Rezultate 1 la 10 din 26

Subiect: Pareri despre Platforma Shopmania

Afișare hibrid

costimanea este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    19th October 2010
    Vârstă
    46
    Posturi
    1
    Putere Rep
    0

1 out of 1 members found this post helpful.

Implicit

Salut,

Am sa fiu cat pot de scurt si de ajutor in acelasi timp.

Eu sunt inginer de formatie, habar nu am programare/html etc. la sfatul unui prieten am optat (magazinul meu online adrenco . ro) pentru platforma opencart. Mi-a luat cam 2 luni sa inteleg cum functioneaza adminul, cum sa atasez module care lipsesc din varianta free a platformei.

1. Am investit cam 200 Euro intr-o tema si cateva module esentiale: onestep checkout, filtre produse, etc.
    2. Am investit in SEO 250 Euro lunar timp de 2 ani.
    3. Munca de introdus produse, mentenenta si micile modificari le fac eu. Dupa 2 ani magazinul aduce comenzi de peste 10.000 Euro lunar la un trafic de 10.000 de vizitatori unici pe luna si creste in fiecare luna.

Iti trebuie munca multa, ambitie si ceva bani de promovare lunara.
    0. Contiut de calitate pe paginile produselor si text cat de mult posibil fara sa aberezi, poze de calitate, etc.
    1. SEO (linkbuilding si SEO onsite) este foarte important iar cu cat ai mai multi bani de bagat vei vreste mai repede
    2. Comparatoare de preturi (au cel mai bun ROI) de exempu Compari . ro imi aduce cam 80 unici pe zi si ma costa cam 100 Euro pe luna.
    3. AdWords (ROI prost dar nu iesi pe minus daca esti atent la cat licitezi pe cuvinte). Este bine sa il ai pentru ca Google e calic si va aprecia ca le dai bani (este dovedit empiric ca ajuta sa ai, in teorie chair daca nu ai adwords nu ar trebui sa-ti afecteze pozitiile organice)

Am intrat de curand pe shopmania ca si retailer dar vizitele trimise de acest comparator/platforma sunt putine, poate si si datorita produselor pe care le vindem.