6 out of 6 members found this post helpful.
Pierd linkuri catre site - Explicatii
Raspuns postat aici: Link-urile catre site au disparut, dar am considerat ca este un subiect de interes si pt alti useri, acum si pe viitor.
Exista cateva motive pentru care linkurile dispar.
0. WMT errors (prima verificare)
1. linku-uri de pe site-uri pe care google le "de-indexeaza". Gen, directoare (de toate tipurile), bloguri free, social bookmark,....etc. Cam tot ce e free.
2. link-uri din comentarii. Proprietarul decide sa le stearga.
3. link-uri din forumuri. Fie ca e semnatura sau pagina de user, de obicei sunt sterse, daca nu, posibil de-indexate.
4. link-uri diverse, pe site-uri care dispar. Proprietarul decide sa nu mai re-innoiasca domeniul.
5. link-uri diverse, (pe pagini model wiki, press release, stats, about, docs....etc). paginile sunt sterse, sau structura site-ului se schimba (thema sau design nou).
6. ....(mai adaugati si voi
)
O strategie seo bazata pe linkuri free, este ongoing (continua)! Fiecare realizeaza in timp, ca acele linkuri mai devreme sau mai tarziu dispar. Fie ca google le anuleaza, sau pur si simplu sunt sterse, ai nevoie de astfel de linkuri tot timpul, astfel incat sa mentii cat de cat profilul de linkuri.
Daca dupa 1 an ai de ex 500 root, peste 3 ani, poti avea 500 root. De ce? pentru ca linkurile dispar, indiferent daca adaugi altele noi sau nu, daca ti-ai propus un numar de X root, trebuie sa stii ca linkurile dispar.
de ex:
Anul 1, castigi 500 root,
Anul 2 castigi 500 root, dispar 400 din anul 1
Anul 3 castigi 500 , dispar 500 din anul 2, si 100 din anul 1
total ~ 500.
Este riscul asumat cand optezi pentru linkuri free.
Cand decizi ca proiectul pe care l-ai pornit monetizeaza si merita sa te ocupi serios de el, renunti la link-uri free, si optezi pt quality. Atunci nr de linkuri creste de la an la an. Nu te mai intereseaza, cati pinguini sau panda vin, sau ce schimbari face google.
DA, este extrem de greu (scump) sa obtii link-uri quality. Decizia de obtinere de linkuri quality, depinde daca proiectul monetizeaza sau nu, sau cat de mult conteaza timpul consumat in obtinerea link-urilor, pentru fiecare in parte.
Aceeasi explicatie si pt do-follow care devin no-follow in timp.
Sunt zeci de exemple cu site-uri autoritare care au fost obligate de google, sa schimbe tipul de linkuri in no-follow. Investitia de timp sau bani in "castigarea" linkurilor free trebuie tratata cu seriozitate, pentru ca exista riscul de a pierde timp(costa) si bani, de cele mai multe ori, suma este foarte mare. Timpul este limitat, si costa foarte mult.
Pierdere linkuri= scadere pozitii, schimbare % ancore, scadere autoritate, etc.
Ultima modificare făcută de Tom; 7th May 2013 la 19:50.
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
1 out of 1 members found this post helpful.
@cRadu - din 2000 incoace de cand citesc materiale SEO despre Google, cel mai frecvent cuvant intalnit a fost "quality", lucru pe care l-a reamintit si Tom:

Postat în original de
Tom
Cand decizi ca proiectul pe care l-ai pornit monetizeaza si merita sa te ocupi serios de el, renunti la link-uri free, si optezi pt quality. Atunci nr de linkuri creste de la an la an. Nu te mai intereseaza, cati pinguini sau panda vin, sau ce schimbari face google.
Poti investesti oricat de multi bani vrei, daca nu-i investesti in acest factor numit de Google "calitate", ii investesti degeaba. Cine nu are experienta sau inspiratie, e posibil sa investeasca si degeaba, am vazut cel putin 2 investitii a cate 50.000 de euro care au adus un incredibil profit ZERO si o investitie de 700 de euro care a adus 50.000 euro. Daca nu ai experienta si ai un site in care investesti mult, iti recomand mai bine sa angajezi un om de SEO decat sa ajungi ca in cazul 1.
1 out of 1 members found this post helpful.

Postat în original de
Catalin Cerga
Nu conteaza doar cat investesti, conteaza si cum.
De acord.

Postat în original de
Catalin Cerga
daca aveai deja o formula castigatoare cu bani putin (A) de ce nu ai aplicat-o si in cazul B. Sau imi scapa mie ceva?
"Formula castigatoare" insemna o "asteptare" de peste 1 sau 2 ani.
In varianta B ca am incercat sa vad daca "3 oameni ajung intr-o ora"
Acu' ca sa(-mi) caut scuze, probabil ca asta doreste google, vrei prima pozitie, astepti 2 ani sau platesti .... la google.