Rezultate 1 la 9 din 9

Subiect: problema cu tag-ul <iframe> ?

  1. #1
    Avatarul lui andrei_soare2000
    andrei_soare2000 este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    27th October 2005
    Posturi
    5
    Putere Rep
    0


    Implicit problema cu tag-ul <iframe> ?

    salut tuturor,

    sunt incepator, sper sa aveti rabdare.
    am facut un site folosind <iframe> (www.anuntmagazin.ro) in care se incarca diferite pagini. este adevarat ca google-ul nu imi va citi continutul acestor pagini? pot sa indexez pe google si paginile care se incarca in <iframe>?

    eu pt indexare am folosit programul SEO studio.(indexarea a fost facuta acum 3-4 zile) si nu stiu cum sa vad ce pagini au fost indexate pe google.

    am vazut discutiile de pe forum si am observat ca sunteti foarte buni, sper sa ma lamuriti si pe mine.

    va multumesc pt rabdare.

  2. #2
    Avatarul lui Ben Boingeanu
    Ben Boingeanu este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    43
    Data înscrierii
    12th July 2004
    Locaţie
    Suceava
    Posturi
    1.722
    Putere Rep
    43


    Implicit

    1.I-framurile nu sunt vazute bine de Google - pagina ta nu o sa fie indexata cum trebuie, Google o va lua pe parti. Incearca sa renunti cat mai repede la ele. Daca ai php pe server, bagi un include si ai scapat.

    2. Cum adica ai folosit progrumul SEO studio pt indexare? Te-o pacalit ala . Tot ce a facut cred ca a fost submit la site pe pagina de addurl la mai multe motoare de cautare.

    3.Pentru a vedea cate pagini au fost indexate din site-ul tau pe google foloseste comanda site:www.domeniulmeu.comsite:www.anuntmagazin.ro
    Boingeanu Ben

  3. #3
    Avatarul lui andrei_soare2000
    andrei_soare2000 este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    27th October 2005
    Posturi
    5
    Putere Rep
    0


    Implicit problema