23rd January 2015, 02:01
#13
1 out of 1 members found this post helpful.
Cateva sfaturi. Cand un vizitator intra din google direct pe o pagina de produs nu sunt prea multe elemente de "trust" pentru a fi convins sa mai navigheze in site sau sa plaseze o comanda. Telefonul este scris foarte mic si nu este vizibil, nu sunt informatii despre transport, lipsesc elemente care sa il convinga sa aleaga firma ta, ca si cum ar fi un site facut pentru clienti care o cunosc si doar cu ei se colaboreaza. Eu as pune un banner mic de suport, sunt unele produse profi care sunt greu de ales fara un sfat adecvat, in genul "Nu sti ce ti se potriveste? Specialistul nostru te ajuta gratuit" ar mai merge si informatii despre transport in Bucuresti si pt alte localitati, daca se pot returna produsele, daca se ofera ceva cadou sau puncte de fidelitate. Pentru un site nou, eu as optimiza fiecare pagina de produs ca si cum ar fi singura din site, cu toate informatiile la vedere incat un vizitator sa poata plasa o comanda online sau telefonica fara sa mai fie necesar a naviga prin paginile de informatii.