Nu imi place sa ma plang de servicii, chiar daca nu sunt de o calitate atat de buna. Pana la urma, este deciza mea sa cumpar, uneori, produsele mai ieftine si sa zicem ca este greseala mea. Ceea ce au facut cei de la DespreGazduire insa, mi se pare culmea nesimtirii. O sa dau copy-paste la schimbul de replici pe care le-am avut cu ei, pentru ca spun absolut totul:
Eu: Buna ziua!
As dori sa anulez serviciul de gazduire, insa doresc un backup la baza de date. Daca nu se poate, o sa innoiesc un serviciu mai mare pentru o singura luna, sau ceva de genul acesta. Sa nu stergeti, va rog frumos, ce este pe server.
De asemenea, doresc sa schimb adresa de mail cu ( irelevant)
Multumesc
Despregazduire:
Puteti avea acces la serviciu cat timp acesta este activ.
In maxim 10 zile, serviciul va fi sters.
Cu respect,
....
Eu: Ok. Doresc sa il reactivez, insa vreau un upgrate la pachetul unlimited start, varianta cu 4.99 euro pe luna. Imi puteti face factura?
Multumesc!
DespreGazduire ( de data aceasta intr-un sms): Serviciul Gazduire 2 Gb pentru abc.ro a fost inchis. Toate datele existente au fost sterse. Gazduire.com.ro
Eu: Nu cred că sunteți atât de.....
V-am spus ieri ca vreau sa reactivez si astăzi mi-ați închis contul? Sper sincer să aveți un backup la ce aveam pe server...
Despregazduire: Dvs ati facut acea cerere de anulare.
Cu respect,
Totul s-a petrecut intr-o zi. Este adevarat ca imi expirase abonamentul de gazduire si este adevarat ca voiam sa renunt, pentru ca au niste servicii de toata prastia. Este la fel de adevarat si faptul ca am zis ca vreau sa reinnoiesc, daca este necesar pentru a face backupul. Mi-e greu sa inteleg ca exista astfel de oameni...