I-am dat de cap pana la urma, multumesc pentru raspunsuri... sunt curios daca o sa se simta macar putin. Produsele au o expunere mai buna, tot ce conteaza este sa foloseasca omul butonul pus pe paginile de produse.
I-am dat de cap pana la urma, multumesc pentru raspunsuri... sunt curios daca o sa se simta macar putin. Produsele au o expunere mai buna, tot ce conteaza este sa foloseasca omul butonul pus pe paginile de produse.
Am un blog de afiliere blog Comparix dar si site Comparix.
pe scurt : sunt un fel de meta taguri folosite de site-uri gen facebook sa afiseze chestii de pe site ( thumbnail, titlu, descriere etc.. )
“Stop Doubting Yourself, Work Hard and Make It Happen”
Imi place sa conduc si sa gasesc cele mai bune distanțe rutiere.
si pe mine m-a facut pagina aia sa cred ca nu stiu engleza
Iulian are dreptate, "like"-urile se fac customizeaza automat prin intermediul tagurilor si apar mai frumos pe paginile de facebook ale prietenilor (Eu cand dau like la ceva nu vad, dar prietenii mei vad, au si link frumos, tot).
Incercand sa descifrez si alte folosiri ale acestui open graph protocol, care sigur are mult mai multe dedesubturi sau aplicatii/subaplicatii decat ne dam noi seama, ia uitati ce am descoperit:
Am dat like pe o pagina despre madonna, care avea og:type="musician". Si, surpriza, Madonna mi-a aparut la "Info - Arts and Entertainment". A mers si la filme de pe imdb, si culmea, la un show de pe tv.com (survivor). Ca sa ma conving ca intr-adevar asa este, am gasit alta pagina cu madonna, care folosea si ea og tags, dar la og:type avea "public figure" si nu mi-a aparut la muzica, ci la "other". La fel si exemplul pentru "games".
screenshot aici: bit.ly/i3J7jd
Eu am implementat protocolul acesta in 2 feluri pe un magazin virtual:
1. Un buton de share pentru fiecare produs care expediaza pe facebook poza produsului, descriere, link.. etc. Aceasta apara si pe profilul propriu la "profil->perete" dar si la prieteni ( m-am uitat pe contul unui prieten ca sa stiu exact ).
2. Un buton like pentru fiecare produs - de data aceasta apare doar "Andrei apreciază Costum Bad Kitty de pe Cufarul Fermecat." ( ce am ingrosat sunt 2 linkuri: catre pagina produsului si catre indexul magazinului ). La mouse-over pe primul link apare poza produsului.
Interesant este faptul ca aceste produse apar pe profilul meu si la: Informatii->Activități și interese.
Se poate vedea un exemplu aici: h ttp://www.costumdeinchiriat.ro/adulti/amuzante.php?Bad_Kitty
Primul este butonul de share ( "Daca va place produsul aratati-l prietenilor" ) si apoi like ( "sau dati like:" ). Am pastrat ambele variante deoarece oamenii sunt obisnuiti cu like.
Mai jos este o imagine cu modul de afisare pe facebook in cazul primei optiuni ( punctele rosii sunt de la o extensie chrome ce arata linkurile nofollow )
Am un blog de afiliere blog Comparix dar si site Comparix.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)