eCPM-ul e valoarea cu care sunt platite 1000 impresii de Google Adsense. Stiu ca e influentat foarte mult de nisa dar am citit o multime de chestii prin care cu mici ajustari se poate creste eCPM-ul cu cativa dolari. Poate parea putin, dar cand ai 7-8k impresii pe zi si eCPM-ul s-ar imbunatati cu 2$, nu-s de lepadat 14-16 USD.
Anyway, intrebarea mea e... se poate imbunatati eCPM-u' manual, de catre publisheri? Toti luam suma pe care ne-o ofera Google de buna, inghitim in gol si nu incercam sa-l crestem cumva.
Am tot citit variante in ultimele zile si am vazut solutii de genu:
- limitarea numarului de reclama de pe pagina
- scoaterea reclamelor de pe paginile cu CTR foarte mic
- schimbarea keyword-urilor cu keyword-uri mai bine platite
dar si o chestie care era putin impotriva TOS-ului ce spunea sa scoti publisher ID-ul din codul reclamelor cateva zile si apoi sa-l introduci din nou si eCPM-ul va creste cu cativa dolari [n-am incercat inca asa ceva]
Este posibil sa crestem eCPM-u' cumva? Ati reusit sa castigati cativa dolari in plus per mia de impresii dupa ce ati facut cateva schimbari la site? Daca da... explicati aici si poate facem un ghid ca ar fi tare folositor