10th November 2013, 11:33
#3
0 out of 1 members found this post helpful.
nimeni? nu pot sa cred!
10th November 2013, 19:46
#4
1 out of 1 members found this post helpful.
- link-urile competitorilor sunt reale? Le-ai verificat? E posibil sa fie disavow?
- cine decide daca sunt spam? Un tool? Le-ai verificat manual?
- e posibil sa fie emd? Daca sunt emd, atunci "comercial" nu este oare link pe domeniu?
- etc.
De ce credeti voi ca un tool va scapa de munca efectiva? Ne cumparam toti un tool (sau mai multe) facem o analiza si gata avem raspunsul?
Seo este exact invers, nu ai nevoie de diferite tools ca sa-ti faci o strategie seo. Scripturile sunt bune sa ai acces la numita date, care de 1 an nu mai sunt reale.
Gandestete doar asa: daca cei 2 din cazurile de mai sus, au disavow, iar efectiv acum mai au doar 5 links, tu ce faci cu datele pe care le-ai primit? Nimic! Pentru ca mai rau te incurca.
Sunt scripturi care te ajuta sa copiezi link-urile altora = pescari, dar ca sa te decizi daca un link este ok sau nu, este fix o opinie, care tine de expertiza.
Am mai spus si ma repet: renuntati la "a copia competitia", faceti seo pentru voi, cum vreti voi, dar nu mai copiati competitia. Daca el are toate link-urile anulate, tu le copiezi si ti-o "iei".
Ce mergea acum 2 ani, acum 1 an, acum 6 luni, NU mai merge. Sunt cateva reguli de bun simt, care trebuiesc respectate:
- link-uri bune (site-uri de calitate, care nu dispar)
- content de calitate (care sa demonstreze ca te pricepi, la ceea ce scrii)
- site de bun simt (sa functioneze bine, simplu si rapid, design pt conversii, creat corect pt seo)
- inovați!
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.