10th April 2012, 20:06
11 out of 16 members found this post helpful.
Primii pasi in SEO pentru un junior
Am vazut tot mai multe topic-uri in care incepatorii sunt luati putin peste picior ( cei drept unii chiar pun intrebari prostesti ), dar daca ma gandesc ca nu cu mult timp in urma puneam asemenea intrebari atunci se justifica si acest fapt.
Sa incepem cu primele randuri scoase des in evidenta de catre 1nesco ...
Ce trebuie sa faca pentru prima data un incepator SEO ?
Pentru inceput cred ca este suficient sa citeasca acest ghid complet de optimizare, dupa care ar putea adresa tot felul de intrebari ( chiar si idioate asa cum spun unii ), iar cine doreste sa raspunda tinand cont ca intrebarile sunt adresate de un incepator fara experienta si studii in domeniu.
Am alte intrebari legate de prescurtari, tool-uri si etc ... ce fac ?!
Nu trebuie decat sa postezi in acest topic, iar cine se pricepe si doreste sa ofere o informatie cat mai completa este rugat sa o fata. REPET, in acest topic nimeni nu va fi acuzat ca adreseaza intrebari tampite.
Rog ceilalti colegi sa completeze urmatorii pasi de informare pentru un incepator SEO.
10th April 2012, 20:09
1 out of 2 members found this post helpful.
10th April 2012, 22:43
1 out of 6 members found this post helpful.
Rog inchiderea acestui topic. Multumesc
Rog in schimb toti cei care au trimis aceste reputatii negative sa justifice de ce ? E usor sa apesi pe un link doar din lipsa de respect...
Ultima modificare făcută de MaXz; 10th April 2012 la 23:01.
11th April 2012, 11:11
1 out of 1 members found this post helpful.
Pentru incepatorii Wordpress ar mai fi si acest super ghid al lui Tudi: http://www.tudi.ro/wp-content/ghidse...-Wordpress.pdf
Plus varianta oficiala de la Google care nu trebuie ratata: http://static.googleusercontent.com/...r-guide-ro.pdf