Pai ei nu mint, doar omit unele lucruri.
Nu fac share fix cat zic ei si oricum nu cu oricine. Mai mult ca sigur ca sint sharing-uri preferentiale in functie de publisher si investitie.
Dar, e un mesaj bun ptr cei care cred.
Pai ei nu mint, doar omit unele lucruri.
Nu fac share fix cat zic ei si oricum nu cu oricine. Mai mult ca sigur ca sint sharing-uri preferentiale in functie de publisher si investitie.
Dar, e un mesaj bun ptr cei care cred.
Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.
Revin cu completari si explicatii.
Nu cred ca se poate pune la indoiala veridicitatea afirmatiilor. Trecem peste punctul asta.
Cat priveste principala dilema, oare 68% e media tuturor publisherilor (aia mai mari primesc 90% iar aia mici 20%), sau 68% primeste fiecare publisher raspunsul e , din fericire - dar surprinzator - 68% primeste fiecare publisher, iar publisherii mari au dealuri speciale si probabil primesc mai mult.
"The 68% revenue share for AdSense for content applies to all online publishers, and is not an average revenue share. If you're showing AdSense for content ads on your pages, you're receiving 68% of the amount advertisers pay for those ads. While the revenue share can vary for some major online publishers with whom we negotiate individual contracts, these amounts are not in any way averaged together. Also, there isn’t anything additional taken off the top. You get 68 percent, period. "
Sursa: Inside AdSense Team in comentarii la articol.
Fenomenul de smartpricing - de ce publisherii care convertesc prost primesc mai putin pe click - se explica prin faptul ca google taxeaza mai putin de la advertiserul din adwords, nu prin faptul ca isi opresc ei un procent mai mare.
Eu unul sunt placut surprins de informatiile din articol, si nu am motive sa le pun la indoiala. Cred ca Google a castigat mult ca imagine prin anuntul facut - nu numai ca sunt transparenti, dar platesc si un procent foarte rezonabil.
adica mi-as putea face reclama cu aproximativ 2 centi/click pe site-uri romanesti?
Ar fi o chestie tare ca situatia sa fie asa:
Google a inceput sa piarda din publisheri, advertiseri , ce putea face el. Pana acum oferea doar 50% noua dar hey, de ieri s-au gandit sa schimbe situatia si sa faca public.
Lumea vine la Google ca au comisioane rezonabile.
Vor incepe sa ne creasca castigurile cu 18 % .
Am voie sa visez, nu ?
Oricum, au gandit-o bine, au numai de castigat dezvaluind o asemenea informatie.
68% . Eu sincer ma gandeam la 30-40%.
Nu stiu cati dintre noi ne asteptam la procentul dat de ei.
E agentie!
E normal ca tu sa castigi mai mult...
Tot legat de acest subiect, am gasit aici urmatorul enunt:
Conexand cu comunicatul Google prin care aflam ca isi opreste 32% din sumele platite de advertiseri (adica dintr-un dolar isi opreste 32 de centi), reiese ca Google are un profit de doar 4 centi la fiecare dolar incasat (pentru ca plateste 28 din 32 pe costuri administrative)!Today, across the industry, for every dollar spent on display advertising, 28 cents is eaten up in administrative costs. If we can reduce that proportion, it would mean a lot more money going to publishers.
Mie mi se pare neverosimil.
Ultima modificare făcută de meetzah; 2nd September 2010 la 00:07.
DWF - Servicii complete de optimizare seo. Vezi oportunitatile de cariera in cadrul DWF.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)