lol, buna asta. da, se testeaza. putintica rabdare va rog.
lol, buna asta. da, se testeaza. putintica rabdare va rog.
bun subiectul, propuneti, detaliati :p
logo altex sa ramana dar nu in locul ala. acolo merge un buton de cumpara. sa ascunzi un brand atat de bun e o prostie curata. intr-o formula bine pusa la punct, widgetul ala trebuie sa converteasca excelent.
daca se doreste, sa se poata alege spre afisare doar produse la reducere cu pretul vechi scris obligatoriu acolo in widget. poate daca e loc sa fie specificat daca e in stoc sau doar la comanda produsul. daca se fac campanii de reducere pe produse valabile doar cateva zile atunci si un text cu 'reducere valabila inca...x zile' sau alta formula dar care sa sublinieze clar treaba asta.
vad ca acum nu mai e pe site treaba cu 'mai sunt x produse in stoc' cum era prin iarna parca. mergea folosita si treaba asta la produsele care sunt deja in stoc. grabeste procesul de cumparare.
Marius, nu pot sa trec tot ce vrei tu intr-o reclama mica. Brandul va ramane cu siguranta, daca este pret redus, se afiseaza pretul vechi taiat langa cel nou. Lucram cu stoc la 90% din produse, deci nu e nevoie de precizari. Ceea ce e sigur: intr-un viitor update, se poate alege afisarea sau nu a pretului si adaugarea unui text la alegere: vezi pret, cumpara, detalii, etc.
repet, daca se cauta o formula buna se pot adauga. nu trebuie sa fie text totul ca intr-un articol. te mai poti juca cu o bulina,steluta pe poza produsului cu un mesaj din cele de mai sus.
mai mult kidule e vorba de marketing aici si e si afiliat, deci mai adanc merge. conteaza ca ai 90% din produse in stoc? e doar o informatie si atat. ce ziceam cu stocul sau cu zile ramase se traduce prin scarcity care-i o tehnica destul de puternica si nu simpla informare ca nu asta facem.
Marius: nu e nimic batut in cuie, sa intram in beta si strangem feedback.
Dat fiind "deranjul" pe competitia de leaduri, ar fi interesanta implementarea unui lead la creearea de cont pe altex.ro?
Consider ca bannerele nu merita extraordinar de multa atentie. Un call-to-action "detalii" "vezi pret" sau asemanator este oricum necesar insa bannerele merg doar cand ai tone de vizitatori.
De asemenea targetarea bannerelor in functie de istoricul userilor este implementat in eMAG Profitshare si la care as prefera sa am opt-in/opt-out daca se face ceva asemanator in Altex.
Foarte mult de lucru este pe partea interna din punctul meu de vedere - statistici si generare cod produs si din pagina produsului.
Am trimis tone de sugestii catre eMAG, daca ei nu vor implementa voi da forward la parte din ele. Desi cum lucrez 90% cu eMAG personal doresc sa am continuitate.
avem si noi destule de implementat, din pacate se tot prelungeste asteptarea
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)