Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 18

Subiect: Non-keyword SEO & duplicate content

  1. #1
    Avatarul lui Liviu Timar
    Liviu Timar este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    22
    Data înscrierii
    1st December 2007
    Posturi
    29
    Putere Rep
    22


    Implicit Non-keyword SEO & duplicate content

    Vreau sa aduc in discutie modul in care s-ar putea face optimizarea pt un site pe alte cuvinte decat cuvinte cheie. Un exemplu bun ar fi site-urile de stiri. Ce trebuie facut ca sa apari sus pentru niste cuvinte care sunt intr-un titlu al unui articol, de ex (avand in vedere ca acel cuvant nu e cuvant cheie pentru site-ul tau, deci nu l-ai optimizat in niciun fel pentru el)? Sa zicem ca are loc un eveniment, lumea cauta pe Google despre acel eveniment si apari tu primul cu articolul tau... Cred ca 'reteta' ar fi asa: optimizezi site-ul pentru un anumit cuvant, primesti vizitatori si link-uri si iti creste autoritatea si PageRank-ul. Astfel, site-ul e indexat des si cand apare articolul la tine pe site, Google vede repede si, avand o autoritate si un PR mare, apari sus in SERPs. Este asa? Si ce strategii se pot aplica pentru o buna pozitionare in cazul asta?

    Alta intrebare ar fi legata de duplicate-content. Exista site-uri gen agregatoare de presa care sunt sus in Google, cu toate ca sunt bazate pe preluarea continutului de la alte site-uri. De ce se intampla asta? Sau ele sunt sus doar pt cuvantul cheie pt care s-au optimizat si nu pentru continut?

    Sper ca s-a inteles ce am explicat si vreau sa vad parerile si celor mai priceputi.

  2. #2
    Avatarul lui Hobart
    Hobart este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    19th May 2009
    Locaţie
    Bucharest, Romania
    Posturi
    679
    Putere Rep
    25


    Implicit

    Ca să zgândăr puţin subiectul am intenţionat şi eu să fac un sit cu conţinut adus prin RSS dar am aflat că voi fi penalizat pentru duplicate content aşa că am renunţat la idee.

    Cu keywordurile cred eu (asta aştept, să fiu contrazis ) că acel conţinut este împărţit într-unul generic care de fapt este suportul keywords (exemplu tematica – Fotbal, Michael Jackson etc.) şi cel adus prin feed. Evident conţinutul adus trebuire să se plieze ca topic pe cel generic.
    Este greu de presupus că un conţinut nou este imediat indexat de Google şi pus sus în SERP.
    Am un magazin GSM, un director web si multa pasiune

  3. #3
    Avatarul lui Liviu Timar
    Liviu Timar este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    22
    Data înscrierii
    1st December 2007
    Posturi
    29
    Putere Rep
    22


    Implicit

    Revin cu un exemplu:
    digg.com. Nu se bazeaza pe SEO, nu e optimizat pentru niciun cuvant si nici nu apare in serps pentru titluri de articole postate pe el (probabil pt ca e continut duplicat - apar sursele originale cu articolul respectiv). Cum e promovat un astfel de site, avand in vedere ca nu se pot aplica strategii SEO...? Prin "word of mouth" pare un proces greoi...si mi-e greu sa cred ca doar prin asta si prin marketing viral ("digg this") se ajungelatraficul si popularitatea lui digg.com...

  4. #4
    Avatarul lui Hobart
    Hobart este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    19th May 2009
    Locaţie
    Bucharest, Romania
    Posturi
    679
    Putere Rep
    25


    Implicit

    Seo on-page e nul. In schimb off-page e super tare.
    In link popularity depaseste cu mult microsoft.com.
    Are pr8, cred ca e vechi si are mare notorietate de pe vremea cand nu exista RSS.

    Traficul nu cred ca e organic.
    Am un magazin GSM, un director web si multa pasiune

  5. #5
    Avatarul lui Liviu Timar
    Liviu Timar este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    22
    Data înscrierii
    1st December 2007
    Posturi
    29
    Putere Rep
    22


    Implicit

    Asa e, traficul nu e organic...dar tocmai despre asta vreau sa vad pareri de la cei mai 'priceputi': la ce folosesc aceste multe link-uri? Ele dpdv SEO nu au valoare, avand in vedere ca nu e optimizat pt un anumit cuvant si ca nu apare in rezultate pentru articolele postate pt ca e duplicate content, nu-i asa? Folosesc doar pt ca aduc vizitatori prin click-uri directe? Dar sa aiba toate link-urile astea multe cum a ajuns?

  6. #6
    Avatarul lui Hobart
    Hobart este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    19th May 2009
    Locaţie
    Bucharest, Romania
    Posturi
    679
    Putere Rep
    25


    Implicit

    Uite un tread extrem de interesant.

    Linkul reprezinte un argument SEO extrem de puternic.
    Daca te uiti pe acest forum o sa vezi ca se si cumpara/vand linkuri.

    Deci SEO nu inseamna doar on-page cu meta-uri si content.
    Am un magazin GSM, un director web si multa pasiune

  7. #7
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    59
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    41
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    59


    Implicit

    Citat Postat în original de Hobart Vezi Post
    Seo on-page e nul. In schimb off-page e super tare.
    Cred ca n-ai auzit de zicala asta "If Content is King, Links Are Queen". Onpage nu e nul si venind din partea unui SEO imi da de gandit.

    Si aici putem deschide un subiect lung despre asta. Incepe prin a citi ce scrie Cathubodua pe Web Copywriter.

    Si apoi, mai retine un aspect: ceea ce tine de offpage, e tot onpage, doar ca nu e pe site-ul tau ci pe site-ul altuia. Link-urile pe care le iei (offpage) vin de pe site-uri (onpage) si daca link-urile nu au relevanta intre onpage si offpage, link-ul e egal cu 0 ca si calitate.

    Deci ambele isi au rolul lor.
    Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.

  8. #8
    Avatarul lui Hobart
    Hobart este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    19th May 2009
    Locaţie
    Bucharest, Romania
    Posturi
    679
    Putere Rep
    25


    Implicit

    Citat Postat în original de Krumel Vezi Post
    Cred ca n-ai auzit de zicala asta "If Content is King, Links Are Queen". Onpage nu e nul si venind din partea unui SEO imi da de gandit.

    Si aici putem deschide un subiect lung despre asta. Incepe prin a citi ce scrie Cathubodua pe Web Copywriter.

    Si apoi, mai retine un aspect: ceea ce tine de offpage, e tot onpage, doar ca nu e pe site-ul tau ci pe site-ul altuia. Link-urile pe care le iei (offpage) vin de pe site-uri (onpage) si daca link-urile nu au relevanta intre onpage si offpage, link-ul e egal cu 0 ca si calitate.

    Deci ambele isi au rolul lor.
    Mulţumesc mult pentru intervenţie.

    Confuzia mea cu optimizarea onpage cred ca rezidă din faptul că eu am considerat-o doar ca meta-uri şi content. Am văzut că avem conţinutul adus prin feed-uri şi în meta uri m-am uitat şi n-am văzut definite KW.
    Am un magazin GSM, un director web si multa pasiune

  9. #9
    Avatarul lui Liviu Timar
    Liviu Timar este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    22
    Data înscrierii
    1st December 2007
    Posturi
    29
    Putere Rep
    22


    Implicit

    Asa e, content is king, dar cu toate astea, in cazul exemplului meu, ramane problema continutului duplicat. Las link-ul unui articol pe care l-am gasit ieri:
    http://www.seomkt.com/why-seo-is-so-...nd-misleading/ si un extras din el care pune aceeasi problema pe care o pun si eu:
    Let’s take digg.com as an example! 99.9% of the information on digg.com is dupe content submitted word for word with no changes to it what so ever. So in general aren’t they breaking the Google TOS and shouldn’t they be banned? why does Google cache every page of every second?
    Si pe langa asta, de ce apare in rezultate, chiar inaintea site-urilor de unde sunt respectivele articole...

  10. #10
    Avatarul lui Hobart
    Hobart este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    19th May 2009
    Locaţie
    Bucharest, Romania
    Posturi
    679
    Putere Rep
    25


    Implicit

    Citat Postat în original de Axe Vezi Post
    Asa e, content is king, dar cu toate astea, in cazul exemplului meu, ramane problema continutului duplicat. Las link-ul unui articol pe care l-am gasit ieri:
    http://www.seomkt.com/why-seo-is-so-...nd-misleading/ si un extras din el care pune aceeasi problema pe care o pun si eu:

    Si pe langa asta, de ce apare in rezultate, chiar inaintea site-urilor de unde sunt respectivele articole...
    Depinde foarte mult de ancora linkurilor.
    Am un magazin GSM, un director web si multa pasiune

Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Duplicate content?
    De keretlen în forumul Google
    Răspunsuri: 12
    Ultimul Post: 11th June 2008, 19:34
  2. duplicate content ? or not ?
    De BeFree în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 15
    Ultimul Post: 17th May 2008, 16:41
  3. Duplicate content again
    De Ringwraith în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 1
    Ultimul Post: 23rd September 2007, 02:16
  4. Duplicate content
    De aka_eu în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 17
    Ultimul Post: 8th June 2007, 10:22
  5. Duplicate content
    De Mascka în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 17th May 2007, 00:01

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •