Rezultate 1 la 2 din 2

Subiect: Comertul electronic urmeaza reteta YouTube

  1. #1
    Avatarul lui Toto
    Toto este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    44
    Data înscrierii
    14th June 2005
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    1.905
    Putere Rep
    44


    Implicit Comertul electronic urmeaza reteta YouTube

    Comertul electronic urmeaza tendinta initiata de YouTube, punand la dispozitia utilizatorilor platforme video pentru demonstratii de produse, pentru critici sau laude si chiar pentru postarea de mesaje sentimentale.

    Comertul electronic urmeaza reteta YouTube In acest moment nu se cunosc implicatiile de ordin financiar ale inregistrarilor postate pe site-uri precum 1-800- Flowers.com, Buy.com, Blendtec.com, nu se stie daca vor duce la cresterea traficului sau a vanzarilor pe termen lung.

    Jim McCann, CEO-ul companiei 1-800-Flowers, un jucator important pe piata online, a anuntat initierea a doua proiecte legate de gazduirea unor filme postate de utilizatori. Este vorba de serviciul intitulat “Video Valentine”, prin intermediul caruia cei care intra pe site pot incarca fotografii, scrie mesaje si alege diverse elemente de grafica si teme muzicale, care ulterior vor fi combinate intr-un clip de 60 de secunde. Site-ul ofera posibilitatea trimiterii acestor clip-uri gratuit, dupa care angajatii companiei le verifica astfel incat sa poata fi postate pentru a le face publice.

    Articol integral pe www.wall-street.ro

  2. #2
    Avatarul lui danielbuca
    danielbuca este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    13th August 2006
    Locaţie
    Bucharest
    Vârstă
    46
    Posturi
    431
    Putere Rep
    36


    Implicit

    Un post chiar interesant despre tendintele in ecommerce.

    Dupa parerea mea solutiile de comert online vor evolua foarte mult in urmatoarea perioada, imbogatindu-se cu functionalitati strans legate de UGC (user generated content).

    Ideea e un pic mai ampla si pleaca de acum cativa ani cand a inceput transformarea de la online pasiv la online activ.

    Un magazin online clasic este un partener pasiv intr-o relatie consumator - furnizor.
    Toate aceste functionalitati - de la simplele wish list, save my order, comentarii, ratinguri, recomanda pana la continut bogat media si UGC - nu fac altceva decat sa transforme atributul pasiv in activ.

    Cu cat un magazin online va fi mai activ cu atat el va ocupa un loc mai important in vietile utilizatorilor si va aparea notiunea de dependenta (componenta incipienta a complexului proces de loializare).

    Sunt multe de spus pe aceasta tema si acesta este un subiect foarte interesant insa am sa ma opresc aici cu comentariile.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Pret CPM blocheaza comertul?
    De attempt în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 9
    Ultimul Post: 2nd December 2009, 13:33
  2. De cand exista comertul electronic ?
    De zoltankr în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 10
    Ultimul Post: 20th March 2008, 02:58
  3. Ce credeti? Cum se va dezvolta comertul electronic in 2007?
    De BlueBoy în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 2nd April 2007, 01:17
  4. Digg urmeaza sa fie vandut cu minim $150 milioane
    De Cristian Mezei în forumul Stiri despre motoarele de cautare, SEO si Marketing
    Răspunsuri: 7
    Ultimul Post: 23rd November 2006, 04:24
  5. Ce mai urmeaza...
    De Razvan Pop în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 2
    Ultimul Post: 10th October 2005, 00:29

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •