Rezultate 1 la 7 din 7

Subiect: Clientii corporate cu sau fara beneficii

  1. #1
    Avatarul lui Mishu
    Mishu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    29
    Data înscrierii
    29th March 2013
    Vârstă
    55
    Posturi
    1.307
    Putere Rep
    29


    Implicit Clientii corporate cu sau fara beneficii

    Consider ca exista o problema in afiliere legata de clientii corporate.
    Din ce am observat, marile magazine considera ca acesti clienti nu sunt adusi de afiliati ci sunt "agatati" de afiliati, asta fara sa defineasca forte bine termenul de client corporate.
    Ce este, pana la urma, un "client corporate"?
    Exista clienti corporate care au anumite beneficii si clienti corporate care nu au niciun fel de beneficii, sau numai cei cu beneficii sunt considerati clienti corporate?
    Credeti ca este justificata anularea sau reducerea comisioanelor pentru (toti?) clientii corporate?

    Astept cu interes precizarile si opiniile voastre!

  2. #2
    Avatarul lui edy12006
    edy12006 este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    39
    Data înscrierii
    26th January 2009
    Locaţie
    Brasov
    Vârstă
    32
    Posturi
    3.260
    Putere Rep
    39


    Implicit

    Cred ca este vorba despre cei care au deschis un cont si reprezinta o societate comerciala. Mi-au fost anulate cateva conversii pentru acest tip de clienti, de la advertiserul eMag. La o comanda a fost vorba despre vreo 12 scaune de birou, iar in alta despre 5 televizoare (acelasi model).

  3. #3
    Avatarul lui geo888
    geo888 este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    33
    Data înscrierii
    12th December 2007
    Posturi
    259
    Putere Rep
    33


    Implicit

    Clientii corporate sunt in general firme medii si mari care cumpara frecvent si in cantitati mari.
    De ex o clinica medicala, cumpara la o singura comanda, 20 tv, 50 scaune birou, 15 imprimante si cartuse, 10 laptopuri, retelistica...
    In general au un departament separat de vanzari pt acesti clienti, comanda initiala poate suferi modificari cu adaugiri de produse sau renuntari la produse.
    Au alte facilitati de plata, nu platesc pe loc, sau platesc in rate la furnizor direct sau la termen 1-6 luni...
    Ultima modificare făcută de geo888; 9th June 2015 la 00:09.

  4. #4
    Avatarul lui andreiionut
    andreiionut este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    21
    Data înscrierii
    31st January 2014
    Locaţie
    Bacau
    Vârstă
    44
    Posturi
    302
    Putere Rep
    21


    Implicit

    Intradevar de acesti clienti se ocupa un departament separat.
    Sunt in general persoane juridice ( dar nu numai), fac achizitii constante mai mici sau mai mari.
    In general li se ofera preturi speciale ,alternative la produse, discount-uri si oferte pentru orice comanda lansata si se pastreaza o relatie cu ei prin departamentul aferent.

  5. #5
    Avatarul lui Mishu
    Mishu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    29
    Data înscrierii
    29th March 2013
    Vârstă
    55
    Posturi
    1.307
    Putere Rep
    29


    Implicit

    Ce spuneti voi e corect. Un client fidel cariua i se acorda anumite beneficii tocmai pentru a-l atrage cred ca se pliaza cel mai bine pe subiectul discutiei. Totul are o logica.
    Dar poate fi considerat client corporate un client care nu are niciun beneficiu la achizitie? Iar in cazul asta, ii mai targetam sau nu ca afiliati?

  6. #6
    Avatarul lui geo888
    geo888 este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    33
    Data înscrierii
    12th December 2007
    Posturi
    259
    Putere Rep
    33


    Implicit

    Ca sa fie client corporate trebuie sa faca comenzi mari si repetate, cam ca la un mic magazin care cumpara periodic de la un depozit si revinde, doar ca la corporate nu revinde.
    Unele firme mari dupa 3-5 ani fac upgrade la tehnica IT si emag le face discount la produsele noi care le inlocuiesc pe cele vechi...

    Responsabilii de achizitii din cadrul firmei corporate sunt si ei oameni, citesc review pe site ul tau si dau click pt o imprimanta sau telefon...
    Sistemul automat PS probabil inregistreaza comision...dar responsabilul discuta apoi direct cu agentul emag si tranzactia se face altfel decit la clientii obisnuiti...care merg la sediu sa ridice marfa sau asteapta curierul.

  7. #7
    Avatarul lui gmc
    gmc
    gmc este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    20
    Data înscrierii
    4th December 2013
    Posturi
    148
    Putere Rep
    20


    Implicit

    mai trebuie adaugat ca la corporate, rata de retur la produse e mai frecventa decit la persoane fizice, pt ca ei folosind intensiv produsele, constata imediat ca nu e ceea ce cautau si atunci fac retur si cumpara alt produs mai mare sau mai complex.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Ofer GRATUIT continut de calitate + alte beneficii
    De AntonioTony în forumul Oferte gratuite
    Răspunsuri: 5
    Ultimul Post: 1st November 2012, 13:07
  2. Backlink-uri fara anchor deloc (fara text, fara imagine, fara nimic)
    De tymbark în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 12
    Ultimul Post: 14th May 2012, 22:34
  3. Pareri tema Drupal - Corporate feel
    De puthre în forumul Client side
    Răspunsuri: 7
    Ultimul Post: 2nd December 2011, 10:45
  4. Comert Online: Functionalitati mici – beneficii mari
    De danielbuca în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 14
    Ultimul Post: 26th July 2011, 17:52
  5. Cum Tratati Cu Clientii?
    De Iskander în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 9
    Ultimul Post: 17th February 2006, 15:13

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •