Pagina 1 din 3 123 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 23

Subiect: Sfaturi Adsense

Yahweh este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    10th June 2011
    Vârstă
    37
    Posturi
    125
    Putere Rep
    0

Post Sfaturi Adsense

Salut,

De curand mi-am creat un site,pentru care am solicitat un cont adsense,solicitarea fiind aprobata.

Dar sunt incepator in acest domeniu,nu stiu mare lucru despre adsense,de aceea am facut acest topic in speranta ca cineva ma va putea ajuta ca cateva sfaturi utile despre configurarea unui cont adsense.

Am un site pe care postez videoclipuri de pe youtube,site-ul are aproximativ 2 luni,ca si contul adsense.Recordul de vizitatori este de 1500 ,dar din pacate a trebuit sa schimb hostul,si am mai pierdut din vizitatori (n-am mai putut salva baza de date),in prezent site-ul este vizitat de putin peste 600 unici/zi.

Cat despre contul adsense pana in prezent ,dupa aproximativ 2 luni de activitate am 37 E ,recordul pentru o singura zi fiind de 7,74 E ,dar in general se inregistreaza undeva intre 0,80E si 1,50 E .

De ce aceasta diferenta intre ziua record si celelalte zile ? cum as putea maximiza profitul de pe adsense ?

Eu fiind in spania,contul adsense este setat pe numele mamei mele,iar metoda de plata este WU ,as avea nevoie si aici de putin sprijin din partea celor care sunt binevoitori sa-mi indrumeze acesti primi pasi in acest domeniu.Eventuale sfaturi suplimentare ar fi binevenite.Va multumesc, sarbatori fericite tuturor !

PhoeniXman este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    38
    Data înscrierii
    8th October 2010
    Locaţie
    Cluj
    Vârstă
    39
    Posturi
    1.834
    Putere Rep
    38

0 out of 1 members found this post helpful.

Implicit

Castigi cam putin pentru numarul de vizitatori unici care-i ai pe zi, trimite pe pm adresa site-ului sa ma uit peste el si poate iti dau ceva ponturi.