1st August 2018, 18:37
#5
2 out of 2 members found this post helpful.
Am inteles si eu ca ala e bugetul de promovare, Rapsodia. Doar ca nu stiam daca pe zi/saptamana/luna.
Ca daca bagi 250 lei/zi in promovare pe facebook si ai doar 10 comenzi pe nisa fashion, nu prea e bine, zic eu.
Revenind la subiect.
Nisa banuiesc ca e una destul aglomerata. Trebuie mai multa atentie la targetare. Nu stiu exact ce tip de haine vinzi, dar audienta 25-55 e destul de mare. Adica ai persoane tinere, iar la extrema persoane batrane, care de obicei au tendinta sa cumpere tot mai putin (mai ales haine online) pe masura ce inainteaza in varsta. Eu as scadea limita de varsta undeva pe la 40. Costul/click probabil va urca, dar este posibil sa obtii rezultate mai bune, bugetul ducandu-se catre persoane mai dispuse sa cumpere.
Referitor la target, de ce nu si mai jos de 25? Sunt destule persoane sub 25 ani care cumpara online destul de mult.
Ai o nisa aglomerata, dar cu potential, una in care iti poti fideliza clientii ca sa revina si "maine" sa mai cumpere ceva.
Poti incerca diverse promotii daca iti permiti, gen: transport gratuit, ceva bonus/discount la mai multe produse achizitionate, baga-le in colet un voucher de reducere pentru urmatoarea comanda samd.
Poti oferi si articole gratuite printr-un concurs de tip like & share, desi astea nu stiu cat de bine merg.
Recenziile la pagina ajuta destul de mult atunci cand sunt pozitive, la extrema cealalta, daca sunt nasoale te trag destul de mult in jos. La fel ca si voucherul, poti incerca sa le pui in colet si un bilet de multumire, ceva simbolic care sa surprinda clientul. Asa ai sanse sa agati recenzii bune
Ultima modificare făcută de dufix; 1st August 2018 la 18:45.
6th August 2019, 21:08
#7
2 out of 2 members found this post helpful.

Postat în original de
dufix
Recenziile la pagina ajuta destul de mult atunci cand sunt pozitive, la extrema cealalta, daca sunt nasoale te trag destul de mult in jos. La fel ca si voucherul, poti incerca sa le pui in colet si un bilet de multumire, ceva simbolic care sa surprinda clientul. Asa ai sanse sa agati recenzii bune

Ai putea chiar sa ii conditionezi: "Lasa un review referitor la ultima ta comanda si primesti un voucher de 15 RON valabil 30 de zile.", asa impusti 2 iepuri dintr-o lovitura (review + sanse la o noua comanda).
Într-o zi, riscând, poți să rămâi fericit pentru toată viața !
Contează ce produci nu cine pretinzi a fi.