10th April 2012, 20:06
11 out of 16 members found this post helpful.
Primii pasi in SEO pentru un junior
Am vazut tot mai multe topic-uri in care incepatorii sunt luati putin peste picior ( cei drept unii chiar pun intrebari prostesti ), dar daca ma gandesc ca nu cu mult timp in urma puneam asemenea intrebari atunci se justifica si acest fapt.
Sa incepem cu primele randuri scoase des in evidenta de catre 1nesco ...
Ce trebuie sa faca pentru prima data un incepator SEO ?
Pentru inceput cred ca este suficient sa citeasca acest ghid complet de optimizare, dupa care ar putea adresa tot felul de intrebari ( chiar si idioate asa cum spun unii ), iar cine doreste sa raspunda tinand cont ca intrebarile sunt adresate de un incepator fara experienta si studii in domeniu.
Am alte intrebari legate de prescurtari, tool-uri si etc ... ce fac ?!
Nu trebuie decat sa postezi in acest topic, iar cine se pricepe si doreste sa ofere o informatie cat mai completa este rugat sa o fata. REPET, in acest topic nimeni nu va fi acuzat ca adreseaza intrebari tampite.
Rog ceilalti colegi sa completeze urmatorii pasi de informare pentru un incepator SEO.
10th April 2012, 20:09
1 out of 2 members found this post helpful.
10th April 2012, 22:43
1 out of 6 members found this post helpful.
Rog inchiderea acestui topic. Multumesc
Rog in schimb toti cei care au trimis aceste reputatii negative sa justifice de ce ? E usor sa apesi pe un link doar din lipsa de respect...
Ultima modificare făcută de MaXz; 10th April 2012 la 23:01.
11th April 2012, 11:11
1 out of 1 members found this post helpful.
Pentru incepatorii Wordpress ar mai fi si acest super ghid al lui Tudi: http://www.tudi.ro/wp-content/ghidse...-Wordpress.pdf
Plus varianta oficiala de la Google care nu trebuie ratata: http://static.googleusercontent.com/...r-guide-ro.pdf
@MaXz: Nici eu nu am inteles de ce au sarit unii la tine cand ai venit cu aceasta initiativa, (am urmarit acele discutii) insa e bine ca pana la urma Krumel a inteles la ce te-ai referit. 
Sper sa se mai implice si altcineva in acest topic. Propun ca la final sa strangem toate pdf-urile, linkurile etc. si sa le postezi in primul tau post ca un "update" sa fie mai usor pentru useri.
11th April 2012, 11:52
0 out of 1 members found this post helpful.

Postat în original de
B. Alex
O sa profit de acest topic sa vad daca pot gasi niste raspunsuri la intrebarile mele. As fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta.
1. Pe un keyword cu ~14.000 de cautari lunare plus alte cateva mii long tail si concurenta redusa, domeniu exact de keyword.com din 5 litere, de unde pot sa aflu daca acel produs "se vinde" ?
Sunt incepator, as dori sa urmez toate sfaturile lui Tudi din ghidul sau si sa ma folosesc de toate documentele oferite de voi. Multumesc!
Faptul ca o sa vinzi sau nu, cred ca tine in primul rand de tine in primul past dupa care de clientii tai.
Obligatiile tale :
- realizeaza un website friendly ( usor de folosit si usor de inteles schema site-ului)
- ofera un continut de calitate care sa contina tutoriale, informatii utile, video
- pareri si opinii ai fostilor clienti
- poate chiar posibilitatea de a alege intre un pret mai inalt dar cu o calitate mai buna si invers
- suport tehnic pe website ( chiar doar cu adresa de messenger in cazul in care nu ai posibilitatea sa achizitionezi un script de suport tehnic )
- informatii despre durata transportului si pretul acestuia
- ofera posibilitatea clientilor de a ajunge cu usurinta la momentul achizitionarii
altele momentan nu imi trec prin cap, cat despre clienti terbuie sa stii ca un factor important este "moda" daca se mai poarta sau nu acel produs, incearca sa faci un mic sondaj realizand un simplu chestionar pe facebook sau chiar o pagina in care sa intrebi parerile posibililor clienti despre produsul tau.
- pentru inceput, dupa realizarea site-ului si dupa ce ai realizat cele spuse mai sus, incearca sa oferi cateva premii gratuit ( chiar daca e nevoie sa primesti un simplu like sau share ) important este sa aduci lumea pe site-ul tau, dupa care se poate discuta si despre pozitionarea in motoarele de cautare ( asta in cazul in care vezi ca ai potentia si clientii sunt interesati de produsul tau ).