo, ramane permanent, nimeni nu isi mai bata capul sa treaca prin posturi sa scoata linkuri, chiar daca siteul se vinde, isi schimba proprietarul, etc.
Unul din cei mai importanti factor cand analizezi pagina/siteul pe care vrei sa cumperi linkuri: Numarul de linkuri externe catre care linkeaza!. Extrem de important, ma mir cum nu l-ai mentionat.
Eu nu cumpar linkuri dupa pagerank, dupa cum am explicat mai sus, dar de curiozitate ultimele linkuri cumparate de mine, pretul lunar (facut media pe termen lung in general) si page rankul aferent:
Pagerank 3 —> 1,66 euro / luna
Pagerank 4 —> 4 euro / luna
Pagerank 5 —> 5,5 euro / luna
Pagerank 2 —> 1,16 euro / luna
Pagerank 3 —> 2 euro / luna
Pagerank 1 —> 2 euro / luna
Deci 1 euro pe luna pt un pr 3 nu mi se pare uluitor de ieftin.
Linkurile de mai sus au fost cumparate pentru un site pe ro. Cu linkurile respective si putina optimizare, directoare+ linkuri in retea, siteul a ajuns nr 1 (nu pagina 1, nr 1) pt cuvantul cheie principal , care era de forma “meserie localitate” , gen “avocat bucuresti” (evident nu asa competitiv), la 3 saptamani de la lansarea siteului, si top 4 pentru celelalte cuvinte secundare – inca vreo 4. A fost prima oara cand am revenit sa optimizez pentru un site in ro de la 0, dupa ceva vreme pe com, am fost sincer uimit de diferenta enorma. Preturi extrem de ieftine pentru linkuri, tehnici simple, rezultate rapide pe ro. Evident nu a fost ceva competitiv online, a fost optimizare pentru un business offline, dar totusi e o diferenta mare.
Credinta la institutiile specializate. Aici facem
Servicii de seo
Mi se spunea 1nesco