Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 18

Subiect: Pierd linkuri catre site - Explicatii

  1. #1
    Avatarul lui Tom
    Tom
    Tom este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    130
    Data înscrierii
    25th September 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    3.169
    Putere Rep
    130


    6 out of 6 members found this post helpful.

    Implicit Pierd linkuri catre site - Explicatii

    Raspuns postat aici: Link-urile catre site au disparut, dar am considerat ca este un subiect de interes si pt alti useri, acum si pe viitor.


    Exista cateva motive pentru care linkurile dispar.

    0. WMT errors (prima verificare)

    1. linku-uri de pe site-uri pe care google le "de-indexeaza". Gen, directoare (de toate tipurile), bloguri free, social bookmark,....etc. Cam tot ce e free.
    2. link-uri din comentarii. Proprietarul decide sa le stearga.
    3. link-uri din forumuri. Fie ca e semnatura sau pagina de user, de obicei sunt sterse, daca nu, posibil de-indexate.
    4. link-uri diverse, pe site-uri care dispar. Proprietarul decide sa nu mai re-innoiasca domeniul.
    5. link-uri diverse, (pe pagini model wiki, press release, stats, about, docs....etc). paginile sunt sterse, sau structura site-ului se schimba (thema sau design nou).
    6. ....(mai adaugati si voi )

    O strategie seo bazata pe linkuri free, este ongoing (continua)! Fiecare realizeaza in timp, ca acele linkuri mai devreme sau mai tarziu dispar. Fie ca google le anuleaza, sau pur si simplu sunt sterse, ai nevoie de astfel de linkuri tot timpul, astfel incat sa mentii cat de cat profilul de linkuri.

    Daca dupa 1 an ai de ex 500 root, peste 3 ani, poti avea 500 root. De ce? pentru ca linkurile dispar, indiferent daca adaugi altele noi sau nu, daca ti-ai propus un numar de X root, trebuie sa stii ca linkurile dispar.

    de ex:
    Anul 1, castigi 500 root,
    Anul 2 castigi 500 root, dispar 400 din anul 1
    Anul 3 castigi 500 , dispar 500 din anul 2, si 100 din anul 1

    total ~ 500.

    Este riscul asumat cand optezi pentru linkuri free.

    Cand decizi ca proiectul pe care l-ai pornit monetizeaza si merita sa te ocupi serios de el, renunti la link-uri free, si optezi pt quality. Atunci nr de linkuri creste de la an la an. Nu te mai intereseaza, cati pinguini sau panda vin, sau ce schimbari face google.

    DA, este extrem de greu (scump) sa obtii link-uri quality. Decizia de obtinere de linkuri quality, depinde daca proiectul monetizeaza sau nu, sau cat de mult conteaza timpul consumat in obtinerea link-urilor, pentru fiecare in parte.

    Aceeasi explicatie si pt do-follow care devin no-follow in timp.

    Sunt zeci de exemple cu site-uri autoritare care au fost obligate de google, sa schimbe tipul de linkuri in no-follow. Investitia de timp sau bani in "castigarea" linkurilor free trebuie tratata cu seriozitate, pentru ca exista riscul de a pierde timp(costa) si bani, de cele mai multe ori, suma este foarte mare. Timpul este limitat, si costa foarte mult.

    Pierdere linkuri= scadere pozitii, schimbare % ancore, scadere autoritate, etc.
    Ultima modificare făcută de Tom; 7th May 2013 la 19:50.
    Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.

  2. #2
    Avatarul lui haos
    haos este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    61
    Data înscrierii
    19th February 2008
    Locaţie
    Craiova
    Posturi
    2.239
    Putere Rep
    61


    Implicit

    Tom e baiat finut, dar ceea ce spune el de fapt este ca tot ce e bun pe lumea asta costa si aceasta regula se aplica si aici. Eu am analizat 3 grafice din ultimii 8 ani: unul pentru un site corporate (brand), unul pentru un site middle business si unul obisnuit. Pentru siteul brandului s-au facut investitii, pentru al doilea asa si asa iar pentru ultimul s-au folosit metode clasice.

    Graficele arata in felul urmator: pentru primul - crestere constanta, pentru al doilea - sus, jos, sus, jos, sus, jos (daca nu stai bine cu nervii inebunesti la categoria asta) iar pentru al treilea - descrescator continuu, dupa fiecare nesemnificativa crestere la anumite perioade (adica un fel de ZERO constant).

    Concluzia: Fa-ti un brand din siteul tau, adica urmand legea lui Pareto, fa cumva astfel incat sa ajungi in cei 20% (macar pe nisa ta). Restul e umplutura .
    Citeste primul meu curs SEO - principii de baza. Vezi oferta mea de advertoriale PR5.

  3. #3
    Avatarul lui cRadu
    cRadu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    25th March 2013
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    55
    Posturi
    123
    Putere Rep
    25


    Implicit

    Citat Postat în original de haos Vezi Post
    ... tot ce e bun pe lumea asta costa si aceasta regula se aplica si aici.
    Spuneam aici de 2 siteuri:
    site A - cca 3.000 linkuri de la 200 de siteuri. (de la directoare, directoare de articole, siteuri de anunturi, comentarii pe bloguri etc )
    site B - 26 linkuri de la 2 siteuri (anul acesta) anul trecut avea cateva sute.

    Problema e ca pentru siteul B am cheltuit de cateva ori mai mult fata de siteul A pentru promovare.
    Adica daca pt site A am cheltuit 100 intr-un an, pentru site B am cheltuit 3-400 in cateva luni.
    (aici nu se aplica regula ca daca 1 muncitor sapa o groapa in 10 ore, 10 muncitori sapa o groapa intr-o ora )

  4. #4
    Avatarul lui Catalin C.
    Catalin C. este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    43
    Data înscrierii
    5th April 2013
    Locaţie
    retired
    Posturi
    1.035
    Putere Rep
    43


    Implicit

    Citat Postat în original de cRadu Vezi Post
    Problema e ca pentru siteul B am cheltuit de cateva ori mai mult fata de siteul A pentru promovare.
    Adica daca pt site A am cheltuit 100 intr-un an, pentru site B am cheltuit 3-400 in cateva luni.
    (aici nu se aplica regula ca daca 1 muncitor sapa o groapa in 10 ore, 10 muncitori sapa o groapa intr-o ora )
    Daca un om ajunge la Oradea in 3h, 3 oameni ajung intr-o ora. Nu conteaza doar cat investesti, conteaza si cum.

    Intrebarea ar fi daca aveai deja o formula castigatoare cu bani putin (A) de ce nu ai aplicat-o si in cazul B. Sau imi scapa mie ceva?

  5. #5
    Avatarul lui lovelife
    lovelife este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    101
    Data înscrierii
    8th July 2006
    Locaţie
    Galati
    Vârstă
    48
    Posturi
    5.993
    Putere Rep
    101


    Implicit

    Citat Postat în original de haos Vezi Post
    fa cumva astfel incat sa ajungi in cei 20% (macar pe nisa ta). Restul e umplutura .
    Pe online si daca nu esti in primii 10 pe nisa ta e cam naspa (intr-o concurenta de 100 - 1000 de site-uri), inseamna a fi in primii 10% cel mult, nu prea mai contezi, poate in unele nise merge si primii 30 dar pe acele nise sunt 10.000 de site-uri

    Citat Postat în original de cRadu Vezi Post
    Problema e ca pentru siteul B am cheltuit de cateva ori mai mult fata de siteul A pentru promovare.
    Adica daca pt site A am cheltuit 100 intr-un an, pentru site B am cheltuit 3-400 in cateva luni.
    (aici nu se aplica regula ca daca 1 muncitor sapa o groapa in 10 ore, 10 muncitori sapa o groapa intr-o ora )
    Cum spunea cineva mai sus, conteaza cum si investesti, daca investesti prost, poti pur si simplu sa investesti in groapa in care te va ingropa google, cu cat investesti mai mult groapa este mai adanca.
    Nu conteaza cat investesti ci cat de inteligent o faci, si uneori cat de norocos esti
    Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama

  6. #6
    Avatarul lui lovelife
    lovelife este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    101
    Data înscrierii
    8th July 2006
    Locaţie
    Galati
    Vârstă
    48
    Posturi
    5.993
    Putere Rep
    101


    Implicit

    dublat
    Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama

  7. #7
    Avatarul lui haos
    haos este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    61
    Data înscrierii
    19th February 2008
    Locaţie
    Craiova
    Posturi
    2.239
    Putere Rep
    61


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    @cRadu - din 2000 incoace de cand citesc materiale SEO despre Google, cel mai frecvent cuvant intalnit a fost "quality", lucru pe care l-a reamintit si Tom:

    Citat Postat în original de Tom Vezi Post
    Cand decizi ca proiectul pe care l-ai pornit monetizeaza si merita sa te ocupi serios de el, renunti la link-uri free, si optezi pt quality. Atunci nr de linkuri creste de la an la an. Nu te mai intereseaza, cati pinguini sau panda vin, sau ce schimbari face google.
    Poti investesti oricat de multi bani vrei, daca nu-i investesti in acest factor numit de Google "calitate", ii investesti degeaba. Cine nu are experienta sau inspiratie, e posibil sa investeasca si degeaba, am vazut cel putin 2 investitii a cate 50.000 de euro care au adus un incredibil profit ZERO si o investitie de 700 de euro care a adus 50.000 euro. Daca nu ai experienta si ai un site in care investesti mult, iti recomand mai bine sa angajezi un om de SEO decat sa ajungi ca in cazul 1.
    Citeste primul meu curs SEO - principii de baza. Vezi oferta mea de advertoriale PR5.

  8. #8
    Avatarul lui cRadu
    cRadu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    25th March 2013
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    55
    Posturi
    123
    Putere Rep
    25


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Citat Postat în original de Catalin Cerga Vezi Post
    Nu conteaza doar cat investesti, conteaza si cum.
    De acord.

    Citat Postat în original de Catalin Cerga Vezi Post
    daca aveai deja o formula castigatoare cu bani putin (A) de ce nu ai aplicat-o si in cazul B. Sau imi scapa mie ceva?
    "Formula castigatoare" insemna o "asteptare" de peste 1 sau 2 ani.
    In varianta B ca am incercat sa vad daca "3 oameni ajung intr-o ora"

    Acu' ca sa(-mi) caut scuze, probabil ca asta doreste google, vrei prima pozitie, astepti 2 ani sau platesti .... la google.

  9. #9
    Avatarul lui cRadu
    cRadu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    25th March 2013
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    55
    Posturi
    123
    Putere Rep
    25


    Implicit

    Citat Postat în original de haos Vezi Post
    @cRadu - din 2000 incoace de cand citesc materiale SEO despre Google, cel mai frecvent cuvant intalnit a fost "quality", lucru pe care l-a reamintit si Tom:.
    Pai am sa pun aceeasi intrebare: Ce inseamna in 2013 link-uri quality ? Cum se pot obtine si la ce preturi.
    ... dupa inscrierea in directoare si dupa cumpararea de advertoriale, de unde sa faci cumparaturile ?
    Cat de des/rar trebuiesc facute cumparaturile ?

  10. #10
    Avatarul lui cRadu
    cRadu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    25th March 2013
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    55
    Posturi
    123
    Putere Rep
    25


    Implicit

    Citat Postat în original de haos Vezi Post
    am vazut cel putin 2 investitii a cate 50.000 de euro care au adus un incredibil profit ZERO si o investitie de 700 de euro care a adus 50.000 euro.
    Am intalnit si eu (in domeniul meu) situatie in care s-a investit 100.000 de euro si s-a recuperat 30.000 si alta in care s-a investit 2.000 si s-a castigat 100.000 euro. (in ambele am fost oarecum implicat).

    Citat Postat în original de haos Vezi Post
    Daca nu ai experienta si ai un site in care investesti mult, iti recomand mai bine sa angajezi un om de SEO decat sa ajungi ca in cazul 1.
    In mod sigur ca asa am sa fac. Ca sa ajungi specialist intr-un domeniu se spune ca-ti sunt necesare 10.000 ore de munca. Nu vreau sa ajung la cele 10.000 de ore, insa macar la 100 sunt dispus, ca sa stiu mai bine ce sa-i cer celui cu 10.000 de ore de experienta.

Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Oscilatie pozitie google.ro, explicatii ?
    De Serban Cristian în forumul Google
    Răspunsuri: 1
    Ultimul Post: 13th April 2011, 11:48
  2. Linkuri catre pagina principala sau catre paginile secundare?
    De BGDU în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 6
    Ultimul Post: 6th February 2011, 18:20
  3. rog explicatii privind backlink-urile, intr-un caz..
    De diasomie în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 19
    Ultimul Post: 29th October 2010, 16:11
  4. Răspunsuri: 6
    Ultimul Post: 16th January 2010, 13:15
  5. Linkuri catre siteu meu
    De w3bmaster în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 14
    Ultimul Post: 6th July 2005, 00:03

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •