1st November 2013, 17:48
#33
4 out of 4 members found this post helpful.

Postat în original de
Serban Cristian
dap, vine un afiliat, face drege...
guys... voi va uitati la alt film...
trec peste faptul ca daca era brandul meu, la cum a fost tavalit, aveam alte reactii.
Nu ma plateste nimeni pentru consultanta in domeniu, dar cred ca vezi si tu, cu ochiul iber, ca nu e vorba numai de asta.
Si avand in cap in permanenta binele magazinului in general (un concept de-a dreptul amuzant printre angajatii .ro), discutia ar fi fost cu totul alta, la fel si actiunile.
Cred ca scopul urmarit nu a fost de a mentine imaginea magazinului fara pata, prietenos si corect (cum ar fi trebuit in opinia mea sa fie el, scopul) ci a luat-o catre directia conflict/razbunare. Cel putin asa pare din afara. Si ce se vede din afara conteaza, nu-i asa?
Recunosc, lovelife a gresit. Si el recunoaste si nu e nici un dubiu aici. Si tocmai de aia, cand ai dreptatea de partea ta, poti duce lucrurile catre ce directie vrei. Dar intram prea in detaliu
Ultima modificare făcută de Dan; 1st November 2013 la 18:26.
Trust, but verify.
1st November 2013, 18:02
#34
3 out of 3 members found this post helpful.
"Comanda a fost in asteptare mai mult de 7 zile. / comision modificat din 13.85 RON in 12.56 RON / Modificare in componenta comenzii" .
Intrebare pt. RoxanaN : "De ce crezi ca au nevoie afiliatii de o justificare REALA a comisioanelor respinse sau modificate?" . Esti si tu afiliat, cred ca poti sa raspunzi. Multumesc 
... ca de aici a inceput TOTUL. Imi pare rau ca l-ati dat afara pe lovelife, dar chestia asta nu o comentez ''de frica'' ca s-ar putea sa patesc la fel
.
If you don’t build your dream, someone will hire you to help build theirs ✔
1st November 2013, 18:12
#36
3 out of 3 members found this post helpful.
1st November 2013, 18:23
#37
3 out of 3 members found this post helpful.

Postat în original de
Hakuna Matata
si am putea sa mai gasim exemple de "nu stiu ce sa zic"-uri 
dar eu zic ca e suficient cat sa isi dea si unii "cu muschi" seama ca satisfactia aia de moment ca dai afara pe cineva =))) (superba mentalitate) nu e chiar asa de inteligenta si ca dintr-o faza de genu asta evoMAG daca erau destepti (proabil sunt, dar cine a luat decizia cu suspendarea, parerea mea, eu zic ca nu e) puteau sa primeasca un respect (rar intalnit in romania) din partea afiliatilor, daca reactionau profesionist si in interesu AMBELOR parti !!!
restu e CANCAN !!! frumoasa tara, pacat ca-i locuita!

Postat în original de
Stefania Trandafir
Intrebare pt. RoxanaN : "De ce crezi ca au nevoie afiliatii de o justificare
REALA a comisioanelor respinse sau modificate?" . Esti si tu afiliat, cred ca poti sa raspunzi. Multumesc

mi-a placut mult asta
1st November 2013, 18:31
#38
1 out of 1 members found this post helpful.

Postat în original de
adstart
evoMAG daca erau destepti (proabil sunt, dar cine a luat decizia cu suspendarea, parerea mea, eu zic ca nu e) puteau sa primeasca un respect (rar intalnit in romania) din partea afiliatilor, daca reactionau profesionist
Pai evoMAG sunt convins ca e un business care are nevoie sa creasca si sa aiba o imagine buna.
Dar ca in multe alte cazuri (fara legatura cu evoMAG), actiunile facute "la nervi" ale unor persoane din interior (pot fi proprietari, angajati) pot distruge usor-usor un business care altfel ar fi mers bine.
Profesionalismul de care vorbim se gaseste, in opinia mea, tocmai in capacitatea de a rezolva probleme, conflicte. Ca altfel oricine poate da clickuri si respinge comisioane. Oricine e profesionist pana apare prima problema.
Trust, but verify.
1st November 2013, 19:05
#40
5 out of 5 members found this post helpful.
Imi permit sa-i recomand Roxanei un Snickers
Ma ocup si cu testare manuala/automata.
PS:Vand advertoriale ieftine pe site cu
profil medical.