Pagina 3 din 3 PrimulPrimul 123
Rezultate 21 la 27 din 27

Subiect: Butoane Call-to-Action în afiliere

  1. #21
    Avatarul lui tymbark
    tymbark este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    46
    Data înscrierii
    5th November 2010
    Locaţie
    Iasi
    Posturi
    1.355
    Putere Rep
    46


    Implicit

    Pt un site afiliat pe carti (site in romana), ce call-to-action recomandati? Detalii produs parca nu prea merge, pt ca nu-i o gama variate de produse, aici stii sigur ca-i vb doar de carti. Si nici sa nu fie unul prea lung gen "Afla mai multe detalii despre carte", ca nu mai seamana a buton atunci.

    PS: pt un magazin afiliat, ar merge butonul "Adauga in cos", dar avand in vedere ca de fapt nu este o adaugare in cos normala, pt ca il redirecteaza pe site-ul advertiser-ului, unde iar ar trebui sa-l adauge in cos, si ma gandesc ca ar fi derutat userul.

    PS2: a testat careva care este mai eficient: "Cumpara" vs "Comanda"... De exemplu "Cumpara online" vs "Comanda online" Ambele sugereaza acelasi lucru, dar depinde cum interpreteaza userul.
    Signatura lipsa

  2. #22
    Avatarul lui bogdancercel
    bogdancercel este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    24
    Data înscrierii
    24th April 2012
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    174
    Putere Rep
    24


    2 out of 3 members found this post helpful.

    Implicit

    "citeste-o" "rasfoieste-o" "Adauga in biblioteca"

    --- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")

    mi-am luat "o zmetie", dar chiar nu o meritam. cred ca astfel de mesaje il pot face pe cel interesat de o anumita carte sa si actioneze, poate chiar sa se si destinda putin. cel putin eu asta am inteles ca ar fi dorit si initiatorul subiectului. binteles, pot fi folosite si variatiuni de genul "cumpara si citeste-o". cred ca indemnul catre a citi este perfect justificat pentru un astfelde proiect. imi cer scuze pentru zambetul tamp din raspunsul anterior. chiar voiam sa fie de ajutor.
    dam papica la animale. pet shop online.

  3. #23
    Avatarul lui Sorin.V
    Sorin.V este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    26
    Data înscrierii
    25th September 2010
    Locaţie
    Iasi
    Posturi
    183
    Putere Rep
    26


    Implicit

    Citat Postat în original de RoManiac Vezi Post
    Butonul care a dat cel mai bun randament cand promovam magazine romanesti prin afiliere a fost acesta

    http://imageshack.us/photo/my-images/716/butonq.jpg

    Sper sa-ti faci o idee LoveLife. Adica buton mare , galben si cu mesajul Detalii Produs.
    Mesajul "Detalii Produs" poate suna banal si e posibil ca pe tine vizitator antrenat pe web sa te zgarie un pic la intelect dar din aprecierile mele in afara cat de cat de nisa IT majoritatea vizitatorilor nu sunt antrenati pe net.Asa ca formularile trebuiesc sa fie extrem de explicite.
    M-ar bucura daca ar pune si altii astfel de butoane ca sursa de inspiratie.

    Mersi, voi folosi și eu butonul.

  4. #24
    Avatarul lui Claudiu Farcas
    Claudiu Farcas este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    34
    Data înscrierii
    12th July 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    404
    Putere Rep
    34


    Implicit

    Citat Postat în original de Krumel Vezi Post

    ***
    Cel mai important lucru e sa nu mintiti.

    vs
    Alt lucru important, si practicat deja de unii, e punerea de link afiliat pe imagini. Oamenii sint atrasi de imagini. Imaginile, ca sursa, nu va apartin deci e mai bine sa mearga pe site-ul magazinului. Ptr unii lucrul asta poate parea inselator, dar in momentul in care un vizitator vrea sa vada o imagine inseamna ca e interesat (cel putin pe jumatate) de acel produs/oferta.
    Pai @Krumel, tocmai dai sfaturi despre cum sa induci in eroare vizitatorii In general aceasta practica nu este tolerata de majoritatea magazinelor din ro.

    Din ce am testat, link text are CTR mai mare decat link pe un buton oarecare in cazul blogurilor.

    In momentul in care preiei feed si doar afisezi niste produse personal folosesc sintagma "verifica pret" ce am observat ca a fost preluata de tone de alti afiliati. Personal am un Goal Rate de aprox. 15%..acum daca combinam si cu un Bounce de 60% consider ca este foarte ok. Apropo, Bounce se intersecteaza de multe ori cu "goal" pentru cei mai putin experimentati.

    In ceea ce priveste forma butoanelor recomand butoane mai 3D de marimi medii (butoane mari nu!), eventual cu schimbare de culoare atunci cand treci cu mouse-ul peste el. Combinatia galben-verde in acest caz mi-a adus cele mai bune rezultate insa nu am testat extrem de mult avand in vedere ca nu sunt pasionat de feed-uri.

    Iarasi conteaza foarte mult asezarea in pagina. Unii spun ca e bine sa plasezi butonul sau linkul sub poza produsului, in cazul site-urilor bazate pe feed DA, in cazul continutului mai bogat recomand plasarea in partea opusa insa in zona de continut principal. Se pot face foarte multe jonglerii, important este sa faceti experimente si sa setati in Analytics Goals-urile si sa urmariti evolutia procentuala sau eventual A/B simultan daca aveti resurse.

  5. #25
    Avatarul lui lovelife
    lovelife este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    99
    Data înscrierii
    8th July 2006
    Locaţie
    Galati
    Vârstă
    47
    Posturi
    5.993
    Putere Rep
    99


    Implicit

    cum setezi un goals pentru link-urile de afiliat?
    Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama

  6. #26
    Avatarul lui Claudiu Farcas
    Claudiu Farcas este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    34
    Data înscrierii
    12th July 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    404
    Putere Rep
    34


    Implicit

    Analytics - Profile - Goals - New Goal - Event - that beggins with http://event.2parale.ro in acest caz si mai poti seta inca 4 daca folosesti si alte sisteme

    Si pe urma pui in dashboard ca sa ai o privire mai atenta:
    Goal Completitions vs Unique Visitors
    Goal conversion rate vs Goal Completitions

    Poti aceste widgeturi in dashboard sa le pui ca total segment de goalsuri sau pentru fiecare dintre eventuri (clickuri) de asemenea poti urmari si din panel-ul conversions.

  7. #27
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    68
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    46
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    68


    Implicit

    Citat Postat în original de diu1so Vezi Post
    Pai @Krumel, tocmai dai sfaturi despre cum sa induci in eroare vizitatorii In general aceasta practica nu este tolerata de majoritatea magazinelor din ro.
    Cred ca si un link pe un cuvant cheie e la fel de inselator sau poate pe un buton cu "cumpara".... Iar despre practici tolerate, te asgur ca "majoritatea magazinelor din ro" nici nu stiu ce tolereaza si ce nu. Bine, exceptand PPC unde toti stiu ca nu e ok sa faci brand bidding.

    Si ai si inteles bine la ce se referea sfatul meu cu minciuna.

    M-ai prins...
    Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.

Pagina 3 din 3 PrimulPrimul 123

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Răspunsuri: 9
    Ultimul Post: 30th December 2010, 08:59
  2. Form HTML - NO ACTION
    De Lucian00 în forumul Client side
    Răspunsuri: 6
    Ultimul Post: 14th September 2010, 11:07
  3. programator action script
    De voidcode în forumul Locuri de munca
    Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 6th February 2010, 01:32
  4. Schimb de butoane !
    De tataraseni în forumul Link/banner exchange
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 23rd April 2007, 09:58
  5. Google Click-to-Call
    De Duncan în forumul Google
    Răspunsuri: 1
    Ultimul Post: 24th November 2005, 17:11

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •