Nu scriu aceasta erata pentru a fi "iertat" de evoMAG, afilierea la evoMAG nu reprezinta un tel pentru mine, o fac pentru ca asa consider eu ca este corect.
Am modificat acest post deoarece mi-am dat seama ca datorita unei lipse de informatii corecte (nu din vina mea) am tras cateva concluzii gresite. Filozofia mea de viata imi cere ca atunci cand constat ca am gresit in unele aspecte sa imi cer scuze si sa imi asum consecintele si daca este posibil sa repar ce am stricat sau sa ii fac ceva bun care sa contrabalanseze raul facut.
Am pornit in mod precipitat un conflict cu evoMAG, de la un mesaj ciudat primit la un comision de al meu generat in urma unei comenzi personale
"Comanda a fost in asteptare mai mult de 7 zile. / comision modificat din 13.85 RON in 12.56 RON / Modificare in componenta comenzii"
M-am " aprins" datorita faptului ca eu stiam ca nu am modificat nimic la comanda, a fost un singur produs si nu aveau ce produse sa scoata din comanda si ca plata a fost facuta imediat, nu a fost in asteptare 7 zile asa cum scrie in mesaj.
Mi-au explicat apoi intr-un post de mai jos ca a fost o greseala tehnica si ca initial a fost calculat gresit si acum a fost corectat.
Greseala mea a fost ca nu am stat sa fac calculul (nu prea stau sa calculez comisioanele) si iau de bun ce se calculeaza automat, nu aveam cum sa intuiesc ca a fost o greseala de calcul mai ales ca mesajul primit invoca un motiv cu totul diferit (" Asteptare mai mult de 7 zile" si "modificare in componenta comenzii") si neplauzibil.
Din pacate nu pot sa imi asum tot eu greselile altora, algoritm de calcul gresit si mesaje "automate" ce transmit un mesaj diferit de realitate.
Consider ca evoMAG ar fi fost corecti daca ar fi trimis un mesaj corect in care sa explice cauza modificarii comisionului si nu mesajul ar fi fost sa trimita astfel de mesaj.
Poate ca este prea mult sa te astepti de la evoMAG sa isi recunoasca greselile sa isi ceara scuze pentru partea lor de greseli, asa ca nu am astfel de pretentii.
Administrator Cristian Mezei: Acest post a fost modificat. Postul original este afișat aici: http://i.imgur.com/5rz03yy.png. Pentru detalii, vă rog citiți ultimul post (momentan) din acest thread, făcut de mine, aici: Neintelegere evomag.ro
Ultima modificare făcută de Cristian Mezei; 2nd November 2013 la 11:54.
True story : Un client avea nevoie de un router ieftin doar sa imparta internetul intre doua sisteme, m-am dus la evomag si am cerut un router clasic fara wireless( clientul nu vroia sa intre angajatii pe wireless si nici sa plateasca mai mult pentru unul cu wireless ), iar angajatii de la evomag au inceput sa rada de mine si mi-au spus ca nu exista router fara wireless citez : "de asta este router sa aiba wireless" si ce vreau eu se numeste switch. Daca in magazin angajeaza necalificati, de ce sa nu fure de la afiliati.
lovelife: apreciam daca ne trimiteai un mesaj/intrebare, ciudat cum ne scrieti pentru orice amanunt, dar in cazuri de gen, nu.... verific si revin cu info
Roxana am mai trimis altadata mesaje si emailuiri si nu am primit raspunsuri de la voi vezi exemplu cu Alexandra Tudorache
Si repet suma nu este importanta, poate am pierdut timp ce valoreaza mai mult de 100 lei scriind acest post, ma deranjeaza practica asta.
Nu imi trebuie comisionul puteti sa il anulati complet, am inteles ca nu e bine sa se faca afaceri cu voi ca iese prost.
Lovelife: Alexandra nu mai lucreaza la noi de ceva timp, nu ma pot exprima in legatura cu corespondenta ei. In ceea ce priveste mesajele trimise prin interfata 2Parale, acestea capata raspuns mai mult decat rapid, fiind procesate de mine. De asemenea, pentru tine sau pentru orice coleg de forum care are nelamuriri, imi puteti scrie direct la roxana.nistor@evoMAG.ro .
Cat despre comisionul tau, modificarea este corecta. Initial, dintr-o eroare tehnica, a fost calculat comisionul la totalul comenzii, inclusiv produsul pe care l ai primit gratuit ( 64.39 lei ). La corectie, am scazut produsul gratuit si ti am oferit comisionul de 2% la valoare finala a comenzii, 628.23 lei ( fara tva, care a si fost incasata) adica 12.56 lei. Eroarea tehnica a fost inaintata colegilor de la programare si rectificata intre timp.
Imi pare rau ca ai o asemenea atitudine, mai ales cand aveai la indemana toate cifrele, comanda fiind chiar pe numele tau. Chiar si in cazul in care erai nelamurit, te asteptam cu o intrebare. Am rugamintea sa verifici informatiile de mai sus si apreciem rectificarea pozitiei fata de evoMAG. Multumesc!
si nu puteai sa spui o explicatie corecta la modificarea comisionul "Rectificare calcul gresit comision" si nu "Comanda a fost in asteptare mai mult de 7 zile. / comision modificat din 13.85 RON in 12.56 RON / Modificare in componenta comenzii"