mai, ce sa zic, de regula , cand mai multi iti zic sa mergi la culcare ca esti beat, e bine sa o faci. .com-ul sa fie
mai, ce sa zic, de regula , cand mai multi iti zic sa mergi la culcare ca esti beat, e bine sa o faci. .com-ul sa fie
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!
PromotiiOnline.COM -> este numele cel mai usor de retinut
PromotiiOnline.NET -> este numele care iti asigura brandul direct! Este limpede cat de frumos se poate face un adevarat brand din "Promotii Online pe NET" / nu acelasi lucru se poate spune si despre prima varianta pe .com; de asemenea "online" cu ".net" sunt frati de sange ...
Trebuie cumparate in mod evident ambele domenii, atat pe .COM, cat si pe .NET, insa daca vrei brand si sonoritate te sfatuiesc sa il dezvolti pe .NET, iar daca vrei sa ai un .tld mai usor de retinut si mult mai cunoscut, atunci dezvolta pe .COM
Alegerea iti apartine!
Succes!
Nu există un mare talent, fără o mare voință (Honoré de Balzac)
Inca o parere, intr-adevar, inclin sa cred ca oamenii retin mai bine brandurile dar nu in felul asta daca nu e "promotii.ro" EMD brandabil.
Mai lungi ar retine usor un "tarapromotiilor", "promino", doar asa exemple in graba. Insiruiri de cuvinte prea uzuale "promotiigratisonline" creaza confuzie, toata lumea e pe ele, nu mai sti e "promotiigratisonline" sau "promotiionlinegratis", "promotiigratuiteonline". Remarc din statisticile mele, ca oamenii tind sa retina fix brandul nu extensia, cauta sa zicem, exemplu: "tara promotiilor" fara extensie, .com , fara .ro , la EMD n-ai cum sa-ti dai seama exact de asta dar cei fideli cauta pe brand.
Multi nu cred ca au notiunea extensiilor sau n-au chef de ele cand cauta direct pe Google.
Aici e si pericolul cand ataci domenii keyword, unii te vor cauta pe keyword si risti sa aterizeze la concurenta pe termeni asa generici, brand unic e cel mai bine, parerea mea.
Mai reiese ceva de aici, ca majoritatea gandeste SEO, nu se gandeste la a crea un brand puternic, marca, pentru fidelizare brandul e esential.
Ultima modificare făcută de 100R; 11th February 2012 la 01:36.
Eu zic '.com', pare mai business. Insa, .net-ul e mai.. 'exact match' sa zic asa.
personal am o slabiciune pentru .org, suna mai profesionist (organization, organizational) ...
cum spunea si Kidu, "sonoritate si tra la la" sunt doar bla-bla-uri!
.com este mai usor de retinut pentru romanul de rand (poate parea surprinzator, dar am cunoscut persoane care se mirau ca poate exista un .com cu continut in limba romana)...
on: le-as lua pe ambele, dar as dezvolta pe .com cu redirect de pe .net
pe de alta parte as cauta ca in loc de "promotie" sa am "promotii". De ce? mai degraba cauti : promotii IKEA/ciocolata decat promotie IKEA/ciocolata :-)
Cat timp nu vrei sa incerci epromotieonline.RO, de preferat .com in ideea ca e mai probabil ca userii sa isi amintesca mai repede de .com.
Arunca un ochi si la financiarul.ro vs financiarul.com . Ultumul a ales redirectul la fin.ro. De ce oare?
Spor
Credinta la institutiile specializate. Aici facem Servicii de seo
Mi se spunea 1nesco
Cred ca dezavantajul introducerii lui e in keyword ( ekeyword.ro ) este mai mare decat al utilizarii extensiei .com si chiar . net .
Cu ocazia unui thread mai vechi , am avut ocazia sa constat ca intr-adevar .ro este optiunea majoritara , ca exista totusi si fani ai extensiei .com ( chiar si pentru siteuri exclusiv in limba romana ) , dar mai ales faptul ca exista nu putini useri ( peste 20 % din respondentii chestionarului ) care isi aleg extensia in functie de anumite considerente respectiv "sonoritate si tra la la " ( mentionate ca neimportante , insa fara a aduce niciun argument , de catre userul Dunareadrobeta ) .
Desi nu pot emite pretentii ca sondajului threadului este vreo cercetare sociologica , pot sa afirm ca rezultatul reflecta , in mare masura , realitatea si ca , desi optiunea pentru .ro este una majoritara , alegerea extensiei in functie de anumite considerente este deja o tendinta . In opinia mea , aceasta tendinta ( aparuta acum la noi in cercuri mai restranse ) se inscrie intr-o tendinta internationala de valorificare a extensiei in descriptivitate ( mesaj ) si se va accentua pe masura lansarii pe piata a noilor gTLD .
Intr-un alt thread , am vrut sa aflu daca userii Seopedia prefera varianta cu prefixul e pe o extensie cu notorietate ( ekeyword.com ) sau o extensie cu notorietate mai scazuta si cu keywordul curat ( keyword.net ) . Majoritatea covarsitoare s-a pronuntat pentru a doua varianta respectiv keyword.net . Pot presupune ca in situatia similara keyword.com vs ekeyword.ro , optiunea majoritara se va indrepta catre com ( chiar si pentru un site numai in limba romana ) .
De ce crezi ca pe expresia promotiionline ro/com/net/eu/info sunt luate in timp ce pe epromotiionline niciun tld nu e ocupat ?
N-as vrea sa se inteleaga ca modul de constructie a domeniilor prin utilizarea prefixului e de la electronic nu este valoros , dimpotriva este o constructie populara si in Romania , este insa cu adevarat valoroasa doar in anumite conditii respectiv ( un singur ) cuvant din dictionar , ideal forma singular ( parca ePromotieOnline.ro suna mai bine decat ePromotiiOnline.ro ) si popular .
Este de presupus ca tendinta romanilor de a tasta .ro in loc de .com este dezavantajoasa pentru cei de la financiarul.com si a fost luata in considerare in replierea pe fin.ro , dar cred ca nu a fost cel mai important considerent in decizia lor de rebrenduire . Nu stiu exact ce i-a facut sa se rebrenduiasca , dar nu cred ca extensia a fost principala vinovata . O promovare ( inclusiv SEO ) superioara ar fi putut reduce si chiar anula fara probleme dezavantajul extensiei . O fi extensia domeniului importanta , dar exista si alte componente ale siteului foarte importante .
Principiul utilizarii si trecerii pe .ro in orice conditii poate fi pagubos .Vad ca Realitatea Tv are redirect de la .ro la .net si se mentine pe brendul realitatea.net .
Eu ma gandesc asa: daca deja ai folosit cuvantul "online" in numele domeniului, de ce sa te repeti si sa mai pui si .net in coada? Cu .com e mult mai ok.
Într-o zi, riscând, poți să rămâi fericit pentru toată viața !
Contează ce produci nu cine pretinzi a fi.
Hmm, grea decizie. Dupa cum spunea iSky, .net e mai brandabil, cu singura mentiune ca eu am singularul, promotieonline.
Majoritatea covarsitoare recomanda com-ul. DIn experienta, am observat ca ambele extensii se comporta la fel. O sa incerc sa ma decid zilele acestea, deocamdata, vreau sa imi fac o schita a siteului, inainte de a purcede efectiv la treaba.
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)