Ăsta o să fie ultimul post al meu în legătură cu
PR-ul. Și nu fac
SEO aplicat, ci doar gândesc logic.
Puțin OFF:
1. Nu mă comparați cu alții și nu mă implicați în conflictele voastre.
2. Logica nu are legătură cu implicarea în fenomen.
SEO, ca fenomen, nu spune dacă ești mai prost sau mai deștept.
Și-acum on topic.
Ofer servicii de consultanță
SEO, dar nu mă ocup cu vânzarea de linkuri. My bad! Nu trăiesc din
SEO, însă sunt plătit de fenomenul online. Scriu conținut și am avut rezultate bune și foarte bune din asta. Pe mine, backlinkurile nu mă interesează, dar mă afectează.
De ce?
Pentru că, în ciuda faptului că se tot subliniază, redundant, „Content is king”, numeroase căutări afișează pe primele locuri JUNK. Cum este posibil așa ceva? Simplu, backlinkurile cumpărate sau obținute nenatural MANIPULEAZĂ rezultatele.
Și acum? E ca în politică. Posibil ca backlinks să dispară ca metrics de evaluare în
SERPS, așa cum se schimbă partidele politice tot la 4 ani. E un sistem care face victime, de fiecare dată.
Adapt or die, @Tom, ai dreptate.
Logica mea spune așa:
Un site cu
PR afișează o cifră de acum 2 ani. Cifra poate să fie sau să nu fie de actualitate. Din punctul meu de vedere, irelevantă. Cu eventuale alte studii de caz, fiecare sait cu
PR, în parte, poate să prezinte interes, însă există niște riscuri pe care trebuie să ți le asumi. S-a discutat de enșpe mii de ori problema asta mai sus, nu are sens să revenim la ea. Voiam să fac o remarcă logică, NENUANȚATĂ, fără legătură cu
SEO ca fenomen, ci pur și simplu ca logică! Atacați-mi logica.
Este un site cu PR5 acum 2 ani încă cu PR5? Răspunsul la asta este unul din următoarele: NU NEAPĂRAT, NU SE APLICĂ sau NU MAI ESTE CAZUL.
Răspunsul nu este în niciun caz: DA.
Nu greșesc cu nimic, nu poate să vină nimeni să-mi spună că un site cu
PR X are acum
PR X sau Y. Este alunecos, nu există un răspuns pentru așa ceva! Prefer să evit să fac o astfel de investiție, care poate să coste foarte mult!
De aici, valoarea acestei investiții poate să fie la fel de alunecoasă. Poate să te ridice sau poți să-ți iei un șut în fund.
Iar conținutul de 1 leu care face 100 de lei prefer să nu-l discut acum. Dar îmi păstrez ideile pentru atunci când o să se întâmple minunea pe care o aștept eu și e urâtă de alții. Atunci când articolele slabe calitativ o să fie considerate articole slabe calitativ și n-o să le mai văd în rezultate. Pentru că așa este normal să fie. Prin urmare, despre conținut de calitate și 2 lei pe care îi plătesc antreprenorii de obicei, discutăm peste 1-2 ani, când asta o să conteze, nu backlinks manipulate.
În rest, mult noroc, toți avem familii de întreținut, e un environment complicat și știu cât este de greu să răzbați. Nu doresc răul nimănui, dimpotrivă! Saitul ăsta pe mine m-a hrănit ani de zile.
Mult succes!