2nd March 2015, 13:35
#31
1 out of 1 members found this post helpful.
Cred ca pana la urma sunt foarte multi factori dupa care sa ne ghidam atunci cand dorim sa cumparam un link. PR-ul era doar un factor de selectie, ceea ce acum ne mareste timpul alocat pentru asta, dar in concluzie un link trebuie analizat bine atunci cand il cumperi, si trebuie sa fie bine structurat, sa fie related, sa aiba content actualizat permanent, sa obl mic, pe cat posibil sa aiba pozitii bune in serp si trafic, etc.
4th March 2015, 12:30
#39
1 out of 1 members found this post helpful.
Voi reaminti colegilor de forum ca demult go0gle nu mai arata de pe care keywords ajung vizitatorii pe site. Asta s-a intamplat pentru ca webmaster-ii sa ramana in ceata. Oare inseamna ca nu mai conteaza de pe ce keywords vin vizitatorii? Conteaza enorm, doar ca go0gle este secretos. Daca de maine go0gle nu va mai afisa deloc informatia de PR, oare inseamna ca ea nu mai conteaza? Nu. Inseamna ca go0gle ne lasa si mai mult in ceata.
Cand PR-ul era actualizat, toata lumea il considera factorul cel mai important la cumpararea de linkuri. Daca de maine nu mai avem deloc PR, vom pierde un indicator de baza. Ma indoiesc ca go0gle va afisa public noul GR sau cum s-o mai chema dupa noul algoritm.