Rezultate 1 la 7 din 7

Subiect: Inlocuirea produselor IT

  1. #1
    Avatarul lui Rapsodia
    Rapsodia este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    18th March 2013
    Locaţie
    Hungary + Chișinău + Câmpina
    Posturi
    2.707
    Putere Rep
    30


    Question Inlocuirea produselor IT

    Am cautat de curand raspiunsul la intrebarea: Este obligat magazinul sa-ti inlocuiasca un produs IT [ laptop, tableta, telefon ] daca se defecteaza in mai putin de 6 luni de la cumparare? Legea e putin neclara, insa la ANPC spun ca:

    daca un client constata ca produsul pe care l-a cumparat s-a defectat dupa mai putin de sase luni de la data achizitionarii, el are dreptul sa ceara comerciantului respectiv inlocuirea acestuia.

    Decizia privind remedierea sau schimbarea obiectului cu probleme ii apartine exclusiv cumparatorului, si nu vanzatorului.
    Voi ce stiti si ce pareri aveti?
    Ofer servicii Social Media Marketing!. Articole contra cost Oferta generala, ro, fr si ru aici!

  2. #2
    Avatarul lui andreiionut
    andreiionut este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    21
    Data înscrierii
    31st January 2014
    Locaţie
    Bacau
    Vârstă
    44
    Posturi
    302
    Putere Rep
    21


    Implicit

    Nu se inlocuieste , se trimite in service si acestia solutioneaza cu reparatie sau inlocuire dar ei decid.

  3. #3
    Avatarul lui Rapsodia
    Rapsodia este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    18th March 2013
    Locaţie
    Hungary + Chișinău + Câmpina
    Posturi
    2.707
    Putere Rep
    30


    Implicit

    Citat Postat în original de andreiionut Vezi Post
    Nu se inlocuieste , se trimite in service si acestia solutioneaza cu reparatie sau inlocuire dar ei decid.
    Pai si asta ce inseamna? are dreptul sa ceara comerciantului respectiv inlocuirea acestuia.
    Ofer servicii Social Media Marketing!. Articole contra cost Oferta generala, ro, fr si ru aici!

  4. #4
    Avatarul lui andreiionut
    andreiionut este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    21
    Data înscrierii
    31st January 2014
    Locaţie
    Bacau
    Vârstă
    44
    Posturi
    302
    Putere Rep
    21


    Implicit

    Daca service-ul da acord inlocuire ( negatie ) atunci va comerciantul va inlocui produsul.Nu exista o lege care sa il oblige pe comerciant sa inlocuiasca produsul doar daca se depaseste perioada legala de service-are a produsului.

  5. #5
    Avatarul lui Analiză
    Analiză este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    22
    Data înscrierii
    1st November 2012
    Locaţie
    Braila
    Posturi
    357
    Putere Rep
    22


    Implicit

    Eu mi-am trimis laptop-ul la reparatie ,era vorba despre o placa de sunet stricata si o tastatura.
    Fara a cere ,ei au hotarat sa imi imi dea suma de bani inapoi pe care am dat-o.
    Faza a fost ca eu aveam garantia prelungita, iar prin garantia pe care am platit-o in plus erau obligati ca intr-o saptamana sa rezolve problema.
    Tin sa mentionez ca am folosit un an acel laptop ce a fost inlocuit cu altul.

  6. #6
    Avatarul lui Kaa
    Kaa
    Kaa este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    31
    Data înscrierii
    15th October 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    427
    Putere Rep
    31


    Implicit

    Citat Postat în original de Rapsodia Vezi Post
    Pai si asta ce inseamna? are dreptul sa ceara comerciantului respectiv inlocuirea acestuia.
    Dar ti-e lene sa citesti legislatia?
    Legea nr. 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora

    Ai dreptul sa ceri inlocuirea produsului dar comerciantul nu este obligat sa ti-l inlocuiasca daca nu se justifica costul, adica daca repararea este mai economica. De altfel comerciantul poate refuza repararea produsului daca inlocuirea este mai rezonabila pentru el - gen dauna totala la automobile -.
    Nu va mai luati dupa ce spune X si Y, legislatia este singura care conteaza.

  7. #7
    Avatarul lui Gratian Alinei
    Gratian Alinei este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    22
    Data înscrierii
    8th November 2013
    Locaţie
    Mangalia
    Posturi
    203
    Putere Rep
    22


    Implicit

    Art. 5. - (1) Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.
    Art. 18. - Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

    Cine poate oferi "proba contrară"? Service-ul.
    Fără negație, magazinul poate schimba produsul în funcție de politica față de clienți.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Inlocuirea site-ului cu unul nou pe acelasi domeniu
    De vladconstantin în forumul Subiecte pentru incepatori
    Răspunsuri: 3
    Ultimul Post: 16th June 2013, 19:58
  2. Răspunsuri: 4
    Ultimul Post: 11th June 2013, 22:08
  3. Solutii la problema transportului produselor ?
    De bampiru în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 10
    Ultimul Post: 24th August 2011, 16:49
  4. Prestashop si importarea produselor.
    De ioan11bl în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 7
    Ultimul Post: 9th March 2011, 08:23
  5. Carte cu valorile calorice ale produselor?
    De Adrian Poputoaia în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 3
    Ultimul Post: 12th June 2010, 12:59

Etichete pentru acest subiect

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •