Buna tuturor am decis si eu sa deschid 2 magazine online, una cu electronice si a doua cu imbracaminte/incaltaminte, dar mi-ar trebui o lista cu furnizori. Ma puteti ajuta? Cu stima Roland.
Buna tuturor am decis si eu sa deschid 2 magazine online, una cu electronice si a doua cu imbracaminte/incaltaminte, dar mi-ar trebui o lista cu furnizori. Ma puteti ajuta? Cu stima Roland.
Si mie lista cu furnizori pentru electronice. Multumesc frumos!
.
@rejja
Trebuia sa o ai inainte sa deschizi magazinele online.
E jale mare atunci cand vezi ca un produs e super cautat si furnizorii nu o au. La randul lor si ei importa un numar limitat de produse si adesea se intampla sa aiba multe cautari si furnizorii... pauza.
Spor
Credinta la institutiile specializate. Aici facem Servicii de seo
Mi se spunea 1nesco
Chiar nimeni nu ma poate ajuta?
de ce nu dai o tura prin magazine? Majoritatea produselor sunt etichetate cu detalii gen "Importator: SC ..." eu asa am procedat pentru niste dulciuri
Am o lista dar este in .xls. Nu este actualizata (fiind de acum vreo 2-3 ani, dar mare parte din importatori-distribuitori sunt activi - cel mai mare esec fiind FDC care a fost preluat de Asesoft). Numele importatorilor ii gasesti in comentul de pe fiecare celula. Cine doreste, PM.
Sfat amical. Ai grija mare in ce te bagi. Daca nu ai un plan de afaceri foarte coeerent, exista riscul sa esuezi inca inainte de a incepe. Dupa cum bine a subliniat colegul 1nesco, lista de furnizori trebuie sa o ai inainte de a deschide propriuzis magazinul. Daca nu cumva si o serie de contracte ferme semnate![]()
Apoi , pe langa furnizori, iti mai trebuie si o lista de transportatori, la fel analizat preturile cele mai bune, blabla. Si ar mai fi cateva fineturi de care sa tii cont. A fost o discutie interesanta aici pe forum, pe care ar fi bine sa o frunzaresti : Ghid magazin online
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!
@robyroy
Cu tot respectul, sa nu exageram. Lista de contracte ferme semnate....doar cine nu a avut un astfel de site nu stie cata bataie de cap este sa obtii pana si preturile de reseller. Tot ce poti semna este o grila standard de preturi si abia cand ajungi la volume semnificative, poti discuta de contracte ferme pe cifra de afaceri, scadente la plata, discount-uri etc.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)