19th October 2011, 18:04
#4
1 out of 1 members found this post helpful.
Cred ca voi nu intelegeti pericolul sau substratul acestei informatii:
Matt Cuts a zis ca sunt sub 10% utilizatori logati...
In conditiile in care G+, Gmail, Youtube si alte optiuni marca G sint imprastiate peste tot, oamenii care fac cautari logati sint doar 10%. Asta inseamna ca restul de 90% don`t give a **** about G si stau logati sau folosesc alte site-uri.
Ma mir cum de au scapat informatia asta, caut de jumate de an sa aflu care e procentul de oameni care cauta logati in Google.
Ce inseamna asta?
Testele alea facute de Seomoz cum ca un site poate urca la cautarile logate pe locul 1 daca prietenii "de retea" au dat RT sau +1 sint egale cu 0. Doar 10% din oameni cauta logati si din astia doar 6% (sa zicem) ii urmaresc pe influentatorii Seomoz (si care or mai fi). Evident, exista un procent din fanii lor care nu stau logati, deci ii trecem la cei 90%.
Motivul ptr care fac lucrul asta e ca acum nu vom mai putea analiza traficul cu optiuni alternative, integrarea Google Webmaster Tools cu Google Analytics si introducerea Https in cautarile Google maresc sansele ca un numar mare (spera ei) sa migreze de pe optiuni alternative catre ei. (monopol)
Si probabil mai sint si alte implicatii pe care le vom descoperi in timp..
Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.
19th October 2011, 20:50
#6
1 out of 1 members found this post helpful.
Interesant ca cei care fac publicitate prin adwords vor avea access la datele alea, doar traficul organic nu. Deci ne pasa de useri, introducem ssl pt siguranta e mai mult vrajeala, daca chiar le pasa asa mult de ce transmit datele alea advertiserilor de la adwords?
Eu zic ca e o modificare spre a convinge oamenii sa migreze spre adwords in defavoarea seo.
Si poti sa zici ca nu e nici o problema, integrezi analytics cu webmaster tools si o sa vezi refererri, dar nu e asa, in analytics pana acum puteai sa urmaresti un user care vine pt cautarea x pana face o conversie pe site, si stiai ca userul care a venit de pe cautarea x a facut conversia, nu o sa poti sa mai faci asta cu integrarea webmaster tools si analytics.
Deci nasol oricum pt webmasteri si seo oricum ai da o. Bine pentru advertiserii adwords. As zice si bine pt privacy userilor, daca nu m-as gandi ca totusi advertiserii adwords au access la datele alea, deci mi se pare o mare vrajeala asta cu siguranta userilor.
Later edit:
Am modificat eu titlul threadului pt a fi mai descriptiv.