Asta cu stergerea e nasoala tare. Cum adica sa stergi parte din "istoria" unui afiliat? Asta imi arata ca oricine ar incerca sa verifice activitatea lor nu poate. Astia-s peste lege
Stefania sper sa rezolvi si sa-ti recuperezi banii desi sansele din cate vad eu sunt aproape zero.
Pentru ceilalti: bai sa aiba rata de conversie 100% chiar merita stresul ca oricand vor te dau afara si nu vezi nici un ban? Pe langa ca-s varza la toate capitolele isi permit sa faca si asta? Nice!
Ai dreptate Marius este un stres care costa neasteptat de mult!
Si nu se merita.
Desi nici mie nu imi convine, cateodata anularile de comisioane sunt indreptatite. Altfel, ne-am strange 20 de insi de pe seopedia cu un buget de 100 de milioane de lei vechi si am incepe sa facem comenzi de pe conturile fiecaruia, iar dupa 29 de zile am returna produsele. Ce-ar avea de facut magazinul in aceasta situatie, dupa ce ca a platit transportul si afiliatul, decat sa anuleze valoarea comisionului?
Nici eu nu sunt mare fan eMag (de fapt, nu mai sunt fan afiliere), insa in unele cazuri, anularile comisioanelor sunt de inteles. Cred ca ar fi mult mai castigati emag daca ar fi mai flexibili si daca ar avea oameni care sa fie prezenti pe forumurile-urile de specialitate/marketing/seo, sau pana mea, macar un om care sa raspunda la telefoane si/sau sa dea detalii despre comenzi.
Ma ocup si cu testare manuala/automata.
PS:Vand advertoriale ieftine pe site cu profil medical.
Caut cu jingle.ro.
In emailul primit azi de la ei scriu de comisioane anulate, dar ei le-au STERS definitiv!
--- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")
Si un final glorios: Mi-au inchis contul eMAG-ul, fara nicio explicatie! Cu siguranta ca citesc acest forum sau au persoane care le dau raportul ) complet.
Doresc sa multumesc pe aceasta cale "organelor" ))
E groasa tare asta cu emag. Eu am scos astazi campania emag bazata pe banere
Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama
Deci practic daca vreau sa inchid un cont emag, imi fac un user asemanator pe forumuri si incep sa-i injur. E bine de stiut
Caut cu jingle.ro.
Partea proasta e ca, ok, eMAG prin afiliere se diferentiaza de alte sisteme, insa nu vreti nici in ruptul capului sa functionati dupa regulile lor si dupa aceea spuneti ca ei fac abuzuri. Sau ca stau sa urmareasca forumurile - cred ca au renuntat la practica asta pentru ca oricum din discutiile anterioare nu se ajungea niciodata la un numitor comun cand interveneau. Sau ca cineva da cu para - hey, prima regula in afiliere este sa nu iti pese cati bani fac ceilalti ci in timpul ala sa stai sa muncesti.
Un mail la ei cu intrebari referitor la anumite forme de promovare (mai ales Facebook) va scuteste de multe batai de cap.
Vreti argument si de ce se sterge si nu anuleaza, dupa parerea mea? Pentru ca comanda apare ca existenta in sistem si nu se poate anula doar in profitshare pentru ca sistemele sunt legate intre ele, si probabil panelul admin permite doar stergerea lor - adica anularea respectivului cookie. Inainte de conspiratii, incercati sa ganditi logic de ce e asa. Refuz sa cred ca cineva sta sa anuleze comisioanele lui X si Y din motive subiective.
@puthre
Ii admir pe cei care se abtin de la orice fel de comentarii si fac bani, fie in ProfitShare, fie in 2Parale. Dupa cate vad forumurile atrag hateri multi.
Eu comentez pe aici strict pentru ca mi se pare absolut incorect ca toata lumea sa sara in capul eMAG-ului pentru ca ei nu functioneaza dupa cum vrea x sau y. Adaptati-va sau renuntati, ce e atat de complicat? Exact la fel cum faceti si cu alte magazine - anulari multe - renuntati la promovare, conversie mica - renuntati la promovare. Ah, ca va convine ca prindeti comisioane cu eMAG multe fara a avea legatura cu instrumentul de promovare - heh, avantaje si dezavantaje.
Si cam cu asta ma voi opri cu postarile pe aici.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)