Vreau sa aduc in discutie modul in care s-ar putea face optimizarea pt un site pe alte cuvinte decat cuvinte cheie. Un exemplu bun ar fi site-urile de stiri. Ce trebuie facut ca sa apari sus pentru niste cuvinte care sunt intr-un titlu al unui articol, de ex (avand in vedere ca acel cuvant nu e cuvant cheie pentru site-ul tau, deci nu l-ai optimizat in niciun fel pentru el)? Sa zicem ca are loc un eveniment, lumea cauta pe Google despre acel eveniment si apari tu primul cu articolul tau... Cred ca 'reteta' ar fi asa: optimizezi site-ul pentru un anumit cuvant, primesti vizitatori si link-uri si iti creste autoritatea si PageRank-ul. Astfel, site-ul e indexat des si cand apare articolul la tine pe site, Google vede repede si, avand o autoritate si un PR mare, apari sus in SERPs. Este asa? Si ce strategii se pot aplica pentru o buna pozitionare in cazul asta?
Alta intrebare ar fi legata de duplicate-content. Exista site-uri gen agregatoare de presa care sunt sus in Google, cu toate ca sunt bazate pe preluarea continutului de la alte site-uri. De ce se intampla asta? Sau ele sunt sus doar pt cuvantul cheie pt care s-au optimizat si nu pentru continut?
Sper ca s-a inteles ce am explicat si vreau sa vad parerile si celor mai priceputi.![]()