Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 14

Subiect: Experiente Retur PcGarage.ro

  1. #1
    Avatarul lui RedHat
    RedHat este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    45
    Data înscrierii
    23rd September 2010
    Locaţie
    Iasi
    Posturi
    896
    Putere Rep
    45


    Implicit Experiente Retur PcGarage.ro

    Am achizitionat recent un laptop pe firma de la ei. Produsul vine cu o serie de minusuri care nu erau specificate, placa de retea nefunctionala si geanta cu defecte de fabricatie, materiale de o calitate foarte proasta (in ciuda faptului ca a costat peste 2500 lei) pe care raman amprente etc.

    Am cerut returnarea produsului si achizitionarea unuia mai scump insa m-am izbit de un refuz datorita faptului ca produsul a fost achizitionat pe persoana juridica si m-au invitat sa trimit laptopul in service, lucru care nu intentionez sa-l fac, dat fiind faptul ca am platit pentru un produs nou, nu unul reconditionat. Per ansamblu, mi se pare aberant in ciuda faptului ca O.G. 130/2000 face referire in mod special la persoanele fizice.


    As dori sa stiu daca are cineva experiente cu returul produselor la PcGarage si cum s-au solutionat.
    Ultima modificare făcută de RedHat; 27th March 2014 la 12:59.

  2. #2
    Avatarul lui Tom
    Tom
    Tom este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    129
    Data înscrierii
    25th September 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    3.169
    Putere Rep
    129


    Implicit

    Citat Postat în original de RedHat Vezi Post
    Am achizitionat recent un laptop pe firma de la ei. Produsul vine cu o serie de minusuri care nu erau specificate, placa de retea nefunctionala si geanta cu defecte de fabricatie.

    Am cerut returnarea produsului si achizitionarea unuia mai scump insa m-am izbit de un refuz datorita faptului ca produsul a fost achizitionat pe persoana juridica si m-au invitat sa trimit laptopul in service, lucru care nu intentionez sa-l fac, dat fiind faptul ca am platit pentru un produs nou, nu unul reconditionat. Per ansamblu, mi se pare aberant in ciuda faptului ca O.G. 130/2000 face referire in mod special la persoanele fizice.


    As dori sa stiu daca are cineva experiente cu returul produselor la PcGarage si cum s-au solutionat.
    Nu am cu pcgarage, dar am cu marketonline aceeasi problema. In trecut am cumparat un aspirator samsung de 7 milioane, care este un rebut. Nu are viteze, iar asa zisele "viteze" nu mergeau. M-am pacalit cu un review fake, asa ca mi-am invatat lectia

    Am primit acelasi refuz: e cumparat pe persoana juridica = nu se returneaza. M-am certat cu ei 2 zile si am renuntat. Nici la service nu-l duc, pentru ca si daca functioneaza tot inutil este, asa ca l-am trecut la "pierderi" si m-am obisnuit sa nu mai comand din Romania.

    Nu ai ce sa faci, asa este legea, cu un mare avantaj pentru magazine, care scapa de retur pentru persoanele juridice. Daca ai firma, esti prost!

    Sunt si magazine care accepta retur de la PJ, dar politica o face fiecare in functie de interesul pentru clienti.
    Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.

  3. #3
    Avatarul lui RedHat
    RedHat este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    45
    Data înscrierii
    23rd September 2010
    Locaţie
    Iasi
    Posturi
    896
    Putere Rep
    45


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Am discutat cu cineva mai important de la ei si concluzia este aceeasi.
    Atata timp cat legea nu ii obliga, nu au nici un interes sa arate vreo urma de respect fata de clienti. E amuzant cum din cauza unei politici idioate si unui banal retur dau cu piciorul atator clienti.

    Totusi, in linii mari vina este a mea deoarece ar fi trebuit sa imi fac temele mai bine inainte de a cumapra de la ei. Pe viitor, daca planuiti sa achizitionati ceva pe firma, mergeti la emag.

  4. #4
    Avatarul lui Marius Morariu
    Marius Morariu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    45
    Data înscrierii
    29th September 2011
    Posturi
    759
    Putere Rep
    45


    Implicit

    Ce sa faci si cu emag? Eu dupa 1 luna, la un laptop nou, s-a dus placa de baza. au reparat problema si au facut alta, adica mi-au stricat carcasa in timpul reparatiei.

    Sa mai zic ca un aspirator a fost trimit in service de vreo 5 ori cred, nou luat si imediat dupaia stricat in serie, dar n-au clintit deloc sa-l ia inapoi, sa le dau diferenta si sa-mi dea altceva. Nu, trimite-l pana te saturi si sta numai in service-uri.

    Asa ca eu ma zis de mult pass la emag, pe langa ce-am patit mai au si niste preturi nesimtite. Eventual as cumpara mai repede din afara, vorba lui Tom

  5. #5
    Avatarul lui puthre
    puthre este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    81
    Data înscrierii
    21st February 2011
    Locaţie
    București
    Posturi
    2.154
    Putere Rep
    81


    Implicit

    Aceeasi problema cu PC Garage a avut-o un prieten. Au refuzat returul unei tastaturi pentru ca a ridicat-o de la sediu.
    Caut cu jingle.ro.

  6. #6
    Avatarul lui LensFlare
    LensFlare este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    40
    Data înscrierii
    25th November 2010
    Posturi
    1.114
    Putere Rep
    40


    Implicit

    @Marius Morariu, produsele respective erau construite de eMAG de esti asa pornit impotriva lor? De altfel nici de service nu se ocupa ei, ci producatorul.

  7. #7
    Avatarul lui Tom
    Tom
    Tom este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    129
    Data înscrierii
    25th September 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    3.169
    Putere Rep
    129


    Implicit

    Citat Postat în original de LensFlare Vezi Post
    @Marius Morariu, produsele respective erau construite de eMAG de esti asa pornit impotriva lor? De altfel nici de service nu se ocupa ei, ci producatorul.
    Depinde de la brand la brand, iar asta cu service-ul e o alta "smecherie" a magazinelor. Nu are sens discutia, dar iti dau cateva exemple.

    Sunt magazine la noi care vand de exemplu iphone de ASIA, care este mai ieftin, pentru ca asa este politica apple, doar ca NU ASIGURA SERVICE. Cand magazinul din ro are probleme cu telefonul, nu il schimba, il repara la ei la service, pentru ca nu se aplica politica apple (schimbare telefon), cat se aplica politica lor: service intern. Asa ca produsul este acelasi, doar ca politica de service o face magazinul si nu producatorul.

    Preferi sa cumperi cu 100 usd mai ieftin si sa asiguri tu service.

    Un exemplu cu emag (acum 3 ani cand comandam din ro): cumparat televizor samsung de la ei, venit acasa la parinti (la tara) cu un pixel mort, solutia: trebuie trimis la service, dar nu la samsung

    Metro vinde pc-uri cu service la oradea Ghici cine plateste transport dus-intors?

    etc.

    Service-ul se face in functie de "combinatiile" magazinului.

    ----------

    DA, exista magazine care importa piese (vama ieftina) si le asambleaza aici. Produsele finale se vand sub nume de brand, dar service intern, brand-ul nu acorda service pentru ele.

    -----------

    In cazul problemei din topic, repet, depinde de magazin. Sunt magazine care accepta retur la PJ si altele care nu accepta. Sunt anumite magazine care nu vand efectiv la PJ Discutia e complexa, daca intram in facturi si altele

    Sunt prea multe aspecte de disctutat asa ca propun sa ramanem ontopic.

    @ Marius, poti sa faci un post: magazinele care nu accepta retur de la PJ si sa le adaugam acolo pe toate.
    Ultima modificare făcută de Tom; 28th March 2014 la 15:27.
    Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.

  8. #8
    Avatarul lui croif
    croif este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    34
    Data înscrierii
    18th February 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    44
    Posturi
    168
    Putere Rep
    34


    Implicit

    Eu am returnat tot ce am avut nevoie la emag pe PJ. Chiar nu mi s-a comentat niciodata.
    Daca iau pe persoana fizica, atunci caut pretul cel mai bun, dar decat sa raman cu un produs in brate (din varii motive), prefer sa platesc un pic mai mult.

  9. #9
    Avatarul lui Analiză
    Analiză este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    23
    Data înscrierii
    1st November 2012
    Locaţie
    Braila
    Posturi
    357
    Putere Rep
    23


    Implicit

    Citat Postat în original de Marius Morariu Vezi Post
    Ce sa faci si cu emag? Eu dupa 1 luna, la un laptop nou, s-a dus placa de baza. au reparat problema si au facut alta, adica mi-au stricat carcasa in timpul reparatiei.

    Sa mai zic ca un aspirator a fost trimit in service de vreo 5 ori cred, nou luat si imediat dupaia stricat in serie, dar n-au clintit deloc sa-l ia inapoi, sa le dau diferenta si sa-mi dea altceva. Nu, trimite-l pana te saturi si sta numai in service-uri.


    Asa ca eu ma zis de mult pass la emag, pe langa ce-am patit mai au si niste preturi nesimtite. Eventual as cumpara mai repede din afara, vorba lui Tom
    Eu am trimis un laptop la ei, avea 2 defecte :
    tastatura stricata(puteai sa o inlocuiasca), si mufa de sunet era stricat, nu folosesc castile decat printr-un usb.
    N-au reusit sa il repare, aveam la ei garantie prelungita si din cauza asta s-a miscat totul mai rapid cica, mi-au propus restutierea banilor(desi eu am folosit leptop-ul respectiv un an intreb) insa am preferat sa dau 180 de lei diferenta si am luat altul nou, totul s-a decurs in mai putin de 2 saptamani.
    O ruda in aceeasi perioada a asteptat o luna pentru a i se schimba tastatura si hard-ul.

  10. #10
    Avatarul lui attempt
    attempt este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    35
    Data înscrierii
    12th February 2007
    Locaţie
    Satu Mare
    Vârstă
    43
    Posturi
    490
    Putere Rep
    35


    Implicit

    Cu emag nu am avut problemele aceastea nici pe persoana juridica. Am patit ca un laptop nu mergea de la bun inceput dar eu am zis ca il returnez nu ca nu porneste laptopul ci ca nu imi place tastatura

Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Experiente noi
    De Rapsodia în forumul Adsense
    Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 23rd January 2014, 10:20
  2. Vand voucher pcGarage
    De c|neva în forumul Vouchere/Cupoane Magazine
    Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 7th June 2013, 13:47
  3. script azerty/pcgarage
    De kmedia în forumul Client side
    Răspunsuri: 3
    Ultimul Post: 2nd April 2008, 23:25
  4. webfactor - Experiente
    De SeerKan în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 22
    Ultimul Post: 14th August 2007, 20:29
  5. Experiente cu CPA referrals
    De florin în forumul Adsense
    Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 7th July 2007, 14:10

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •