13 out of 13 members found this post helpful.
Sfat pentru cei care isi pun singuri linkurile pe diferite site-uri
Probabil postul ar trebui mutat la rubrica pentru incepatori dar, dat fiind faptul ca am discutat cu cateva persoane cu experienta in domeniu care nu stiau acest lucru, e posibil sa fie de interes general.
Cand puneti linkuri aveti grija la cum este structurat codul html. Daca dati copy-paste si exista intotdeauna aceeasi structura (de ex. <a title="blabla" href="blabla.com">blabla</a>, sistemul anti spam de la Google va detecta asemanarile si va ridica un flag ce duce la o verificare mai amanuntita a site-ului vostru.
Structura codului folosit pentru linkuri trebuie sa difere. De exemplu o data trebuie sa fie <a href="blabla.com" title="blabla">blabla</a>, dupa care urmatorul link sa fie <a title="blabla" href="blabla.com">blabla</a> si urmatorul <a target="_self" title="" href="blabla.com">blabla</a> s.a.m.d.. Pe scurt, alternati pozitia si continutul elementelor din <a>. Este un detaliu care conteaza daca vrei ca linkurile sa para naturale.
Se aplica mai ales in cazul celor care isi pun multe backlinkuri deodata.
2 out of 2 members found this post helpful.
Linkurile naturale, de obicei, sunt puse de utilizatori fara cine stie ce cunostinte in HTML, folosind un WYSIWYG editor (ca cel de pe seopedia) care construieste a-tag-ul.
Afirmatia ta, in lipsa unor studii, mi se pare neintemeiata. Dimpotriva, prea multa variatie mi s-ar parea suspecta. De exemplu, daca pe un site WP toate a-tag-urile au acelasi format si tu vii cu altul, nu arata prea natural.
Ultima modificare făcută de Floki; 4th July 2015 la 17:21.
6 out of 6 members found this post helpful.
Tom, nici nu am adus in discutie anchora. Diversificarea despre care vorbeam se refera strict la elementele din <a> tag, pozitionarea lor si existenta sau lipsa lor din structura acelui cod html.
Daca tu spui ca vb din experienta, sunt curios de ce experienta este vorba? Ai tu site-uri in 2015 cu 100% aceeasi sursa de links (ex: advertoriale numai pe site-uri wp), fara diversificare de surse, platforme (site-uri) si anchore? Mira-m-as!
Esti sigur ca vrei sa reluam dezbaterile despre experienta si resursele mele? Ultima data cand am facut-o topicul a luat-o pe aratura, Pamantul a incetat sa se mai invarta, am aflat cu stupoare ca site-urile mele vor fi penalizate (apropo, nu s-a intamplat nici in ziua de azi, dupa fix doi ani), un karatist facea spume pe aici de ziceam ca o sa aiba un atac de cord. Sunt sigur ca iti reamintesti macar vag despre ce topic este vorba. Au trecut 2 ani de atunci... imbatranim.
Clar vorbesti despre cu totul altceva decat subiectul deschis de mine. Crede-ma, stiu ca vei zice ca ai inteles ce am scris, dar tu chiar vorbesti despre cu totul si cu totul altceva. Poate ce voi scrie mai jos te va lumina.
Cum vezi tu un "footprint" la un site cu 30 links? 30 links din 30 site-uri joomla, ce folosesc acelasi editor, cu 30 anchore identice, 30 titluri identice, 30 alt identice? Are cineva asa ceva? Pe bune?
Din nou, nu am zis nimic de anchor, nimic despre title-uri identice, nimic despre alt-uri identice, nimic despre backlinks provenite de pe o singura platforma. Sigur nu ai inteles despre ce vorbeam mai devreme. Despre cum functioneaza un footprint in functie de user behavior am dat un exemplu perfect valid mai devreme. Dar hai sa gasim o asemanare in urmatoarele exemple ca sa fie mai clar pentru toata lumea cum un mic amanunt ignorat poate deveni patternul ideal pentru footprinting:
Site 1: <a title="zebre" href="http://zebre.com">Zebre</a>
Site 2: <a title="zebre roz" href="http://zebre.com">Zebre Roz</a>
Site 3: <a title="zebre online" href="http://zebre.com">Zebre Online</a>
Site 4: <a title="magari verzi" href="http://zebre.com/magari">Magari verzi</a>
Site 5: <a title="magari online" href="http://zebre.com/magari">Magari online</a>
Site 6: <a title="magari cu fundite" href="http://zebre.com/magari">Magari cu fundite</a>
Site 7: <a title="magari ieftini" href="http://zebre.com/magari">Magari ieftini</a>
Site 8: <a title="magari si zebre" href="http://zebre.com/magari">Magari si zebre</a>
Site 9, 10, 11, 12...: <a title="XXXXX" href="http://zebre.com">XXXXXX</a>
Observi un pattern? Dar in exemplul de mai jos mai exista?
Site 1: <a href="http://zebre.com">Zebre</a>
Site 2: <a id="thelink" target="_blank" href="http://zebre.com">Zebre Roz</a>
Site 3: <a href="http://zebre.com" title="Zebre Online">Zebre Online</a>
Site 4: <a href="http://zebre.com/magari" target="_self">Magari verzi</a>
Site 5: <a target="_top" href="http://zebre.com/magari" title="magari online">Magari online</a>
Site 6: <a title="magari cu fundite" href="http://zebre.com/magari">Magari cu fundite</a>
Site 7: <a class="whatever" title="magari ieftini" href="http://zebre.com/magari">Magari ieftini</a>
Site 8: <a title="magari si zebre" href="http://zebre.com/magari">Magari si zebre</a>
Iar daca chiar ai asemenea site-uri, ne poti spune la ce % din links apare problema! La ce se raporteaza %, la root link, advertoriale, site-wide?
Se aplica mai ales in cazul celor care isi pun multe backlinkuri deodata. Scrie in incheierea primului post. Sunt curios daca a facut toata lumea legatura intre fraza asta si ce scriam despre pattern si footprint.
Iar cand apare, ce inseamna "problema"? Penalizare? Ce fel de penalizare?
Vorbim despre linkuri adaugate artificial. Despre ce ma-sa pinguinului ar putea fi vorba?
Si vin si eu cu doua intrebari pentru tine, Tom. Dupa care putem continua discutia daca mai ai intrebari.
1. Ai cinci site-uri wordpress pe care iti poti pune singur, intr-o singura zi, linkuri in articole si vrei sa beneficiezi de tot juice-ul lor. Obligatoriu anchor pe unul sau mai multe money keywords. Nisa: magazin de reduceri. Cum adaugi linkurile in asa fel incat sa para 100% naturale, dar sa iti aduca si un juice maxim? Da-mi un exemplu te rog cu codul html al celor 5 linkuri, asa cum am dat si eu putin mai sus cu SITE1, SITE2 etc ca sa fie cat mai clar. Presupunem, desigur, ca deja exista pe fiecare blog in parte un intreg articol scris la care mai trebuie adaugat doar linkul.
2. Ce rahat cauta mizeriile de directoare web intr-o discutie despre SEO din 2015?
Ultima modificare făcută de CDK; 5th July 2015 la 00:46.
1 out of 1 members found this post helpful.
Tin sa te contrazic. In clipa in care apar peste noapte 10 backlinkuri (sa zicem), cu aceeasi structura, este un pattern cat se poate de clar.
3 out of 3 members found this post helpful.
Era un numar fictiv, dupa cum se poate observa. Omiti totusi sa iei in calcul toti factorii dupa care functioneaza o campanie de linkbuilding. Intr-un sistem antispam exista anumite criterii care se completeaza una pe cealalta. De exemplu poate fi asa: structura linkurilor despre care vorbeam + PR (il adaug de dragul discutiei), + platformele pe care au fost adaugate + limba site-urilor + nisa site-urilor. Daca apar 10 backlinks puse doar pe wp cu pr >4, in diferite limbi si pe nise diferite atunci urla flagurile din toti rarunchii ca ceva poate fi in neregula. Poate o sa facem o data un experiment cu 10 domenii din care trimitem linkuri de genul asta catre un site de teste ca sa vezi exact la ce ma refer.
Stiu ca e un exemplu ce poate fi usor de combatut din vorbe, dar punand 10 linkuri cu structura identica pe domenii .edu intr-un context care poate sa para natural, aduce in aproximativ 6-8 saptamani penalizari ciudate si urate. Folosind domenii normale non .edu sau non .gov.(XXX)/.mil/.int, rezultatele negative se vad dupa vreo 4 luni. In schimb, daca variezi structura linkurilor si respecti niste reguli de bun simt ca sa para linkuri naturale, site-ul va ranka bine pana la adanci batraneti, chiar daca folosesti doar domenii .edu in campania de linkbuilding.