Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 13

Subiect: Primii pasi in SEO pentru un junior

MaXz este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    16th April 2011
    Posturi
    877
    Putere Rep
    36

11 out of 16 members found this post helpful.

Implicit Primii pasi in SEO pentru un junior

Am vazut tot mai multe topic-uri in care incepatorii sunt luati putin peste picior ( cei drept unii chiar pun intrebari prostesti ), dar daca ma gandesc ca nu cu mult timp in urma puneam asemenea intrebari atunci se justifica si acest fapt.

Sa incepem cu primele randuri scoase des in evidenta de catre 1nesco ...

Ce trebuie sa faca pentru prima data un incepator SEO ?

Pentru inceput cred ca este suficient sa citeasca acest ghid complet de optimizare, dupa care ar putea adresa tot felul de intrebari ( chiar si idioate asa cum spun unii ), iar cine doreste sa raspunda tinand cont ca intrebarile sunt adresate de un incepator fara experienta si studii in domeniu.

Am alte intrebari legate de prescurtari, tool-uri si etc ... ce fac ?!

Nu trebuie decat sa postezi in acest topic, iar cine se pricepe si doreste sa ofere o informatie cat mai completa este rugat sa o fata. REPET, in acest topic nimeni nu va fi acuzat ca adreseaza intrebari tampite.

Rog ceilalti colegi sa completeze urmatorii pasi de informare pentru un incepator SEO.

Bukum este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    29
    Data înscrierii
    10th September 2010
    Vârstă
    32
    Posturi
    417
    Putere Rep
    29

1 out of 2 members found this post helpful.

Implicit

Ar trebui sa citeasca asta:
    SEO: The Free Beginner?s Guide From SEOmoz

Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    16th April 2011
    Posturi
    877
    Putere Rep
    36

1 out of 6 members found this post helpful.

Implicit

Rog inchiderea acestui topic. Multumesc