1 out of 1 members found this post helpful.
E o diferenta intre site-uri si afaceri online. Daca vorbim de afaceri online, as avea cateva exemple.
Wine clubs: Plonk Wine Club, The New York Times Wine Club (avem si noi Tirbuson.ro, care e o strutocamila). Cred ca la noi ar merge un abonament anual care sa ofere 1 sticla de vin in fiecare luna sau o data la 2 luni (asa poti sa atragi mai multi clienti decat cu o sticla de vin pe saptamana, care poate fi o varianta pentru pasionati). O alta idee ar fi un "coffee club" - in Romania consumul de cafea este in crestere.
On-Demand cu livrare rapida: Postmates (mancare), SpoonRocket (mancare), BloomThat (buchete de flori). Se diferenteaza de delivery-ul unui restaurant prin faptul ca ofera cel mult 5 feluri de mancare/zi (pranz), pentru cei ce lucreaza in corporatii sau la birou (e mult mai usor de facut si de livrat).
Car sharing: Getaround.com - O aplicatie/marketplace unde inchiriezi masini cu ora (nu de la companii, ci de la persoane care au masina disponibila cateva ore, o zi, doua, chiar o saptamana). S-ar putea face si la noi (se intampla sa ai nevoie de o masina si esti nevoit sa apelezi la rude/prieteni, ca asa-i la noi).