15th January 2011, 13:43
#2
1 out of 1 members found this post helpful.
De aceea intervine segmentarea paginii pentru evaluarea link-urilor din ea. Un link in sidebar sau in comentarii va valora mai putin decat unul in blocul de text original, adica in articol.
15th January 2011, 17:04
#4
2 out of 2 members found this post helpful.
Postat în original de
Andrei S
Foarte interesante ultimele posturi.
In sfarsit capata importanta arhitectura siteului. Pana acum am tot folosit tehnica
PR sculpting ( fara sa pricep treaba asta:
Nofollow si Dofollow: Avantaje SEO )... cred ca este o pista gresita! Mult mai practic ar fi ca linkurile paginilor care nu ne intereseaza in mod deosebit sa nu mai apara pe tot siteul...
Am o intrebare "bazata invers" pe ultimele discutii:
Un blog cu multe comentarii pe fiecare pagina nu isi submineaza paginile interne? ( in loc sa concentreze link juice doar pe paginile interne acesta il imparte si cu linkurile din comentarii ).
Comentariile ajuta foarte mult pagina respectiva. Nu stiu daca doar pentru ca are mai mult content sau pentru ca Google isi da seama ca lumea e interesata de pagina respectiva si de aia comenteaza. Am facut multe teste in privinta asta si din toate a reiesit ca ajuta foarte mult. Din experienta pot spune ca un post scurt, dar cu multe comentarii rankeaza mai bine decat un post lung, dar fara comentarii. De aici am ajuns la concluzia ca Google pune pret pe feedbackul paginii.