Salutare,
Daca se foloseste OG pentru Like la Facebook atunci vei avea ceva de genul:
Cod:
{$profil} likes <a href="{$url}">{$title}</a> on {$site_name}
{$profil} = 'haotik'
{$url} = og:url
{$title} = og:title
{$base_url} = og:url -> baseurl
{$site_name} = og:site_name
Daca nu se foloseste OG atunci ceea ce am spus mai sus arata asa:
Cod:
{$profil} likes <a href="{$url}">{$meta_title}</a>
In fine... cam asta e ideea. Ti-am dat un exemplu ca sa vezi la ce foloseste. Pentru FB e un fel de afisare custom la ce s-a dat like.
Pentru "like"-ul de pe fb e excelent pentru ca e customizat. Se intampla de multe ori sa dea cineva like la un produs care e in categorie/subcategorie/produs iar meta title-ul sa fie ceva de genul "Nume produs lung - Subcategorie lunga - Categorie lunga"... si arata cam nasol.