Am primit si eu raspuns astazi, customer support-ul mi se pare ok desi a durat mai mult de 3 zile sa primesc un raspuns.
Deocamdata nu au datafeed
Am primit si eu raspuns astazi, customer support-ul mi se pare ok desi a durat mai mult de 3 zile sa primesc un raspuns.
Deocamdata nu au datafeed
gata. am primit raspunsul a trecut cam 1 saptamana dar mi-au motivat intarzierea e ok!
Cred ca depinde si de problema la care trebuie sa raspunda.
Mie mi-au raspuns foarte repede cand le-am semnalat anumite disfunctionalitati in site.
tot traficul catre DOMO.ro e trimis catre magazinul DOMO din okazii.ro ... sa mai faci afiliere cu domo ... NOT!
Au probleme cu magazinul. Au incercat de mai multe ori sa-l puna online...
si ... e vina mea ? de ce nu s-au pregatit ? din cate stiu anul trecu au avut trafic foarte mare pe site la ei ... puteau preconiza ca si anul asta va fi la fel si sa se pregateasca.
N-a zis nimeni ca e vina ta, cu siguranta e vina lor, doar ca nu este ceva premeditat.
Ca sa fiu sincer, pentru mine nu e o surpriza... Acum ceva timp am aruncat o privire peste site-ul lor si nu era nici atunci 100% functional.
in sfarsit si-a revenit DOMO ... ora 21:19
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)