Pagina 2 din 2 PrimulPrimul 12
Rezultate 11 la 12 din 12

Subiect: Comentarii date de concurenta

  1. #11
    Avatarul lui Tom
    Tom
    Tom este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    127
    Data înscrierii
    25th September 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    46
    Posturi
    3.169
    Putere Rep
    127


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Citat Postat în original de nRazvan Vezi Post

    Negative SEO - inteleg de ce nu ai vrea sa se discute acest subiect dar...si asta e doar logica mea, nu se inseamna ca e buna...cei care abia aud de acest subiect sunt incepatori si nu au resurse pentru a face probleme serioase. Cei care au deja experienta peste medie, 99.99% stiu despre subiect si este vorba doar de o decizie morala.
    Pentru ca investitia in "reparatii" este de cele mai multe ori x 100. Online toti sunt cocosi, oamenii se "aprind" repede si imediat reactioneaza cu "ura". Nu sunt genul care sa faca video gen: " cum sa spargi un lacat rapid", "cum sa furi un portofel" etc.

    "Negativ seo' exista, dauneaza si e "naspa". Probleme serioase nu faci cu "resurse", pentru ca inevstitia este mica daca "cine face stie ce face", iar fix asta incerc sa evit (stie ce face). E suficient sa deranjezi pe unul disperat si "resursele" devin nelimitate.
    Poti scapa lejer, fara probleme si sa mergi mai departe, dar in acelasi timp te poti "trata" ani de zile, fara sa mai speri la status de "sanatos".