Pagina 4 din 9 PrimulPrimul ... 23456 ... UltimulUltimul
Rezultate 31 la 40 din 87

Subiect: Mic ghid de optimizare SEO

  1. #31
    Avatarul lui danielbuca
    danielbuca este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    13th August 2006
    Locaţie
    Bucharest
    Vârstă
    41
    Posturi
    431
    Putere Rep
    28


    Implicit

    Daca site-ul tau este suficient de bun va fi citat de concurenta.

    Hai sa iti spun despre ce este vorba, serios acum.
    Sa zicem ca ai un magazin de calculatoare. Daca pe tom's hardware (cred ca asa ii zice) se pune un link catre tine atunci acel link e foarte important.
    Sunteti din aceeasi categorie si valoarea lui tom's hardware e mare si un link catre un site tot din aceeasi categorie cantareste mult.

  2. #32
    Avatarul lui thefan
    thefan este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    27
    Data înscrierii
    30th December 2006
    Locaţie
    Oradea
    Vârstă
    43
    Posturi
    1.432
    Putere Rep
    27


    Implicit

    ...cred ca inteleg.

    Feed-ul RSS al itxpert. info a fost preluat de catre server-admin. ro. Acest lucru este foarte bine pentru mine, ca e din aceeasi categorie si cealalta pagina (IT). Acum mi-a picat... multumesc

  3. #33
    Avatarul lui Cipixxx
    Cipixxx este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    29th January 2007
    Vârstă
    36
    Posturi
    73
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Citat Postat în original de Diana Vezi Post
    - folosire headinguri (h1, h2 ...)
    - formatare cuvinte cheie (bold, italic)
    nu inteleg de ce este nevoie de asta pt optimizare ...ca folosesc h1 sau ca folosesc text normal ar trebui sa fie tot aia

  4. #34
    Avatarul lui Bogdan Citoiu
    Bogdan Citoiu este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    15th November 2006
    Locaţie
    Timisoara
    Vârstă
    34
    Posturi
    518
    Putere Rep
    25


    Implicit

    motoarele de cautare pun accent pe titlurile dintre <h1>...</h1>, <h2>...</h2> iar cuvintele dintre <b>..</b>,<strong>..</strong> sunt considerate importante. cum si in practica un cuvant ingrosat.. e un cuvant important.. nu?

  5. #35
    Avatarul lui prieten-imaginar
    prieten-imaginar este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    11th August 2007
    Posturi
    11
    Putere Rep
    0


    Implicit

    am citit ce ati scris. mi-am facut o lista.
    am niste nelamuriri legate de urmatoarele.

    -bagat style intern in css extern (nu inteleg aici. daca e css extern pentru toate paginile,ce trebuie sa contina css-ul intern? si de ce? era un site strain cu pagini facute numai in css. stie cineva linkul? am nevoie de un refresh.)
    - folosire headinguri (h1, h2 ...) aici care element al paginii sa fie 1 si care 2 sau 3? aleg prima parte a paginii? e o regula? sau care le consider eu importante le pun cu h1? pana la ce h se merge de obicei? 3,4?
    -fara continut cu font-size 0 (intra la regula fara spam in content)aici cred ca am inteles dar vroiam sa fiu sigur. din greseala am dat odata select all la un site in flash si am observat ceva mic mic mic de tot inainte de flash. si am dat copy/paste in word si era o propozitie. propozitia aia aparea pe google la descrierea site-ului. asta nu trebuie sa fac? sau era altceva de inteles?
    -focusare de keywords pentru pagini de "profil" distinct aici nu am inteles nimic
    -fara link-uri catre site-uri care practica spam de unde stiu care site practica spam? este vreo lista undeva? sau care sunt indiciile dupa care ar trebui sa imi dau seama?
    -analiza a primelor 3-5 site-uri care apar in motoarele de cautare ptr cuvintele cheie targetate ce trebuie analizat la ele?
    -meniu de navigare unic adica acelasi meniu pe fiecare pagina? stiu ca e aiurita intrebarea dar mi se pare ciudat. nu am vazut site-uri cu meniuri care sa difere de la o pagina la alta.
    -meniul sa fie cu link-uri pe text. nu pe imagini, nu pe butoane flash si daca ai un layout care e facut in photoshop si ai zis ca iti pui poze la meniu ce faci? pui text in loc de butoane? nu sunt solutii ca sa pastrezi butonul imagine?
    -ce inseamna inbound links? ce fel de linkuri mai sunt? presupun ca mai sunt si altfel de linkuri. o clasificare undeva a notiunilor astea?
    ce se intampla dupa ce 2 site-uri care au aceleasi cuvinte si expresii cheie fac tot ce s-a recomandat in acest topic? ce face diferenta?

  6. #36
    Avatarul lui evolution
    evolution este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    29th October 2006
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    996
    Putere Rep
    28


    Implicit

    Citat Postat în original de prieten-imaginar Vezi Post
    am citit ce ati scris. mi-am facut o lista.
    am niste nelamuriri legate de urmatoarele...
    -bagat style intern in css extern daca pentru design faci un fisier separat
    design.css atunci iti umpli paginile cu mai putine linii de cod fata de situatia in care nu ai folosi CSS.Astfel fiecare pagina va avea marime mai mica. Atentie insa , nu este sigur ca spiderii citesc CSS-ul , deci elementele <b> <h1> etc ar trebui puse direct pe pagina.
    - folosire headinguri (h1, h2 ...) de obicei se merge de la H1 pana la H3. Prin folosirea acestor headings ajuta spiderul sa deduca structura de arbore a paginii,care sunt titlurile/linkurile cele mai importante de pe acea pagina.Nu abuza de ele.
    -fara continut cu font-size 0 unii folosesc keyworduri pentru a fi citite de spideri,dar care nu sunt vizibile surferilor . Daca te prinde Google te scoate din index.De obicei raporteaza un concurent al tau catre Google ca ai text ascuns.Se pare ca Google nu e suficient de destept sa gaseasca el singur acest tip de spam.
    -focusare de keywords pentru pagini de "profil" distinct daca ai pagini care trateaza subiecte(cuvinte cheie) diferite incearca sa sa optimizeze pagina pentru acel cuvant(sa folosesti si sinonime,sa pui cuvantul cheie in bold,h1 etc)
    -fara link-uri catre site-uri care practica spam cand pun un link catre un site,ma uit daca are PR. Daca are PR0 , ii caut pagina principala pe Google www. site .com Daca e indexata ma uit si in Cache sa vad data. Daca nu e in index nu ii pun link.
    -analiza a primelor 3-5 site-uri care apar in motoarele de cautare ptr cuvintele cheie targetate vezi cum folosesc ei toate elementele de care vorbim aici,vezi de unde si cate linkuri au , incearca sa afli de ce au ajuns in primele pozitii in SERPS si fa ceva peste ce au facut ei.
    -meniu de navigare unic adica linkurile principale,categoriile siteului tau
    -meniul sa fie cu link-uri pe text. nu pe imagini, nu pe butoane flash. spiderul nu citeste cuvintele de pe poza,incearca sa folosesti poza ca background ,iar linkul sa fie text
    -ce inseamna inbound links? IBL sau backlinks inseamna linkuri de la altii catre siteul tau.

    Diferenta o face continutul,vechimea siteului , numarul de linkuri -sunt multe.Nu sunt cunoscute exact deoarece algoritmul lui Google nu este facut public si este supus schimbarii permanente. Le inveti si experimentand pe propria piele. Aici este un forum la fel de util cu membri care au siteuri inainte de a aparea internetul la noi.
    Aici este blogul lui Matt Cutts,un inginer care lucreaza la Google si in care gasesti si informatii referitoare la SEO.
    Cel mai important este sa ai un site folositor utilizatorilor,astfel ei vor reveni pe siteul tau si vei obtine linkuri de la alte siteuri.Nu neglija SEO .Nu spama pentru ca nu vei avea viata lunga cu Google.Incearca sa fii la curent cu ultimele noutati in materie de SEO si ajuta cu discutii constructive comunitatea de pe forum,pentru a creste impreuna. Succes!

  7. #37
    Avatarul lui prieten-imaginar
    prieten-imaginar este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    11th August 2007
    Posturi
    11
    Putere Rep
    0


    Implicit

    multumesc pentru lamuriri si pentru resurse.
    am 18 site-uri. saracele nu au fost tratate corect din necunostinta. nu au facut SEO deloc. cred ca o sa ma antrenez pe ele. sunt si cateva de insitutii publice. am gasit aici ceva si despre accesibilitate, interesant. eu nici macar nu ma gandisem la asa ceva. foarte util forumul asta.

  8. #38
    Avatarul lui Ioan Margineanu
    Ioan Margineanu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    29
    Data înscrierii
    16th May 2005
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    39
    Posturi
    1.098
    Putere Rep
    29


    Implicit

    Citat Postat în original de prieten-imaginar Vezi Post
    am citit ce ati scris. mi-am facut o lista.
    am niste nelamuriri legate de urmatoarele.

    -bagat style intern in css extern (nu inteleg aici. daca e css extern pentru toate paginile,ce trebuie sa contina css-ul intern? si de ce? era un site strain cu pagini facute numai in css. stie cineva linkul? am nevoie de un refresh.)
    - folosire headinguri (h1, h2 ...) aici care element al paginii sa fie 1 si care 2 sau 3? aleg prima parte a paginii? e o regula? sau care le consider eu importante le pun cu h1? pana la ce h se merge de obicei? 3,4?
    -fara continut cu font-size 0 (intra la regula fara spam in content)aici cred ca am inteles dar vroiam sa fiu sigur. din greseala am dat odata select all la un site in flash si am observat ceva mic mic mic de tot inainte de flash. si am dat copy/paste in word si era o propozitie. propozitia aia aparea pe google la descrierea site-ului. asta nu trebuie sa fac? sau era altceva de inteles?
    -focusare de keywords pentru pagini de "profil" distinct aici nu am inteles nimic
    -fara link-uri catre site-uri care practica spam de unde stiu care site practica spam? este vreo lista undeva? sau care sunt indiciile dupa care ar trebui sa imi dau seama?
    -analiza a primelor 3-5 site-uri care apar in motoarele de cautare ptr cuvintele cheie targetate ce trebuie analizat la ele?
    -meniu de navigare unic adica acelasi meniu pe fiecare pagina? stiu ca e aiurita intrebarea dar mi se pare ciudat. nu am vazut site-uri cu meniuri care sa difere de la o pagina la alta.
    -meniul sa fie cu link-uri pe text. nu pe imagini, nu pe butoane flash si daca ai un layout care e facut in photoshop si ai zis ca iti pui poze la meniu ce faci? pui text in loc de butoane? nu sunt solutii ca sa pastrezi butonul imagine?
    -ce inseamna inbound links? ce fel de linkuri mai sunt? presupun ca mai sunt si altfel de linkuri. o clasificare undeva a notiunilor astea?
    ce se intampla dupa ce 2 site-uri care au aceleasi cuvinte si expresii cheie fac tot ce s-a recomandat in acest topic? ce face diferenta?
    O sa-ti raspund pe rand:
    - css extern: micsoreaza cantitatea de cod din pagina si face continutul mai usor de identificat. Also mareste raportul content/cod
    - hx-urile sunt considerate "titluri" pentru pagina sau pentru sectiuni din ea. Practic spun motoarelor de cautare ce vor gasi in acea pagina, la nivel de continut. Importanta lor de doar putin mai mica decat a tagului title
    - font-size:0 inseamna text invizibil si motiv de banare. Acelasi lucru se obtine du display:none sau cu pozitionare negativa, in afara paginii. Evita astfel de prostii
    - cand faci o pagina, gandeste-te la keywordul (keyword-urile - maxim 2-3) pentru care va fi cautata. Incearca sa ai densitatea lor in pagina in jur de 3%
    - http://www.bad-neighborhood.com
    - titluri, taguri, densitatea cuvintelor cheie din pagina, daca au statistici publice - ce keyword-uri le aduc trafic
    - nu mi-e clar de unde ai extras intrebarea cu meniul unic. Nu imi e clar ce e acolo
    - ba da, poti folosi si imagini pentru meniu chiar daca textul e mereu de preferat in anchor. Foloseste insa alt-uri pe imagini
    - IBLs = inbound links = linkuri catre site-ul tau

    Diferenta intre 2 site-uri white hat optimizate bine o fac cateva lucruri:
    - numarul de linkuri
    - cantitatea de continut
    - usurinta in a retine numele si vizitatorii directi. Nu uita ca optimizarea e o tehnica in care se pot schimba multe de la o zi la alta si e bine sa ai un procent serios de vizitatori care te recunosc ca "autoritate" in domeniu.
    Ultima modificare făcută de Ioan Margineanu; 12th August 2007 la 14:20.

  9. #39
    Avatarul lui prieten-imaginar
    prieten-imaginar este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    11th August 2007
    Posturi
    11
    Putere Rep
    0


    Implicit

    multumesc inca o data.

  10. #40
    Avatarul lui Seo_clean
    Seo_clean este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    23
    Data înscrierii
    7th May 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    57
    Posturi
    167
    Putere Rep
    23


    Implicit

    Un pont calitativ pe care nu il vad pe acest thread:
    Alege cu grija the landing page. Nu intotdeauna prima pagina te avantajeaza la SEO.
    Entrepreneurship & business research
    Daca arata ca o ratza, se misca si macane ca o ratza, atunci sigur este o ratza.

Pagina 4 din 9 PrimulPrimul ... 23456 ... UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Ghid util Adsense - optimizare si tool-uri
    De Nichita în forumul Adsense
    Răspunsuri: 1
    Ultimul Post: 23rd July 2009, 16:03
  2. Comentarii privind Mic ghid de optimizare SEO
    De dbd în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 23
    Ultimul Post: 12th May 2007, 22:01
  3. Mare ghid de optimizare :)
    De Cipixxx în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 27th April 2007, 00:53

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •