In primul rand ar trebui sa faci o analiza serioasa pe fiecare sursa de comenzi (organic, CPC, SM, OLx, mercador, etc) vezi ce procent de retururi ai la fiecare sursa si adapteaza apoi strategia
In primul rand ar trebui sa faci o analiza serioasa pe fiecare sursa de comenzi (organic, CPC, SM, OLx, mercador, etc) vezi ce procent de retururi ai la fiecare sursa si adapteaza apoi strategia
Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama
Verifica daca ai o noua sursa de promovare/canal care nu da randamentele asteptate.
La mine in toiul verii si in timpul sarbatorilor de iarna creste rata de colete neridicate. Oamenii sunt ceva mai ne-online.
Dar dupa aceste perioade le ofer posibilitatea retrimiterii produselor fara plata taxelor de retur. Ii inteleg dar in final tot pe plus ies mai ales daca sunt clienti fideli.
Si pe site-ul acesta spune ca trebuie sa ai acordul clientului. O clauza in termeni si conditii din punctul meu de vedere nu e in regula.
Pentru a putea publica datele clientilor neseriosi in Baza Nationala de date, Magazinele Online au obligatia de a:
1. Notifica Autoritatea Nationala de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal ca sunt operatoare de date cu caracter personal.
2. Adauga o Clauza in Termenii si Conditiile serviciului pe care il oferiti :
In momentul in care comandati un produs sau un serviciu de la firma noastra fara a Plati respectivul produs sau serviciu, cauzandu-ne astfel prejudicii de natura financiara, va dati consimtamantul in mod express si neechivoc pentru a va fi puse datele personale la dispozitia Bazei Nationale ClientiNeseriosi.ro
Nu vad mentionat nici pe okazii, nici tocmai, nici mercador chiar daca au siglele lor pe site.
Si rectific pentru Puthre din ~nu poti face asa ceva~ in ~nu poti face asa ceva legal~
Ba da poti face ceva legal si anume faci confirmarea prin telefon si inregistrezi conversatiile , atentionand clientul ca aceasta conversatie se inregistreaza pt bla bla bla(la fel cum este la upc,rds, romtelecom,etc) si ii spuneti clientului ca daca nu ridica comanda pe care o confirma va suporta taxele de transport. Si cand refuza sa ridice coletul va duceti la politie si depuneti o plangere pentru inselarea increderii si prejudicierea activitatii comerciale in valoarea de x reprezentand taxele de transport+ altele.
O sa primeasca x,y,z notificarile de la politie si o sa plateasca sigur.
Ar fi o chestie ca o comanda/client sa fie legata de telefon prin a avea dreptul sa tragi costul transportului in caz de retur. Asa cum platesti anumite servicii prin sms sa fie o optiune de tragere de pe acel numar de telefon.
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
renunta la livrarea prin posta, se va imbunatati enorm rata de retur.
...si va scadea drastic numarul comenzilor. Sunt domenii in care comenzile cu plata ramburs au o pondere importanta, pe unele nise depasind 50%. Chiar si cand oferi un pret mai bun pentru plata online (reducere de 25% din pret), comenzile cu plata ramburs au fost majoritare.
Nu toate site-urile sunt emag, unde exista si factorul incredere (chiar si acolo probabil ca exista un numar insemnat de comenzi cu plata ramburs).
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)