29th April 2014, 14:05
#2
2 out of 2 members found this post helpful.
Salut Vlad, interesant proiect, felicitari.
Ontopic:
1 si 2. postul lui Cartus este doar din "gelozie", cat timp site-ul aduce "plus valoare" este foarte util pentru user, deci magazinele ar trebui sa se promoveze. Daca ele nu inteleg asta, este fix problema lor. Toate site-urile similare de pe .com au feeds de la cele mai mari magazine, deci problema nu este la site, cat la magazin (advertiser).
Cartus (ca si multi altii) considera ca un articol pe blog inseamna afiliere. Site-urile asa numite "agregatoare" sunt nocive, dar asta este doar parerea celor care nu stiu altceva decat sa instaleze un wp si cred ca au un site. Un agregator (pricy.ro de ex) necesita enorm de multa munca = investitie, comparat cu un blog de afiliere sau posturile (geniale) de prin Facebook. Cei care considera ca sunt "geniali" cu un blog sau o pagina de FB si ca asta e afiliere, se inseala amarnic. Diferenta intre afilierea pe FB si agregatoare, este exact faptul ca agregatoarele aduc "plus valoare", FB face in majoritatea cazurilor doar spam, iar spam-ul nu este nelimitat, cineva apasa "stop" intr-o zi.
Daca la un articol de blog (de calitate) consumi 30 de minute, la un portal gen pricy, vorbim de luni de zile de munca pentru creare si alte zeci de ore lunar pentru mentenanta. De ce e mai "bun" sau mai "util" un blog? Oare cand compui acel articol de blog nu o faci interesat (pe produsul promvoat prin link)? Nu e de multe ori un continut mincinos? Daca da, de ce agregatoarele sunt "naspa"? Pentru ca ofera informatii corecte, preturi in comparatie si chiar alte produse, filtrabile?
Multi advertiseri fug de agregatoare, pentru ca au preturi MARI si prefera posturile mincinoase sau spam-ul.
Cartus trezirea! Incearca sa construiesti, de distrus poate oricine. Poti sa faci ceva similar pricy? Cu siguranta NU, asa ca e mai usor sa dai cu pietre! "sa moara si capra vecinului"
Un alt aspect important pe care foarte multi nu vor sa-l inteleaga, este faptul ca REGULILE NU SE APLICA PENTRU TOTI LA FEL. In afaceri sunt reguli (nu legi) care se aplica diferential, cum sunt si furnizori care ofera preturi diferentiate in functie de cantitate, valoare sau vechime. Google face acelasi lucru cand vine vorba de SEO (suntem pe seopedia), deci nu inteleg problemele cu "incalcarea regulilor" si " nu suntem toti egali".
Daca eu sunt advertiser (magazin) am tot interesul sa mentin o relatie foarte buna cu cei care IMI ADUC "plus valoare" si nu cu cei care cred ca afilierea (in cazul de fata) inseama vanzari de 500 ron pe luna.
Acum offtopic:
Ideea este buna, dar mai aveti mult de munca (stiti si voi asta) asa ca am cateva sfaturi:
- imaginile: e complet inutil sa prezinti produse fara imagini, asa ca mai bine le puneti status "hide" =hide pt user, activ pt google, daca nu vreti sa oferiti 404. De exemplu, acum pe index aveti 80% produse fara poze.
- seo on page: fiind un site ce-si propune sa "rankeze", trebuie refacut seo-onpage =se vede ca este site facut de programator(i).
- structura: sa presupunem ca intru direct pe site (nu vin in pagina respectiva), atunci am o problema mare de navigare, pentru ca structura este destul de haotica.
- structura 2: nu mai incerca sa creezi o structura dupa magazine, pentru ca ele au o structura creata pentru ei (multe categorii nu exista) iar si asa, multe magazine au structura "praf™"
- filtrele in categorii: aveti features goale, filtre pe "nimic". (vezi calorifere)
- etc (multe altele)
Ultima modificare făcută de Tom; 29th April 2014 la 14:25.
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.